Pivní šampon 300 ml

Pivní šampon 300 ml

129 Kč
107 Kč bez DPH

										
																		
																		
									
									
+
-
129 Kč
107 Kčbez DPH
SKLADEM 5 a více ks (30. 4. 2024 u vás)
Info o doručení

Jemný pivní šampon obsahuje velké množství piva a vitamínu B. Šampon dodává vlasům svěží vzhled, pevnost, lesk a zvětšuje jejich objem. Originální pivní šampon díky vitamínům obsaženým v pivu podporuje regeneraci pokožky a je vhodný jako prevence proti kožním chorobám. Obsah chmele podporuje zdravý růst vlasů, omezuje svědění pokožky hlavy a zklidňuje ji. Díky těmto vlastnostem je šampon vhodný pro běžné každodenní použití.

Vlastnosti a výhody originálního pivního šamponu:
  • obsahuje velké množství vitamínů
  • podporuje regeneraci pokožky, vlasových folikulů, mazových žláz a slouží k prevenci kožních chorob
  • dodává vlasům svěží vzhled, pevnost, lesk a zvětšuje jejich objem
  • omezuje svědění pokožky hlavy, zklidňuje ji a díky velkého obsahu chmelu podporuje zdravý růst vlasů
  • vhodný pro každodenní mytí hlavy

Recenze 9

Edit
15.1.2024

Již po prvním použití jsem velmi spokojena, produkt je dobrý!

0.0.0
velvesa
Eva
7.12.2023

Osvědčený výrobek, používám již několik let

0.0.0
velvesa
Anton
9.11.2023

Tento pivní šampon je tak skvělý, že vyhovuje i mé velmi háklivé manželce. A to už je co říct!

0.0.0
velvesa
Lenka
25.7.2022

Šampon je skvělý, už ho mám podruhé a věřím, že ne naposled. Vlasy po něm krásně voní.

0.0.0
velvesa
Lenka
6.6.2022

S pivním šamponem jsem maximálně spokojená, velmi dobře se nanáší a ještě lépe se smývá, vlasy zůstanou krásně jemné.

0.0.0
velvesa
Peter
17.5.2022

Pivní šampon mě velmi příjemně překvapil. K objednávce jsem dostal vzorek, který jsem vyzkoušel a od té doby ho používám pravidelně. Hlavně v zimních měsících mám pokožku hlavy podrážděnou s čímž mi dost výrazně pomáhá. Navíc, má skvělou vůni :)

0.0.0
velvesa
Simona Ondrušková
3.5.2022

Používám pivní šampon pravidelně a jsem nadmíru spokojená. Měla jsem problém s vypadáváním vlasů a tento šampon mi mé kořínky zpevnil a dodal všechny živiny. Škoda, že není větší balení například alespoň 500 ml případě litrové.

0.0.0
velvesa
Jana
19.3.2024

Zákazník je s tímto produktem spokojen na 100% .

0.0.0
velvesa
Tücsök
19.4.2022

Zákazník je s tímto produktem spokojen na 100% .

0.0.0
velvesa

Často kladené dotazy

  • Jak nakupovat
Jak si mohu objednat?

1. zadáním objednávky na e-shopu jako registrovaný nebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovních dnech mezi 7:00 a 15:00 na čísle 720 540 422
3. e-mailem na info@velvesa.cz

Jak mohu zaplatit?

1. kartou online
2. na dobírku (v hotovosti nebo kartou kurýrovi)
3. v hotovosti nebo kartou (v kamenné prodejně)
4. bankovním převodem

Neprošla mi platba kartou, co teď?

Platba kartou obvykle nepřejde z následujících důvodů:
- zadali jste nesprávné údaje z platební karty nebo je Vaše karta je exspirovaná
- nemáte dostatek finančních prostředků na bankovním účtu nebo máte nastavený nízký limit pro platbu kartou

Co dál?
Můžete si vybrat jeden z následujících postupů:
1. Prosím zkontrolujte si údaje na kartě a zaevidujte si objednávku znovu. Zadávejte platební údaje pozorně.
2. Pokud jste se rozhodli pro jiný způsob platby, vytvořte si objednávku znovu a vyberte si platbu na dobírku nebo bankovním převodem.
3. Zadaná objednávka zůstává u nás v systému, takže v pracovních dnech 7-15:00 kontaktujte náš zákaznický servis, kde k Vaší objednávce vybereme jiný způsob platby.

Je možné udělat změnu v objednávce?

Obvykle není problém změnit v objednávce množství nebo druh zboží, doručovací adresu nebo způsob dopravy. Prosím kontaktujte nás co nejdříve. Změny v objednávce, která již byla zabalena a předána dopravci, bohužel udělat neumíme.

Kdy mi doručí objednávku?

Pokud je Vaše objednávka zadána do 12:00 v pracovní den, bude Vám zásilka doručována následující pracovní den. Platí pro zboží, které máme skladem.

Pokud zboží momentálně nemáme na skladě, budeme Vás telefonicky kontaktovat s informací o předpokládaném čase naskladnění zboží a odeslání objednávky.

Po odeslání z našeho skladu přebírá zásilku dopravní společnost:
Kurýr GLS - v den doručování Vám přijde e-mail s určením tříhodinového okna, ve kterém bude zásilka doručována. Zásilku si můžete přesměrovat podle pokynů dopravce.
Zásilkovna - v den doručení objednávky na vámi vybrané odběrné místo Vám přijde e-mail / SMS s kódem pro vyzvednutí balíku a dalšími pokyny. Zásilku může vyzvednout kdokoliv, kdo nadiktuje obsluze odběrného místa kód pro vyzvednutí zásilky.

Mohu zboží vrátit bez udání důvodu?

Ano, zboží můžete vrátit bez udání důvodu do 14 kalendářních dnů od jeho doručení. Vrácené zboží nesmí být poškozeno. Zboží zabalte do původního obalu.

Jak mám reklamovat zboží?

Kontaktujte nás prosím při každé reklamaci.

Záruční reklamace
- do 2 let od zakoupení zboží
- řešíme co nejrychleji a dopravu zaplatíme my

Expres reklamace
- pro vybrané produkty s ikonou expres reklamaceexpres reklamace okamžitá výměna kus za kus nebo výměna poškozené části
- nahlaste nám do 12:00 v pracovní dny poškození nebo nefunkčnost produktu (doručte e-mailem fotografie poškození či chyby)
- následující pracovní den doručíme zdarma nový výrobek nebo náhradní díl

Pozáruční reklamace
- řešíme stejně rychle jako záruční
- náklady nese zákazník
- někdy stačí vyměnit pouze vadný díl a výrobek bude sloužit dál - kontaktujte nás