CALDERA Ohřívač lávových kamenů 6l

CALDERA Ohřívač lávových kamenů 6l
CALDERA Ohřívač lávových kamenů 6l
CALDERA Ohřívač lávových kamenů 6l
CALDERA Ohřívač lávových kamenů 6l

CALDERA Ohřívač lávových kamenů 6l

6 030 Kč
4 983 Kč bez DPH

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
6 030 Kč
4 983 Kčbez DPH

Elegantní designový ohřívač lávových kamenů Caldera Professional, který se hodí do každého moderního masážního a kosmetického salonu.
Vnější vrstva ohřívače se nepřehřívá a zajišťuje bezpečnou manipulaci s přístrojem. Uvnitř má ohřívač hliníkovou nádobu o objemu 6 l s nepřilnavým povrchem. Je odolná a snadno se čistí. V ní se nachází odnímatelná silikonová vložka s přihrádkami, která chrání stěny nádoby před poškozením, nepříjemným hlukem při manipulaci s kameny a poskytuje přehledné uspořádání masážních lávových kamenů v přístroji. Nádobu lze překrýt skleněnou těsnící poklicí.
Ohřívač Caldera zajišťuje rychlé a efektivní nahřívání lávových kamenů. Zabudovaný termostat kontroluje teplotu, kterou lze nastavit od 30 – 90°C pomocí otočného kolečka.
Přístroj disponuje praktickým bezdrátovým napájením. Jednoduše se odnímá od elektrické základny, je přenosný a k dispozici tam, kde jej právě potřebujete.

Použití:
Do silikonové podložky vložte lávové kameny. Následně nádobu ohřívače napusťte vodou po vyznačenou rysku na stěně nádoby. Přikryjte ohřívač poklicí a pomocí otočného kolečka nastavte teplotu ohřevu. Optimální teplota pro zahřátí kamenů je kolem 60°C. Zapnutím přístroje se současně rozsvítí LED světelné indikátory nad symboly Zapnout/Vypnout a Ohřev. Po dosažení požadované teploty se světlo nad symbolem Ohřev zhasne a kameny jsou připraveny k masáži.

Parametry:
Rozměry: 34 x 34 x 20 cm (délka x šířka x výška)
Objem: 6 l
Hmotnost: 2,9 kg
Připojení do sítě: 220 – 240 V
Výkon: 1000 W

Recenze

Přidejte recenzi k produktu.

Často kladené dotazy

  • Jak nakupovat
Jak si mohu objednat?

1. zadáním objednávky na e-shopu jako registrovaný nebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovních dnech mezi 7:00 a 15:00 na čísle 720 540 422
3. e-mailem na info@velvesa.cz

Jak mohu zaplatit?

1. kartou online
2. na dobírku (v hotovosti nebo kartou kurýrovi)
3. v hotovosti nebo kartou (v kamenné prodejně)
4. bankovním převodem

Neprošla mi platba kartou, co teď?

Platba kartou obvykle nepřejde z následujících důvodů:
- zadali jste nesprávné údaje z platební karty nebo je Vaše karta je exspirovaná
- nemáte dostatek finančních prostředků na bankovním účtu nebo máte nastavený nízký limit pro platbu kartou

Co dál?
Můžete si vybrat jeden z následujících postupů:
1. Prosím zkontrolujte si údaje na kartě a zaevidujte si objednávku znovu. Zadávejte platební údaje pozorně.
2. Pokud jste se rozhodli pro jiný způsob platby, vytvořte si objednávku znovu a vyberte si platbu na dobírku nebo bankovním převodem.
3. Zadaná objednávka zůstává u nás v systému, takže v pracovních dnech 7-15:00 kontaktujte náš zákaznický servis, kde k Vaší objednávce vybereme jiný způsob platby.

Je možné udělat změnu v objednávce?

Obvykle není problém změnit v objednávce množství nebo druh zboží, doručovací adresu nebo způsob dopravy. Prosím kontaktujte nás co nejdříve. Změny v objednávce, která již byla zabalena a předána dopravci, bohužel udělat neumíme.

Kdy mi doručí objednávku?

Pokud je Vaše objednávka zadána do 12:00 v pracovní den, bude Vám zásilka doručována následující pracovní den. Platí pro zboží, které máme skladem.

Pokud zboží momentálně nemáme na skladě, budeme Vás telefonicky kontaktovat s informací o předpokládaném čase naskladnění zboží a odeslání objednávky.

Po odeslání z našeho skladu přebírá zásilku dopravní společnost:
Kurýr GLS - v den doručování Vám přijde e-mail s určením tříhodinového okna, ve kterém bude zásilka doručována. Zásilku si můžete přesměrovat podle pokynů dopravce.
Zásilkovna - v den doručení objednávky na vámi vybrané odběrné místo Vám přijde e-mail / SMS s kódem pro vyzvednutí balíku a dalšími pokyny. Zásilku může vyzvednout kdokoliv, kdo nadiktuje obsluze odběrného místa kód pro vyzvednutí zásilky.

Mohu zboží vrátit bez udání důvodu?

Ano, zboží můžete vrátit bez udání důvodu do 14 kalendářních dnů od jeho doručení. Vrácené zboží nesmí být poškozeno. Zboží zabalte do původního obalu.

Jak mám reklamovat zboží?

Kontaktujte nás prosím při každé reklamaci.

Záruční reklamace
- do 2 let od zakoupení zboží
- řešíme co nejrychleji a dopravu zaplatíme my

Expres reklamace
- pro vybrané produkty s ikonou expres reklamaceexpres reklamace okamžitá výměna kus za kus nebo výměna poškozené části
- nahlaste nám do 12:00 v pracovní dny poškození nebo nefunkčnost produktu (doručte e-mailem fotografie poškození či chyby)
- následující pracovní den doručíme zdarma nový výrobek nebo náhradní díl

Pozáruční reklamace
- řešíme stejně rychle jako záruční
- náklady nese zákazník
- někdy stačí vyměnit pouze vadný díl a výrobek bude sloužit dál - kontaktujte nás