Trigger point masažér

Trigger point masažér

564 Kč
466 Kč bez DPH

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
564 Kč
466 Kčbez DPH
SKLADEM 5 a více ks (29. 4. 2024 u vás)
Info o doručení

Trigger point masažér je účinná pomůcka pro relaxační a regenerační automasáž bolestivého, ztuhlého nebo napjatého svalstva.

Masažér má ergonomický tvar S, díky kterému si dokážete promasírovat i obtížně dostupná místa na těle. Na jeho povrchu se nacházejí dva typy hrotů, které jsou určeny k důkladnému promasírování spoušťových bodů (trigger points), například na šíji, ramenech, zádech, nohou nebo chodidlech.

Zaoblené hroty slouží k masáži větších ploch těla a hroty s ostřejším zakončením poskytují intenzivnější, hloubkovou masáž svalstva. Na obou stranách masažéra se nacházejí držadla (body 3 a 7), za které můžete pomůcku během masáže pevně a pohodlně uchopit.

Masážní body 1 a 11 jsou vhodné pro jemnou masáž zad a paží. K reflexní masáži chodidel můžete použít body 2 a 10. Body 4 a 6, které se nacházejí v centrální části masažéra, slouží k masáži křížů a zad. Pro masáž šíje a spodní části lebky jsou vhodné body 8 a 9. Ostatní masážní body 3, 5 a 7 můžete použít dle potřeby, na kteroukoli část těla.

Masažér lze využít při fyzioterapii, léčebných masážích, ale díky snadnému používání si masáž spoušťových bodů můžete dopřát i sami doma.

Používání:
Uchopte pomůcku za držadla a masážní hroty umístěte na bolavé místo na těle. Můžete ji použít přímo na pokožku nebo masírovat přes tenkou vrstvu oblečení. Přitlačte pomůcku na tělo a držte ji na místě alespoň 10 – 30 sekund. Můžete střídavě zvyšovat a uvolňovat přítlak nebo provádět velmi malé krouživé pohyby. Tento proces můžete opakovat 3 - 4 x, dokud neucítíte uvolnění svalstva.

Rozměry:
Délka masažéru: 68 cm
Délka ramen: 34 / 40 cm

Materiál: plast

Barva: modrá

Recenze 1

Voky
1.6.2023

Pomocník s bolavými místy svépomocí, doporučuji. Dostanete se všude.

0.0.0
velvesa

Často kladené dotazy

  • Jak nakupovat
Jak si mohu objednat?

1. zadáním objednávky na e-shopu jako registrovaný nebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovních dnech mezi 7:00 a 15:00 na čísle 720 540 422
3. e-mailem na info@velvesa.cz

Jak mohu zaplatit?

1. kartou online
2. na dobírku (v hotovosti nebo kartou kurýrovi)
3. v hotovosti nebo kartou (v kamenné prodejně)
4. bankovním převodem

Neprošla mi platba kartou, co teď?

Platba kartou obvykle nepřejde z následujících důvodů:
- zadali jste nesprávné údaje z platební karty nebo je Vaše karta je exspirovaná
- nemáte dostatek finančních prostředků na bankovním účtu nebo máte nastavený nízký limit pro platbu kartou

Co dál?
Můžete si vybrat jeden z následujících postupů:
1. Prosím zkontrolujte si údaje na kartě a zaevidujte si objednávku znovu. Zadávejte platební údaje pozorně.
2. Pokud jste se rozhodli pro jiný způsob platby, vytvořte si objednávku znovu a vyberte si platbu na dobírku nebo bankovním převodem.
3. Zadaná objednávka zůstává u nás v systému, takže v pracovních dnech 7-15:00 kontaktujte náš zákaznický servis, kde k Vaší objednávce vybereme jiný způsob platby.

Je možné udělat změnu v objednávce?

Obvykle není problém změnit v objednávce množství nebo druh zboží, doručovací adresu nebo způsob dopravy. Prosím kontaktujte nás co nejdříve. Změny v objednávce, která již byla zabalena a předána dopravci, bohužel udělat neumíme.

Kdy mi doručí objednávku?

Pokud je Vaše objednávka zadána do 12:00 v pracovní den, bude Vám zásilka doručována následující pracovní den. Platí pro zboží, které máme skladem.

Pokud zboží momentálně nemáme na skladě, budeme Vás telefonicky kontaktovat s informací o předpokládaném čase naskladnění zboží a odeslání objednávky.

Po odeslání z našeho skladu přebírá zásilku dopravní společnost:
Kurýr GLS - v den doručování Vám přijde e-mail s určením tříhodinového okna, ve kterém bude zásilka doručována. Zásilku si můžete přesměrovat podle pokynů dopravce.
Zásilkovna - v den doručení objednávky na vámi vybrané odběrné místo Vám přijde e-mail / SMS s kódem pro vyzvednutí balíku a dalšími pokyny. Zásilku může vyzvednout kdokoliv, kdo nadiktuje obsluze odběrného místa kód pro vyzvednutí zásilky.

Mohu zboží vrátit bez udání důvodu?

Ano, zboží můžete vrátit bez udání důvodu do 14 kalendářních dnů od jeho doručení. Vrácené zboží nesmí být poškozeno. Zboží zabalte do původního obalu.

Jak mám reklamovat zboží?

Kontaktujte nás prosím při každé reklamaci.

Záruční reklamace
- do 2 let od zakoupení zboží
- řešíme co nejrychleji a dopravu zaplatíme my

Expres reklamace
- pro vybrané produkty s ikonou expres reklamaceexpres reklamace okamžitá výměna kus za kus nebo výměna poškozené části
- nahlaste nám do 12:00 v pracovní dny poškození nebo nefunkčnost produktu (doručte e-mailem fotografie poškození či chyby)
- následující pracovní den doručíme zdarma nový výrobek nebo náhradní díl

Pozáruční reklamace
- řešíme stejně rychle jako záruční
- náklady nese zákazník
- někdy stačí vyměnit pouze vadný díl a výrobek bude sloužit dál - kontaktujte nás