Čistící kartáček na obličej BEURER FC 52 Laguna

Čistící kartáček na obličej BEURER FC 52 Laguna

739 Kč
611 Kč bez DPH

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
739 Kč
611 Kčbez DPH

Kosmetická pomůcka, která hloubkově čistí póry, efektivně odstraňuje zbytky make-upu, nečistoty, mastnotu a odumřelé kožní buňky. Vibrace pleť prokrví, což při pravidelném používání znamená na pohled mladší, svěží pleť s jemnými póry a hladkou, vypnutou pokožku.

Jemné vibrace a masáž uvolňují napjaté svaly na obličeji a pomáhají relaxovat a snadněji večer usnout. Ranní rychlé ošetření zase pleť prokrví, rozzáří a sjednotí její barevný tón.

Kartáček BEURER FC52 Laguna má silikonový povrch, který je jemný k pleti a zároveň se snadno udržuje v čistotě. Zadní vroubkovaná strana přístroje je určena pro jemnou masáž pokožky a svalů obličeje.

Kartáček má ergonomický design, až 15 úrovní nastavení intenzity pro jemné až intenzivní čištění a je voděodolný, lze jej používat i ve sprše nebo ve vaně. Při nejvyšším stupni intenzity kartáček vydrží až 4 hodiny provozu, takže není nutné jej často nabíjet. Kartáček se po 15 minutách práce automaticky vypne.

Výrobce doporučuje používat čistící kartáček na navlhčenou pleť 2x denně cca 2 minuty, pro nejlepší výsledky naneste na pleť váš oblíbený čistící gel nebo pleťové mléko. Při citlivé pleti nebo kožních problémech konzultujte použití kartáčku s kožním lékařem nebo kosmetičkou a vyzkoušejte čištění na nejmenší intenzitě.

Obsah balení: přístroj, držák, USB-C nabíjecí kabel
Rozměry: 11,3 x 7,8 x 48 cm
Hmotnost: cca 80 g

Technické údaje:
Vstup: 5 V, 1 A
Výkon: 120 W
Baterie: zabudovaná nabíjecí (200 mAh, 3,7 V, Lithium-ion)
Doba nabíjení: cca 2 hodiny

Recenze

Přidejte recenzi k produktu.

Často kladené dotazy

  • Jak nakupovat
Jak si mohu objednat?

1. zadáním objednávky na e-shopu jako registrovaný nebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovních dnech mezi 7:00 a 15:00 na čísle 720 540 422
3. e-mailem na info@velvesa.cz

Jak mohu zaplatit?

1. kartou online
2. na dobírku (v hotovosti nebo kartou kurýrovi)
3. v hotovosti nebo kartou (v kamenné prodejně)
4. bankovním převodem

Neprošla mi platba kartou, co teď?

Platba kartou obvykle nepřejde z následujících důvodů:
- zadali jste nesprávné údaje z platební karty nebo je Vaše karta je exspirovaná
- nemáte dostatek finančních prostředků na bankovním účtu nebo máte nastavený nízký limit pro platbu kartou

Co dál?
Můžete si vybrat jeden z následujících postupů:
1. Prosím zkontrolujte si údaje na kartě a zaevidujte si objednávku znovu. Zadávejte platební údaje pozorně.
2. Pokud jste se rozhodli pro jiný způsob platby, vytvořte si objednávku znovu a vyberte si platbu na dobírku nebo bankovním převodem.
3. Zadaná objednávka zůstává u nás v systému, takže v pracovních dnech 7-15:00 kontaktujte náš zákaznický servis, kde k Vaší objednávce vybereme jiný způsob platby.

Je možné udělat změnu v objednávce?

Obvykle není problém změnit v objednávce množství nebo druh zboží, doručovací adresu nebo způsob dopravy. Prosím kontaktujte nás co nejdříve. Změny v objednávce, která již byla zabalena a předána dopravci, bohužel udělat neumíme.

Kdy mi doručí objednávku?

Pokud je Vaše objednávka zadána do 12:00 v pracovní den, bude Vám zásilka doručována následující pracovní den. Platí pro zboží, které máme skladem.

Pokud zboží momentálně nemáme na skladě, budeme Vás telefonicky kontaktovat s informací o předpokládaném čase naskladnění zboží a odeslání objednávky.

Po odeslání z našeho skladu přebírá zásilku dopravní společnost:
Kurýr GLS - v den doručování Vám přijde e-mail s určením tříhodinového okna, ve kterém bude zásilka doručována. Zásilku si můžete přesměrovat podle pokynů dopravce.
Zásilkovna - v den doručení objednávky na vámi vybrané odběrné místo Vám přijde e-mail / SMS s kódem pro vyzvednutí balíku a dalšími pokyny. Zásilku může vyzvednout kdokoliv, kdo nadiktuje obsluze odběrného místa kód pro vyzvednutí zásilky.

Mohu zboží vrátit bez udání důvodu?

Ano, zboží můžete vrátit bez udání důvodu do 14 kalendářních dnů od jeho doručení. Vrácené zboží nesmí být poškozeno. Zboží zabalte do původního obalu.

Jak mám reklamovat zboží?

Kontaktujte nás prosím při každé reklamaci.

Záruční reklamace
- do 2 let od zakoupení zboží
- řešíme co nejrychleji a dopravu zaplatíme my

Expres reklamace
- pro vybrané produkty s ikonou expres reklamaceexpres reklamace okamžitá výměna kus za kus nebo výměna poškozené části
- nahlaste nám do 12:00 v pracovní dny poškození nebo nefunkčnost produktu (doručte e-mailem fotografie poškození či chyby)
- následující pracovní den doručíme zdarma nový výrobek nebo náhradní díl

Pozáruční reklamace
- řešíme stejně rychle jako záruční
- náklady nese zákazník
- někdy stačí vyměnit pouze vadný díl a výrobek bude sloužit dál - kontaktujte nás