Digitální ohřívač kamenů velký

Digitální ohřívač kamenů velký
Digitální ohřívač kamenů velký

Digitální ohřívač kamenů velký

3 490 Kč
2 884 Kč bez DPH

										
																		
																		
									
									
+
-
3 490 Kč
2 884 Kčbez DPH
SKLADEM 5 a více ks (16. 4. 2024 u vás)
Info o doručení

Profesionální ohřívač kamenů s digitálním regulováním teploty. Tělo přístroje je vybaveno napájecím kabelem, digitálním displejem a teplu odolnými rukojeťmi. Vnitřní vyjímatelná nádoba je omyvatelná. Na její dno vkládáme poskládaný bílý ručník, na který rozložíme lávové kameny a doplníme vodu tak, aby byly kameny ponořené, ale nejvíc po rysku s označením max na boku nádoby. Součástí setu je poklice.

Ohřívač je využitelný i na ohřev rašelinových nebo gelových nahřívacích polštářků ve vodě.

Displej přístroje zobrazuje dvě hodnoty - nastavenou teplotu ohřevu a reálnou teplotu v nádobě ohřívače. Teplotu lze nastavit v rozmezí od 40 do 70 °C. Termostat přístroje udržuje zvolenou teplotu ohřevu. Set je doplněn velkou děrovanou lžící z odolného plastu pro lepší manipulaci se zahřátými kameny.

Rozměry přístroje: 64 x 38 x 28 cm
Objem nádoby: cca 18 litrů
Hmotnost přístroje: 8,3 kg
Napájení: 230 V
Výkon: 1200 W

Recenze 3

Pavel Amalia
5.3.2024

Podle popisu, dostatečně prostorný. Funguje perfektně!

0.0.0
velvesa
Anonymní zákazník
14.11.2023

Velká spokojenost, doporučuji

0.0.0
velvesa
Salón
14.7.2022

Praktický, prostorný, dá se do něj nachystat dost kamenů i na párové masáže. Jen zabere i více místa, s tím je nutno počítat.

0.0.0
velvesa

Často kladené dotazy

  • Jak nakupovat
Jak si mohu objednat?

1. zadáním objednávky na e-shopu jako registrovaný nebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovních dnech mezi 7:00 a 15:00 na čísle 720 540 422
3. e-mailem na info@velvesa.cz

Jak mohu zaplatit?

1. kartou online
2. na dobírku (v hotovosti nebo kartou kurýrovi)
3. v hotovosti nebo kartou (v kamenné prodejně)
4. bankovním převodem

Neprošla mi platba kartou, co teď?

Platba kartou obvykle nepřejde z následujících důvodů:
- zadali jste nesprávné údaje z platební karty nebo je Vaše karta je exspirovaná
- nemáte dostatek finančních prostředků na bankovním účtu nebo máte nastavený nízký limit pro platbu kartou

Co dál?
Můžete si vybrat jeden z následujících postupů:
1. Prosím zkontrolujte si údaje na kartě a zaevidujte si objednávku znovu. Zadávejte platební údaje pozorně.
2. Pokud jste se rozhodli pro jiný způsob platby, vytvořte si objednávku znovu a vyberte si platbu na dobírku nebo bankovním převodem.
3. Zadaná objednávka zůstává u nás v systému, takže v pracovních dnech 7-15:00 kontaktujte náš zákaznický servis, kde k Vaší objednávce vybereme jiný způsob platby.

Je možné udělat změnu v objednávce?

Obvykle není problém změnit v objednávce množství nebo druh zboží, doručovací adresu nebo způsob dopravy. Prosím kontaktujte nás co nejdříve. Změny v objednávce, která již byla zabalena a předána dopravci, bohužel udělat neumíme.

Kdy mi doručí objednávku?

Pokud je Vaše objednávka zadána do 12:00 v pracovní den, bude Vám zásilka doručována následující pracovní den. Platí pro zboží, které máme skladem.

Pokud zboží momentálně nemáme na skladě, budeme Vás telefonicky kontaktovat s informací o předpokládaném čase naskladnění zboží a odeslání objednávky.

Po odeslání z našeho skladu přebírá zásilku dopravní společnost:
Kurýr GLS - v den doručování Vám přijde e-mail s určením tříhodinového okna, ve kterém bude zásilka doručována. Zásilku si můžete přesměrovat podle pokynů dopravce.
Zásilkovna - v den doručení objednávky na vámi vybrané odběrné místo Vám přijde e-mail / SMS s kódem pro vyzvednutí balíku a dalšími pokyny. Zásilku může vyzvednout kdokoliv, kdo nadiktuje obsluze odběrného místa kód pro vyzvednutí zásilky.

Mohu zboží vrátit bez udání důvodu?

Ano, zboží můžete vrátit bez udání důvodu do 14 kalendářních dnů od jeho doručení. Vrácené zboží nesmí být poškozeno. Zboží zabalte do původního obalu.

Jak mám reklamovat zboží?

Kontaktujte nás prosím při každé reklamaci.

Záruční reklamace
- do 2 let od zakoupení zboží
- řešíme co nejrychleji a dopravu zaplatíme my

Expres reklamace
- pro vybrané produkty s ikonou expres reklamaceexpres reklamace okamžitá výměna kus za kus nebo výměna poškozené části
- nahlaste nám do 12:00 v pracovní dny poškození nebo nefunkčnost produktu (doručte e-mailem fotografie poškození či chyby)
- následující pracovní den doručíme zdarma nový výrobek nebo náhradní díl

Pozáruční reklamace
- řešíme stejně rychle jako záruční
- náklady nese zákazník
- někdy stačí vyměnit pouze vadný díl a výrobek bude sloužit dál - kontaktujte nás