Vonná sůl do koupele s aloe vera 1200g | velvesa.cz

Vonná koupelová sůl s Aloe vera 1200g

Vonná koupelová sůl s Aloe vera 1200g

95 Kč
79 Kč bez DPH

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
95 Kč
79 Kčbez DPH
SKLADEM 5 a více ks (17. 8. 2022 u vás)
Info o doručení

Koupelová sůl s výtažkem z aloe vera má širokou škálu prospěšných a ozdravujících vlastností. Obsahuje několik vitamínů a minerálů, které vyživují a podporují regeneraci organismu i pokožky.

Je účinná proti revmatickým obtížím a efektivně ulevuje od bolesti svalstva, kloubů a hlavy. Díky aloe vera má sůl lepší hojivé účinky a zlepšuje imunitní systém. Má antibakteriální a protizánětlivé vlastnosti, čímž pomáhá při léčení malých jizev a kožních onemocněních, jako psoriáza, akné, ekzémy nebo plíseň.

Vašemu tělu dopřeje blahodárnou proceduru a mysli plnohodnotný odpočinek.

Použití:
Pro celotělovou koupel přidejte 2 víčky koupelové soli do cca 60 l vody o teplotě 38 - 45°C a následně sůl důkladně rozmíchejte. Proceduru se doporučuje setrvat 15 – 25 minut a absolvovat 2 – 3 x do týdne. Potom se opláchněte čistou vodou a relaxujte v teple alespoň 1 hodinu.
V případě koupele nohou rozmíchejte 1 víčko soli ve vaně s cca 60 l vody a teplotou 38 – 45°C. Ponořte do roztoku nohy a odpočívejte. Koupel můžete opakovat 2 – 3 x do týdne.
Na zábal bolestivých míst použijte 1 víčko soli a přimíchejte jej do 2 litrů vody. Následně do ní namočte ručník, gázu nebo vatu a přiložte na bolavou oblast těla. Obklad můžete obvázat suchým obvazem a nechat hodinu účinkovat. Po ukončení procedury omyjte místo čistou vodou.

Složení:
Chlorid sodný, C.I. 77 288

Obsah:
1200 g

Recenze

Přidejte recenzi k produktu.

Často kladené dotazy

  • Jak nakupovat
Jak si mohu objednat?

1. zadáním objednávky na e-shopu jako registrovaný nebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovních dnech mezi 7:00 a 15:00 na čísle 720 540 422
3. e-mailem na info@velvesa.cz

Jak mohu zaplatit?

1. kartou online
2. na dobírku (v hotovosti nebo kartou kurýrovi)
3. v hotovosti nebo kartou (v kamenné prodejně)
4. bankovním převodem

Neprošla mi platba kartou, co teď?

Platba kartou obvykle nepřejde z následujících důvodů:
- zadali jste nesprávné údaje z platební karty nebo je Vaše karta je exspirovaná
- nemáte dostatek finančních prostředků na bankovním účtu nebo máte nastavený nízký limit pro platbu kartou

Co dál?
Můžete si vybrat jeden z následujících postupů:
1. Prosím zkontrolujte si údaje na kartě a zaevidujte si objednávku znovu. Zadávejte platební údaje pozorně.
2. Pokud jste se rozhodli pro jiný způsob platby, vytvořte si objednávku znovu a vyberte si platbu na dobírku nebo bankovním převodem.
3. Zadaná objednávka zůstává u nás v systému, takže v pracovních dnech 7-15:00 kontaktujte náš zákaznický servis, kde k Vaší objednávce vybereme jiný způsob platby.

Je možné udělat změnu v objednávce?

Obvykle není problém změnit v objednávce množství nebo druh zboží, doručovací adresu nebo způsob dopravy. Prosím kontaktujte nás co nejdříve. Změny v objednávce, která již byla zabalena a předána dopravci, bohužel udělat neumíme.

Kdy mi doručí objednávku?

Pokud je Vaše objednávka zadána do 12:00 v pracovní den, bude Vám zásilka doručována následující pracovní den. Platí pro zboží, které máme skladem.

Pokud zboží momentálně nemáme na skladě, budeme Vás telefonicky kontaktovat s informací o předpokládaném čase naskladnění zboží a odeslání objednávky.

Po odeslání z našeho skladu přebírá zásilku dopravní společnost:
Kurýr GLS - v den doručování Vám přijde e-mail s určením tříhodinového okna, ve kterém bude zásilka doručována. Zásilku si můžete přesměrovat podle pokynů dopravce.
Zásilkovna - v den doručení objednávky na vámi vybrané odběrné místo Vám přijde e-mail / SMS s kódem pro vyzvednutí balíku a dalšími pokyny. Zásilku může vyzvednout kdokoliv, kdo nadiktuje obsluze odběrného místa kód pro vyzvednutí zásilky.

Mohu zboží vrátit bez udání důvodu?

Ano, zboží můžete vrátit bez udání důvodu do 14 kalendářních dnů od jeho doručení. Vrácené zboží nesmí být poškozeno. Zboží zabalte do původního obalu.

Jak mám reklamovat zboží?

Kontaktujte nás prosím při každé reklamaci.

Záruční reklamace
- do 2 let od zakoupení zboží
- řešíme co nejrychleji a dopravu zaplatíme my

Expres reklamace
- pro vybrané produkty s ikonou expres reklamaceexpres reklamace okamžitá výměna kus za kus nebo výměna poškozené části
- nahlaste nám do 12:00 v pracovní dny poškození nebo nefunkčnost produktu (doručte e-mailem fotografie poškození či chyby)
- následující pracovní den doručíme zdarma nový výrobek nebo náhradní díl

Pozáruční reklamace
- řešíme stejně rychle jako záruční
- náklady nese zákazník
- někdy stačí vyměnit pouze vadný díl a výrobek bude sloužit dál - kontaktujte nás

Tato stránka používá cookies, aby vám přinesla co nejpříjemnější uživatelskou zkušenost. Více informací