Vrácení zboží a reklamace
Prosím kontaktujte nás v případě, že chcete vrátit zboží v zákonné lhůtě 14 dní od jeho převzetí, i v případě jakékoli reklamace. Snažíme se řešit situaci ve spolupráci s Vámi co nejrychleji a tak, abychom Vám v rámci možnosti vyhověli.
Celý proces se zjednoduší, pokud si připravíte číslo objednávky, kontaktní údaje (jméno, příjmení, telefonní číslo a e-mailovou adresu), případně adresu místa, kde je třeba zboží v případě svozu vyzvednout.
Vrácení zboží
Zboží zakoupené v e-shopu můžete ve smyslu příslušného zákona do 14 dnů od jeho převzetí vrátit. Prosím kontaktujte nás předem, rádi Vám poradíme a vybereme nejvýhodnější způsob dopravy zboží zpět k nám. Náklady na dopravu při vrácení zboží bereme na sebe pouze v případě, že byla spolu se zbožím zakoupena doplňková služba Vrácení bez starostí.
Záruční reklamace
Reklamace v záruční době 2 roky řešíme co nejrychleji. Kontaktujte nás prosím, budeme chtít popis závady a foto nebo video dokumentaci. Reklamované zboží k nám můžete donést osobně, poslat kurýrní službou nebo si jej po dohodě svezeme sami. U zboží se zakoupenou doplňkovou službou Vrácení bez starostí platíme poštovné my.
Expres reklamace
Okamžitá výměna kus za kus nebo výměna poškozené části pro vybrané produkty s ikonou expres reklamace . Pokud nám do 12:00 v pracovní dny nahlásíte poškození nebo nefunkčnost zboží a doručíte e-mailem fotografie poškození či chyby, reklamaci řešíme okamžitě. V následující pracovní den Vám doručíme zdarma nový výrobek na výměnu nebo náhradní díl.
Pozáruční reklamace
Pozáruční reklamaci řešíme stejně rychle jako záruční. Náklady při reklamaci po záruce snáší zákazník. Někdy stačí vyměnit pouze vadný díl a výrobek bude sloužit dál. Prosím kontaktujte nás, rádi Vám pomůžeme.
