Pouzdro na masážní olej s opaskem

Pouzdro na masážní olej s opaskem

209 Kč
173 Kč bez DPH

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
209 Kč
173 Kčbez DPH
SKLADEM 5 a více ks (29. 4. 2024 u vás)
Info o doručení

Praktické pouzdro na masážní prostředek s opaskem. Masér má olej stále po ruce. Tohoto pomocníka oceníte při celotělových masážích, které budou plynulejší. Nezbytná součást vybavení zejména mobilního maséra a všech, kteří masírují na různých sportovních akcích či firemních dnech. Masážní olej se neztratí, nespadne a nevylije se.

Součástí balení je 300 ml láhev na masážní olej nebo gel s dávkovačem. Pouzdro i pásek jsou vyrobeny z pevného textilního materiálu se zapínáním na přezku. Poutko na opasek je široké 4,5 cm, takže můžete použít i jiný opasek nebo jiný způsob upevnění.

Rozměry
pouzdro: cca 24 x 8, 5 x 5 cm
pásek: max délka 110 cm / šířka 2,5 cm

Recenze 9

DINU
26.2.2024

VELMI DOBRÝ PRODUKT

0.0.0
velvesa
Mehes Tiberiu
31.10.2023

Rozebrané švy. Co ještě říct? Hned po rozbalení jsem začal šít.

Zobrazit odpověď Skrýt odpověď

Dobrý den, prosím v takových případech kontaktovat zákaznický servis, reklamace vyřizujeme co nejrychleji.

31.10.2023
velvesa
Martina
2.10.2023

Velká spokojenost

0.0.0
velvesa
Liliana
6.9.2023

S výrobky jsem velmi spokojena! Doporučuji!

0.0.0
velvesa
Marius
26.7.2023

Výborný poměr ceny a kvality. Produkt je velmi dobrý

0.0.0
velvesa
Pavel Veselý
19.6.2023

Výborné, olej mám vždy po ruce

0.0.0
velvesa
Maseur Terapeut Aurel
1.2.2023

Dobré a objednám znovu

0.0.0
velvesa
Rusu Maricela Vica
22.9.2022

Velice užitečný. Pratický.

0.0.0
velvesa
Draghici Daniel
15.8.2022

Výborné

0.0.0
velvesa

Často kladené dotazy

  • Jak nakupovat
Jak si mohu objednat?

1. zadáním objednávky na e-shopu jako registrovaný nebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovních dnech mezi 7:00 a 15:00 na čísle 720 540 422
3. e-mailem na info@velvesa.cz

Jak mohu zaplatit?

1. kartou online
2. na dobírku (v hotovosti nebo kartou kurýrovi)
3. v hotovosti nebo kartou (v kamenné prodejně)
4. bankovním převodem

Neprošla mi platba kartou, co teď?

Platba kartou obvykle nepřejde z následujících důvodů:
- zadali jste nesprávné údaje z platební karty nebo je Vaše karta je exspirovaná
- nemáte dostatek finančních prostředků na bankovním účtu nebo máte nastavený nízký limit pro platbu kartou

Co dál?
Můžete si vybrat jeden z následujících postupů:
1. Prosím zkontrolujte si údaje na kartě a zaevidujte si objednávku znovu. Zadávejte platební údaje pozorně.
2. Pokud jste se rozhodli pro jiný způsob platby, vytvořte si objednávku znovu a vyberte si platbu na dobírku nebo bankovním převodem.
3. Zadaná objednávka zůstává u nás v systému, takže v pracovních dnech 7-15:00 kontaktujte náš zákaznický servis, kde k Vaší objednávce vybereme jiný způsob platby.

Je možné udělat změnu v objednávce?

Obvykle není problém změnit v objednávce množství nebo druh zboží, doručovací adresu nebo způsob dopravy. Prosím kontaktujte nás co nejdříve. Změny v objednávce, která již byla zabalena a předána dopravci, bohužel udělat neumíme.

Kdy mi doručí objednávku?

Pokud je Vaše objednávka zadána do 12:00 v pracovní den, bude Vám zásilka doručována následující pracovní den. Platí pro zboží, které máme skladem.

Pokud zboží momentálně nemáme na skladě, budeme Vás telefonicky kontaktovat s informací o předpokládaném čase naskladnění zboží a odeslání objednávky.

Po odeslání z našeho skladu přebírá zásilku dopravní společnost:
Kurýr GLS - v den doručování Vám přijde e-mail s určením tříhodinového okna, ve kterém bude zásilka doručována. Zásilku si můžete přesměrovat podle pokynů dopravce.
Zásilkovna - v den doručení objednávky na vámi vybrané odběrné místo Vám přijde e-mail / SMS s kódem pro vyzvednutí balíku a dalšími pokyny. Zásilku může vyzvednout kdokoliv, kdo nadiktuje obsluze odběrného místa kód pro vyzvednutí zásilky.

Mohu zboží vrátit bez udání důvodu?

Ano, zboží můžete vrátit bez udání důvodu do 14 kalendářních dnů od jeho doručení. Vrácené zboží nesmí být poškozeno. Zboží zabalte do původního obalu.

Jak mám reklamovat zboží?

Kontaktujte nás prosím při každé reklamaci.

Záruční reklamace
- do 2 let od zakoupení zboží
- řešíme co nejrychleji a dopravu zaplatíme my

Expres reklamace
- pro vybrané produkty s ikonou expres reklamaceexpres reklamace okamžitá výměna kus za kus nebo výměna poškozené části
- nahlaste nám do 12:00 v pracovní dny poškození nebo nefunkčnost produktu (doručte e-mailem fotografie poškození či chyby)
- následující pracovní den doručíme zdarma nový výrobek nebo náhradní díl

Pozáruční reklamace
- řešíme stejně rychle jako záruční
- náklady nese zákazník
- někdy stačí vyměnit pouze vadný díl a výrobek bude sloužit dál - kontaktujte nás