TOMFIT masážní olej Základní 1l | velvesa.cz

Masážní olej Základní 1l

Masážní olej Základní 1l

210 Kč
174 Kč bez DPH

										
																		
																		
									
									
+
-
210 Kč
174 Kčbez DPH
SKLADEM 5 a více ks (29. 9. 2022 u vás)
Info o doručení

Základní parafínový masážní olej určený pro všechny druhy masáže - klasickou, sportovní i rehabilitační masáž.

Parafínový olej má ideální konzistenci a vynikající skluz, i malé množství základního masážního oleje zajistí příjemnou masáž pro klienta a pohodlnou práci maséra.

Olej je bez vůně a neobsahuje parfémy, barviva ani konzervační látky. Je proto vhodný i na citlivou pokožku a pro relaxační masáže.

Balení: 1 litr v umělohmotné lahvi

Recenze 9

jana
6.7.2022

Kvalitní olej, vyhovuje všem klientům, dobrá cena

0.0.0
velvesa
Petra
30.6.2022

Už několik let používám tento olej a jsem spokojená. Mohu jen doporučit.

0.0.0
velvesa
Mijavecz Marianna
2.6.2022

Poprvé používám olej, jsem spokojená, dobře se dá míchat s éterickými oleji. Dobře se s ním pracuje!

0.0.0
velvesa
Milada Pokorná
16.5.2022

léta používám tento olej a jsem spokojená s kvalitou

0.0.0
velvesa
Peter Vajansky
13.5.2022

Jednoduchy neutralni olej bez vune za super cenu.

0.0.0
velvesa
Lenka Kováčová
9.5.2022

S tímto se mi nejlépe masíruje. Žádný pach, málo ho třeba, dobře kloužou ruce. Kupujeme léta do salonu a spokojenost i my i klienti.

0.0.0
velvesa
Ivetka
18.4.2022

V mé výbavě je nezbytný, neustále mi přichází více a více klientů s problematickou pokožkou. Oleje od Tomfitu používám roky. Není co komentovat, ověřený produkt v dobré ceně.

0.0.0
velvesa
Zdenka
5.4.2022

Jsem masérka a jsem s oleji i se zbožím od Vás spokojena

0.0.0
velvesa
Ökrös János
20.9.2022

Zákazník je s tímto produktem spokojen na 100%

0.0.0
velvesa

Často kladené dotazy

  • Jak nakupovat
Jak si mohu objednat?

1. zadáním objednávky na e-shopu jako registrovaný nebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovních dnech mezi 7:00 a 15:00 na čísle 720 540 422
3. e-mailem na info@velvesa.cz

Jak mohu zaplatit?

1. kartou online
2. na dobírku (v hotovosti nebo kartou kurýrovi)
3. v hotovosti nebo kartou (v kamenné prodejně)
4. bankovním převodem

Neprošla mi platba kartou, co teď?

Platba kartou obvykle nepřejde z následujících důvodů:
- zadali jste nesprávné údaje z platební karty nebo je Vaše karta je exspirovaná
- nemáte dostatek finančních prostředků na bankovním účtu nebo máte nastavený nízký limit pro platbu kartou

Co dál?
Můžete si vybrat jeden z následujících postupů:
1. Prosím zkontrolujte si údaje na kartě a zaevidujte si objednávku znovu. Zadávejte platební údaje pozorně.
2. Pokud jste se rozhodli pro jiný způsob platby, vytvořte si objednávku znovu a vyberte si platbu na dobírku nebo bankovním převodem.
3. Zadaná objednávka zůstává u nás v systému, takže v pracovních dnech 7-15:00 kontaktujte náš zákaznický servis, kde k Vaší objednávce vybereme jiný způsob platby.

Je možné udělat změnu v objednávce?

Obvykle není problém změnit v objednávce množství nebo druh zboží, doručovací adresu nebo způsob dopravy. Prosím kontaktujte nás co nejdříve. Změny v objednávce, která již byla zabalena a předána dopravci, bohužel udělat neumíme.

Kdy mi doručí objednávku?

Pokud je Vaše objednávka zadána do 12:00 v pracovní den, bude Vám zásilka doručována následující pracovní den. Platí pro zboží, které máme skladem.

Pokud zboží momentálně nemáme na skladě, budeme Vás telefonicky kontaktovat s informací o předpokládaném čase naskladnění zboží a odeslání objednávky.

Po odeslání z našeho skladu přebírá zásilku dopravní společnost:
Kurýr GLS - v den doručování Vám přijde e-mail s určením tříhodinového okna, ve kterém bude zásilka doručována. Zásilku si můžete přesměrovat podle pokynů dopravce.
Zásilkovna - v den doručení objednávky na vámi vybrané odběrné místo Vám přijde e-mail / SMS s kódem pro vyzvednutí balíku a dalšími pokyny. Zásilku může vyzvednout kdokoliv, kdo nadiktuje obsluze odběrného místa kód pro vyzvednutí zásilky.

Mohu zboží vrátit bez udání důvodu?

Ano, zboží můžete vrátit bez udání důvodu do 14 kalendářních dnů od jeho doručení. Vrácené zboží nesmí být poškozeno. Zboží zabalte do původního obalu.

Jak mám reklamovat zboží?

Kontaktujte nás prosím při každé reklamaci.

Záruční reklamace
- do 2 let od zakoupení zboží
- řešíme co nejrychleji a dopravu zaplatíme my

Expres reklamace
- pro vybrané produkty s ikonou expres reklamaceexpres reklamace okamžitá výměna kus za kus nebo výměna poškozené části
- nahlaste nám do 12:00 v pracovní dny poškození nebo nefunkčnost produktu (doručte e-mailem fotografie poškození či chyby)
- následující pracovní den doručíme zdarma nový výrobek nebo náhradní díl

Pozáruční reklamace
- řešíme stejně rychle jako záruční
- náklady nese zákazník
- někdy stačí vyměnit pouze vadný díl a výrobek bude sloužit dál - kontaktujte nás

Tato stránka používá cookies, aby vám přinesla co nejpříjemnější uživatelskou zkušenost. Více informací