Tygří mast červená 19g

Tygří mast červená 19g

223 Kč
184 Kč bez DPH

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
223 Kč
184 Kčbez DPH
SKLADEM 5 a více ks (21. 3. 2024 u vás)
Info o doručení

Tygří balzám TIGER BALM je mast vyrobená z různých olejů extrahovaných z bylin s blahodárným účinkem. Červená alternativa balzámu má hřejivý efekt pro úlevu od bolestí svalstva a kloubů, kde poslouží jako mírné lokální anestetikum. Před namáhavou fyzickou aktivitou pomůže svalstvo zahřát a následně regenerovat. Také uvolňuje dýchací cesty, podporuje klidný spánek a mírní bolesti hlavy.

Použití:
Tygří balzám můžete aplikovat na bolestivé svaly, klouby a šlachy. Pro uvolnění dýchacích cest balzám natřete na hrudník a pod nosní dírky. Můžete jím potřít spánky nebo čelo, aby zmírnil bolest hlavy. Po štípnutí hmyzem tygří balzám zmírní svědění i bolest.

Složení:
Vazelína, Parafín, Kafr, Mentol, Olej z kajeputu střídavolistého, Mátový olej, Olej z čínské skořice, Olej z květu hřebíčku voňavého, Cinnamal, Eugenol, Limonene, Kumarin, Linalool, Benzylalkohol, Isoeugenol, Skořicový alkohol

Balení:
19,4 g ve skleněné nádobě

Recenze 6

michal
12.12.2023

velmi účinná na bolavé klouby a svaly

0.0.0
velvesa
Oana
13.8.2023

Kvalitní produkt, který dělá to, co slibuje.

0.0.0
velvesa
Zsuzsanna Muth
23.6.2023

Produkt je takový, jaký jsem chtěla. Jsem spokojená.

0.0.0
velvesa
Deli Ákos Viktor
26.5.2023

Krém splňuje všechna má očekávání. Děkuji.

0.0.0
velvesa
Rebedeu Nicolae
27.4.2023

Produkt je dobrý (dostal jsem jeden od mého syna, takže už jsem znal účinky před tím, než jsem objednal), ale drahý. To je to! Ale když mě bolí...

0.0.0
velvesa
Anonymní zákazník
10.3.2023

Jsem maximálně spokojená s produktem a s rychlým doručením.

0.0.0
velvesa

Často kladené dotazy

  • Jak nakupovat
Jak si mohu objednat?

1. zadáním objednávky na e-shopu jako registrovaný nebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovních dnech mezi 7:00 a 15:00 na čísle 720 540 422
3. e-mailem na info@velvesa.cz

Jak mohu zaplatit?

1. kartou online
2. na dobírku (v hotovosti nebo kartou kurýrovi)
3. v hotovosti nebo kartou (v kamenné prodejně)
4. bankovním převodem

Neprošla mi platba kartou, co teď?

Platba kartou obvykle nepřejde z následujících důvodů:
- zadali jste nesprávné údaje z platební karty nebo je Vaše karta je exspirovaná
- nemáte dostatek finančních prostředků na bankovním účtu nebo máte nastavený nízký limit pro platbu kartou

Co dál?
Můžete si vybrat jeden z následujících postupů:
1. Prosím zkontrolujte si údaje na kartě a zaevidujte si objednávku znovu. Zadávejte platební údaje pozorně.
2. Pokud jste se rozhodli pro jiný způsob platby, vytvořte si objednávku znovu a vyberte si platbu na dobírku nebo bankovním převodem.
3. Zadaná objednávka zůstává u nás v systému, takže v pracovních dnech 7-15:00 kontaktujte náš zákaznický servis, kde k Vaší objednávce vybereme jiný způsob platby.

Je možné udělat změnu v objednávce?

Obvykle není problém změnit v objednávce množství nebo druh zboží, doručovací adresu nebo způsob dopravy. Prosím kontaktujte nás co nejdříve. Změny v objednávce, která již byla zabalena a předána dopravci, bohužel udělat neumíme.

Kdy mi doručí objednávku?

Pokud je Vaše objednávka zadána do 12:00 v pracovní den, bude Vám zásilka doručována následující pracovní den. Platí pro zboží, které máme skladem.

Pokud zboží momentálně nemáme na skladě, budeme Vás telefonicky kontaktovat s informací o předpokládaném čase naskladnění zboží a odeslání objednávky.

Po odeslání z našeho skladu přebírá zásilku dopravní společnost:
Kurýr GLS - v den doručování Vám přijde e-mail s určením tříhodinového okna, ve kterém bude zásilka doručována. Zásilku si můžete přesměrovat podle pokynů dopravce.
Zásilkovna - v den doručení objednávky na vámi vybrané odběrné místo Vám přijde e-mail / SMS s kódem pro vyzvednutí balíku a dalšími pokyny. Zásilku může vyzvednout kdokoliv, kdo nadiktuje obsluze odběrného místa kód pro vyzvednutí zásilky.

Mohu zboží vrátit bez udání důvodu?

Ano, zboží můžete vrátit bez udání důvodu do 14 kalendářních dnů od jeho doručení. Vrácené zboží nesmí být poškozeno. Zboží zabalte do původního obalu.

Jak mám reklamovat zboží?

Kontaktujte nás prosím při každé reklamaci.

Záruční reklamace
- do 2 let od zakoupení zboží
- řešíme co nejrychleji a dopravu zaplatíme my

Expres reklamace
- pro vybrané produkty s ikonou expres reklamaceexpres reklamace okamžitá výměna kus za kus nebo výměna poškozené části
- nahlaste nám do 12:00 v pracovní dny poškození nebo nefunkčnost produktu (doručte e-mailem fotografie poškození či chyby)
- následující pracovní den doručíme zdarma nový výrobek nebo náhradní díl

Pozáruční reklamace
- řešíme stejně rychle jako záruční
- náklady nese zákazník
- někdy stačí vyměnit pouze vadný díl a výrobek bude sloužit dál - kontaktujte nás