Doplňkové služby

Pojištění zásilky

S touto službou můžete zůstat klidní i v případě, že se balík s vaší objednávkou po cestě ztratí nebo bude poškozený. Namísto řešení reklamace s kurýrní službou nám sdělíte ztrátu nebo poškození zásilky (pošlete popis a foto nebo video) a nejpozději do 3 pracovních dnů vám pošleme bezúplatně stejné zboží znovu.

Kompletní podmínky pro poskytnutí služby naleznete v příloze Obchodních podmínek.

Vrácení bez starostí

Po zakoupení služby vám garantujeme, že náklady na dopravu při vrácení zboží k nám v zákonné lhůtě 14 dní od koupě nebo při záruční reklamaci platíme my.

Kompletní podmínky pro poskytnutí služby naleznete v příloze Obchodních podmínek.

Mgr. Erik Minárik

Tel. objednávky / Infolinka
07:00 - 15:00
pátek do 14:00

Mgr. Erik Minárik

Potřebujete poradit? Napište nám.