Masážní baňky s balónkem - sada 2ks

Masážní baňky s balónkem - sada 2ks

405 Kč
335 Kč bez DPH

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
405 Kč
335 Kčbez DPH

Sada obsahuje dvě skleněné baňky s gumovými balónky, jsou vhodné pro masáž obličeje, krku, líc a dekoltu. Banky není třeba před procedurou nahřívat, čímž výrazně usnadňují masérům práci. Stačí zmáčknout balónek a baňku přiložit na pokožku.

Banka pokožku jemně vsaje, čímž podpoří krevní oběh a tok lymfy. Regeneruje kolagen a přispívá k tvorbě nových kolagenových vláken, takže pleti poskytuje mladistvý vzhled, redukuje vrásky i otoky. Zvyšuje elasticitu pokožky a posiluje pojivové tkáně.

Pokožka je po baňkování dobře překysličená, jemná, hydratovaná a pružnější.

Baňka o nejmenším průměru 1,5 cm je vhodná pro citlivé, delikátní části pleti, jako je okolí očí, nosu, úst a T zóna.
Banka o průměru 2,5 cm se hodí na větší oblasti obličeje, jako je čelo, tváře, čelist či krk.

Použití:
Pokožku před procedurou navlhčete masážním olejem. Vyberte vhodnou velikost banky a stiskněte balónek. Baňku přiložte na pokožku tak, aby po celém obvodu přiléhala. Balónek můžete následně pomalu uvolňovat, aby se v bance vytvořil podtlak. Banky nenechávejte na jednom místě příliš dlouho. Pokud baňku chcete z těla odstranit, stiskněte gumový balonek a odtáhněte ji z pokožky. Po proceduře se doporučuje baňkované místo promasírovat.

Čištění:
Před čištěním odstraňte z baňky balónek. Skleněnou část můžete očistit běžným čistícím prostředkem a dezinfekcí, v páře nebo horké vodě. Gumovou část opláchněte ve vlažné vodě s mýdlem a okraje přetřete čistícím ubrouskem s obsahem alkoholu.

Upozornění:
Banky nepoužívejte během těhotenství a v případě zdravotních komplikací konzultujte jejich používání s lékařem. Banky uchovávejte mimo dosah dětí.

Materiál:
Banky: sklo
Balónky: guma

Rozměry baněk (průměr a výška):
Baňka 1: 1,5 x 9,5 cm
Baňka 2: 2,5 x 9,5 cm

Recenze

Přidejte recenzi k produktu.

Často kladené dotazy

  • Jak nakupovat
Jak si mohu objednat?

1. zadáním objednávky na e-shopu jako registrovaný nebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovních dnech mezi 7:00 a 15:00 na čísle 720 540 422
3. e-mailem na info@velvesa.cz

Jak mohu zaplatit?

1. kartou online
2. na dobírku (v hotovosti nebo kartou kurýrovi)
3. v hotovosti nebo kartou (v kamenné prodejně)
4. bankovním převodem

Neprošla mi platba kartou, co teď?

Platba kartou obvykle nepřejde z následujících důvodů:
- zadali jste nesprávné údaje z platební karty nebo je Vaše karta je exspirovaná
- nemáte dostatek finančních prostředků na bankovním účtu nebo máte nastavený nízký limit pro platbu kartou

Co dál?
Můžete si vybrat jeden z následujících postupů:
1. Prosím zkontrolujte si údaje na kartě a zaevidujte si objednávku znovu. Zadávejte platební údaje pozorně.
2. Pokud jste se rozhodli pro jiný způsob platby, vytvořte si objednávku znovu a vyberte si platbu na dobírku nebo bankovním převodem.
3. Zadaná objednávka zůstává u nás v systému, takže v pracovních dnech 7-15:00 kontaktujte náš zákaznický servis, kde k Vaší objednávce vybereme jiný způsob platby.

Je možné udělat změnu v objednávce?

Obvykle není problém změnit v objednávce množství nebo druh zboží, doručovací adresu nebo způsob dopravy. Prosím kontaktujte nás co nejdříve. Změny v objednávce, která již byla zabalena a předána dopravci, bohužel udělat neumíme.

Kdy mi doručí objednávku?

Pokud je Vaše objednávka zadána do 12:00 v pracovní den, bude Vám zásilka doručována následující pracovní den. Platí pro zboží, které máme skladem.

Pokud zboží momentálně nemáme na skladě, budeme Vás telefonicky kontaktovat s informací o předpokládaném čase naskladnění zboží a odeslání objednávky.

Po odeslání z našeho skladu přebírá zásilku dopravní společnost:
Kurýr GLS - v den doručování Vám přijde e-mail s určením tříhodinového okna, ve kterém bude zásilka doručována. Zásilku si můžete přesměrovat podle pokynů dopravce.
Zásilkovna - v den doručení objednávky na vámi vybrané odběrné místo Vám přijde e-mail / SMS s kódem pro vyzvednutí balíku a dalšími pokyny. Zásilku může vyzvednout kdokoliv, kdo nadiktuje obsluze odběrného místa kód pro vyzvednutí zásilky.

Mohu zboží vrátit bez udání důvodu?

Ano, zboží můžete vrátit bez udání důvodu do 14 kalendářních dnů od jeho doručení. Vrácené zboží nesmí být poškozeno. Zboží zabalte do původního obalu.

Jak mám reklamovat zboží?

Kontaktujte nás prosím při každé reklamaci.

Záruční reklamace
- do 2 let od zakoupení zboží
- řešíme co nejrychleji a dopravu zaplatíme my

Expres reklamace
- pro vybrané produkty s ikonou expres reklamaceexpres reklamace okamžitá výměna kus za kus nebo výměna poškozené části
- nahlaste nám do 12:00 v pracovní dny poškození nebo nefunkčnost produktu (doručte e-mailem fotografie poškození či chyby)
- následující pracovní den doručíme zdarma nový výrobek nebo náhradní díl

Pozáruční reklamace
- řešíme stejně rychle jako záruční
- náklady nese zákazník
- někdy stačí vyměnit pouze vadný díl a výrobek bude sloužit dál - kontaktujte nás