BLACKROLL Needleroller, masáž jehličkami | velvesa.cz

BLACKROLL Needleroller

BLACKROLL Needleroller

1 050 Kč
868 Kč bez DPH

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
1 050 Kč
868 Kčbez DPH

Masážní nástroj určený ke stimulaci povrchových fascií. Masáž výrazně podporuje krevní oběh a téměř okamžitě se snižuje bolestivost. V kombinaci s léčbou hlubších vrstev tkáně pomáhá regulovat produkci kolagenu a elastinu. Podporuje regeneraci, zlepšuje pružnost a odolnost tkání. Zároveň masivní zvyšuje průtok krve v ošetřované oblasti.

Použití:
Needleroller je vyroben tak, aby jehly pokožku v žádném případě nepoškozovaly. Naopak ji při optimálním tlaku zdravě stimulují. Uchopte rukojeť a rolujte po pokožce tam a zpět pro stimulaci nervových zakončení. Použití Needlerolleru je mimořádně vhodné jako příprava před další prací s produkty BLACKROLL® (např. MINI, DUO BALL, RELEAZER) a na stimulaci pokožky před reflexní terapií nebo akupunkturou.

Upozornění:
V případě výraznějšího zarudnutí nebo podráždění pokožky snižte tlak na pokožku nebo masáž přerušte. Pokud se vám ze začátku zdá stimulace pokožky příliš intenzivní, překryjte ošetřovanou část těla jemnou tkaninou.
Konzultujte použití Needlerolleru s lékařem, pokud trpíte některým z následujících příznaků: akutní infekční onemocnění, akutní a horečnaté stavy při chronických chorobách, akutní trauma či onemocnění (zlomeniny kostí, krevní sraženiny, trombóza), kardiovaskulární onemocnění, křečové žíly, kožní nemoci, po operaci, v případě popálenin či omrzlin, pokud užíváte léky snižující srážlivost krve.

Údržba:
Při domácím použití omyjte vodou s trochou mýdla (použijte kartáček) a vysušte. Pokud používáte BLACKROLL® Needleroller v profesionálním provozu, dodržujte standardní čisticí pokyny a sterilizujte jehly dezinfekčním prostředkem bez obsahu chlóru.

Často kladené dotazy

  • Jak nakupovat
Jak si mohu objednat?

1. zadáním objednávky na e-shopu jako registrovaný nebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovních dnech mezi 7:00 a 15:00 na čísle 720 540 422
3. e-mailem na info@velvesa.cz

Jak mohu zaplatit?

1. kartou online
2. na dobírku (v hotovosti nebo kartou kurýrovi)
3. v hotovosti nebo kartou (v kamenné prodejně)
4. bankovním převodem

Neprošla mi platba kartou, co teď?

Platba kartou obvykle nepřejde z následujících důvodů:
- zadali jste nesprávné údaje z platební karty nebo je Vaše karta je exspirovaná
- nemáte dostatek finančních prostředků na bankovním účtu nebo máte nastavený nízký limit pro platbu kartou

Co dál?
Můžete si vybrat jeden z následujících postupů:
1. Prosím zkontrolujte si údaje na kartě a zaevidujte si objednávku znovu. Zadávejte platební údaje pozorně.
2. Pokud jste se rozhodli pro jiný způsob platby, vytvořte si objednávku znovu a vyberte si platbu na dobírku nebo bankovním převodem.
3. Zadaná objednávka zůstává u nás v systému, takže v pracovních dnech 7-15:00 kontaktujte náš zákaznický servis, kde k Vaší objednávce vybereme jiný způsob platby.

Je možné udělat změnu v objednávce?

Obvykle není problém změnit v objednávce množství nebo druh zboží, doručovací adresu nebo způsob dopravy. Prosím kontaktujte nás co nejdříve. Změny v objednávce, která již byla zabalena a předána dopravci, bohužel udělat neumíme.

Kdy mi doručí objednávku?

Pokud je Vaše objednávka zadána do 12:00 v pracovní den, bude Vám zásilka doručována následující pracovní den. Platí pro zboží, které máme skladem.

Pokud zboží momentálně nemáme na skladě, budeme Vás telefonicky kontaktovat s informací o předpokládaném čase naskladnění zboží a odeslání objednávky.

Po odeslání z našeho skladu přebírá zásilku dopravní společnost:
Kurýr GLS - v den doručování Vám přijde e-mail s určením tříhodinového okna, ve kterém bude zásilka doručována. Zásilku si můžete přesměrovat podle pokynů dopravce.
Zásilkovna - v den doručení objednávky na vámi vybrané odběrné místo Vám přijde e-mail / SMS s kódem pro vyzvednutí balíku a dalšími pokyny. Zásilku může vyzvednout kdokoliv, kdo nadiktuje obsluze odběrného místa kód pro vyzvednutí zásilky.

Mohu zboží vrátit bez udání důvodu?

Ano, zboží můžete vrátit bez udání důvodu do 14 kalendářních dnů od jeho doručení. Vrácené zboží nesmí být poškozeno. Zboží zabalte do původního obalu.

Jak mám reklamovat zboží?

Kontaktujte nás prosím při každé reklamaci.

Záruční reklamace
- do 2 let od zakoupení zboží
- řešíme co nejrychleji a dopravu zaplatíme my

Expres reklamace
- pro vybrané produkty s ikonou expres reklamaceexpres reklamace okamžitá výměna kus za kus nebo výměna poškozené části
- nahlaste nám do 12:00 v pracovní dny poškození nebo nefunkčnost produktu (doručte e-mailem fotografie poškození či chyby)
- následující pracovní den doručíme zdarma nový výrobek nebo náhradní díl

Pozáruční reklamace
- řešíme stejně rychle jako záruční
- náklady nese zákazník
- někdy stačí vyměnit pouze vadný díl a výrobek bude sloužit dál - kontaktujte nás

Tato stránka používá cookies, aby vám přinesla co nejpříjemnější uživatelskou zkušenost. Více informací