ŽIVA lipo-c

ŽIVA lipo-c

1 075 Kč
888 Kč bez DPH

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
1 075 Kč
888 Kčbez DPH
SKLADEM 5 a více ks (30. 4. 2024 u vás)
Info o doručení

Živa lipo-c je výživový doplněk obsahující lipozomální vitamín C. Jedná se o čistý prášek bez aditiv, plniv a konzervantů v kombinaci se slunečnicovým lecitinem, který zajišťuje, že vitamín C je chráněný a snadno vstřebatelný.

Lipozomální technologie zvyšuje účinnost a rychlost vstřebávání vitamínů a minerálů. Zabezpečuje, že se jednoduše dostanou přímo k buňkám bez podráždění trávicího systému. Na rozdíl od tekutých suplementů má prášková forma vitamínu C delší trvanlivost a stabilitu.

Vitamin C pomáhá chránit svaly před oxidačním poškozením, podporuje růst svalů, urychluje hojení, obnovu svalů po tréninku a také posiluje imunitní systém. Má mnoho dalších výhod, jako například zlepšování vstřebávání živin, železa, aktivita při tvorbě kolagenu, zmírňování alergických reakcí, antioxidační aktivitu a ochranu před poškozením LDL cholesterolu a vitamínů skupiny B. Přispívá také ke správnému fungování kostí, cév, psychiky a mnoha dalších funkcí organismu.

Použití: Užívejte 2 kapsle denně spolu s jídlem.

Upozornění: Tento produkt je doplněk stravy. Nepoužívejte jej jako náhradu za rozmanitou stravu. Nepřekračujte doporučené denní dávkování. Uchovávejte mimo dosah dětí. Produkt není vhodný pro těhotné, kojící ženy a děti do 3 let.

Složení: Lipozomální vitamín C (kyselina L-askorbová 70%, fosfatidylcholin – komplex kyseliny palmitové a kyseliny olejové, 30%), kapsle vyrobená z hydroxypropyl metylcelulózy, voda

Počet kapslí: 120 ks
Hmotnost: 136 g

Recenze

Přidejte recenzi k produktu.

Často kladené dotazy

  • Jak nakupovat
Jak si mohu objednat?

1. zadáním objednávky na e-shopu jako registrovaný nebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovních dnech mezi 7:00 a 15:00 na čísle 720 540 422
3. e-mailem na info@velvesa.cz

Jak mohu zaplatit?

1. kartou online
2. na dobírku (v hotovosti nebo kartou kurýrovi)
3. v hotovosti nebo kartou (v kamenné prodejně)
4. bankovním převodem

Neprošla mi platba kartou, co teď?

Platba kartou obvykle nepřejde z následujících důvodů:
- zadali jste nesprávné údaje z platební karty nebo je Vaše karta je exspirovaná
- nemáte dostatek finančních prostředků na bankovním účtu nebo máte nastavený nízký limit pro platbu kartou

Co dál?
Můžete si vybrat jeden z následujících postupů:
1. Prosím zkontrolujte si údaje na kartě a zaevidujte si objednávku znovu. Zadávejte platební údaje pozorně.
2. Pokud jste se rozhodli pro jiný způsob platby, vytvořte si objednávku znovu a vyberte si platbu na dobírku nebo bankovním převodem.
3. Zadaná objednávka zůstává u nás v systému, takže v pracovních dnech 7-15:00 kontaktujte náš zákaznický servis, kde k Vaší objednávce vybereme jiný způsob platby.

Je možné udělat změnu v objednávce?

Obvykle není problém změnit v objednávce množství nebo druh zboží, doručovací adresu nebo způsob dopravy. Prosím kontaktujte nás co nejdříve. Změny v objednávce, která již byla zabalena a předána dopravci, bohužel udělat neumíme.

Kdy mi doručí objednávku?

Pokud je Vaše objednávka zadána do 12:00 v pracovní den, bude Vám zásilka doručována následující pracovní den. Platí pro zboží, které máme skladem.

Pokud zboží momentálně nemáme na skladě, budeme Vás telefonicky kontaktovat s informací o předpokládaném čase naskladnění zboží a odeslání objednávky.

Po odeslání z našeho skladu přebírá zásilku dopravní společnost:
Kurýr GLS - v den doručování Vám přijde e-mail s určením tříhodinového okna, ve kterém bude zásilka doručována. Zásilku si můžete přesměrovat podle pokynů dopravce.
Zásilkovna - v den doručení objednávky na vámi vybrané odběrné místo Vám přijde e-mail / SMS s kódem pro vyzvednutí balíku a dalšími pokyny. Zásilku může vyzvednout kdokoliv, kdo nadiktuje obsluze odběrného místa kód pro vyzvednutí zásilky.

Mohu zboží vrátit bez udání důvodu?

Ano, zboží můžete vrátit bez udání důvodu do 14 kalendářních dnů od jeho doručení. Vrácené zboží nesmí být poškozeno. Zboží zabalte do původního obalu.

Jak mám reklamovat zboží?

Kontaktujte nás prosím při každé reklamaci.

Záruční reklamace
- do 2 let od zakoupení zboží
- řešíme co nejrychleji a dopravu zaplatíme my

Expres reklamace
- pro vybrané produkty s ikonou expres reklamaceexpres reklamace okamžitá výměna kus za kus nebo výměna poškozené části
- nahlaste nám do 12:00 v pracovní dny poškození nebo nefunkčnost produktu (doručte e-mailem fotografie poškození či chyby)
- následující pracovní den doručíme zdarma nový výrobek nebo náhradní díl

Pozáruční reklamace
- řešíme stejně rychle jako záruční
- náklady nese zákazník
- někdy stačí vyměnit pouze vadný díl a výrobek bude sloužit dál - kontaktujte nás