Elektrická topná poduška na šíji a ramena BEURER HK 54

Elektrická topná poduška na šíji a ramena BEURER HK 54

968 Kč
807 Kč bez DPH

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
Tento produkt se již neprodává.

Výhravná poduška Beurer HK 54 od německého výrobce Beurer.
Útulná vyhřívací poduška s plyšovým materiálem je tvarovaná pro oblast ramen a krku s prodyšným, nadýchaným a měkkým povrchem, abyste cítili teplo a útulně. Tepelná poduška pomáhá zmírnit napětí a ztuhlost kolem oblasti ramene a krku.
Poduška má rychlé vyhřívání se 3 nastaveními teploty pro optimální pohodlí pro uživatele. Jednoduše ovladatelný ovladač s osvětleným nastavením teploty umožňuje přizpůsobit nastavení teploty. Automatické vypnutí po přibližně 90 minutách poskytuje klid a udržuje uživatele v bezpečí.
O bezpečnost se stará Beurer Safety Systém - ochrana proti přehřátí. Díky tomuto systému se podložka vypne v případě, že topná spirála uvnitř podložky je poškozena a hrozilo by nebezpečí prohoření.
Vyhřívací podložka se díky uzávěru jednoduše připne kolem ramen a po použití se snadno složí.

Charakteristika a technické údaje:

extra měkký povrch, prodyšná
rychlé zahřátí,
3 nastavení teploty
BSS ochrana proti přehřátí
automatické vypnutí po cca 90 min
přesná elektronická regulace teploty
odnímatelný spínač
mikro-vlákno flís
možnost prát v pračce při teplotě 30 ° C
rozměr cca: 56x52 cm
100W

Recenze

Přidejte recenzi k produktu.

Často kladené dotazy

  • Jak nakupovat
Jak si mohu objednat?

1. zadáním objednávky na e-shopu jako registrovaný nebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovních dnech mezi 7:00 a 15:00 na čísle 720 540 422
3. e-mailem na info@velvesa.cz

Jak mohu zaplatit?

1. kartou online
2. na dobírku (v hotovosti nebo kartou kurýrovi)
3. v hotovosti nebo kartou (v kamenné prodejně)
4. bankovním převodem

Neprošla mi platba kartou, co teď?

Platba kartou obvykle nepřejde z následujících důvodů:
- zadali jste nesprávné údaje z platební karty nebo je Vaše karta je exspirovaná
- nemáte dostatek finančních prostředků na bankovním účtu nebo máte nastavený nízký limit pro platbu kartou

Co dál?
Můžete si vybrat jeden z následujících postupů:
1. Prosím zkontrolujte si údaje na kartě a zaevidujte si objednávku znovu. Zadávejte platební údaje pozorně.
2. Pokud jste se rozhodli pro jiný způsob platby, vytvořte si objednávku znovu a vyberte si platbu na dobírku nebo bankovním převodem.
3. Zadaná objednávka zůstává u nás v systému, takže v pracovních dnech 7-15:00 kontaktujte náš zákaznický servis, kde k Vaší objednávce vybereme jiný způsob platby.

Je možné udělat změnu v objednávce?

Obvykle není problém změnit v objednávce množství nebo druh zboží, doručovací adresu nebo způsob dopravy. Prosím kontaktujte nás co nejdříve. Změny v objednávce, která již byla zabalena a předána dopravci, bohužel udělat neumíme.

Kdy mi doručí objednávku?

Pokud je Vaše objednávka zadána do 12:00 v pracovní den, bude Vám zásilka doručována následující pracovní den. Platí pro zboží, které máme skladem.

Pokud zboží momentálně nemáme na skladě, budeme Vás telefonicky kontaktovat s informací o předpokládaném čase naskladnění zboží a odeslání objednávky.

Po odeslání z našeho skladu přebírá zásilku dopravní společnost:
Kurýr GLS - v den doručování Vám přijde e-mail s určením tříhodinového okna, ve kterém bude zásilka doručována. Zásilku si můžete přesměrovat podle pokynů dopravce.
Zásilkovna - v den doručení objednávky na vámi vybrané odběrné místo Vám přijde e-mail / SMS s kódem pro vyzvednutí balíku a dalšími pokyny. Zásilku může vyzvednout kdokoliv, kdo nadiktuje obsluze odběrného místa kód pro vyzvednutí zásilky.

Mohu zboží vrátit bez udání důvodu?

Ano, zboží můžete vrátit bez udání důvodu do 14 kalendářních dnů od jeho doručení. Vrácené zboží nesmí být poškozeno. Zboží zabalte do původního obalu.

Jak mám reklamovat zboží?

Kontaktujte nás prosím při každé reklamaci.

Záruční reklamace
- do 2 let od zakoupení zboží
- řešíme co nejrychleji a dopravu zaplatíme my

Expres reklamace
- pro vybrané produkty s ikonou expres reklamaceexpres reklamace okamžitá výměna kus za kus nebo výměna poškozené části
- nahlaste nám do 12:00 v pracovní dny poškození nebo nefunkčnost produktu (doručte e-mailem fotografie poškození či chyby)
- následující pracovní den doručíme zdarma nový výrobek nebo náhradní díl

Pozáruční reklamace
- řešíme stejně rychle jako záruční
- náklady nese zákazník
- někdy stačí vyměnit pouze vadný díl a výrobek bude sloužit dál - kontaktujte nás