Kouzlo relaxace - Sada bio tělových a masážních olejů

Kouzlo relaxace - Sada bio tělových a masážních olejů

372 Kč
307 Kč bez DPH

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
372 Kč
307 Kčbez DPH

Sada 5 tělových a pleťových olejů Kouzlo relaxace pro profesionální či domácí masáž a důkladnou péči o pokožku. Jednoduše se roztírají po pokožce, dobře se vstřebou a nezanechávají pocit mastnoty.

Základními složkami masážních olejů jsou makadamiový, meruňkový a mandlový olej, které byly zpracovány metodou lisování za studena. Díky tomu si zachovaly mnoho blahodárných látek, jako vitamíny A, E, F a lecitin, které pokožku vyživí, zpevní a zanechají hedvábně hebkou.

Každý masážní olej doplňují různé přírodní esenciální oleje s unikátní vůní a účinkem.

Bio tělový a pleťový olej Erotika s vůní exotických květin. Působí jako afrodiziakum a harmonizuje mysl.
Bio pleťový masážní olej Růže se smyslnou vůní růže damascénské. Omlazuje vzhled pleti a zlepšuje náladu.
Bio tělový masážní olej Relax s extraktem z rozmarýnu. Navozuje hlubokou relaxaci, vytváří klidnou atmosféru bez stresu a napětí.
Bio tělový a pleťový masážní olej Levandule vám pomůže si plnohodnotně odpočinout, podporuje lepší spánek a zklidňuje podrážděnou pokožku.
Bio tělový masážní olej Devět květin obsahuje jedinečný mix blahodárných bylin. Podporuje rychlejší regeneraci, uvolňuje svalové napětí a mírní bolesti zad a kloubů.

Složení:
Bio tělový a pleťový olej Erotika 20 ml
Bio pleťový masážní olej Růže 20 ml
Bio tělový masážní olej Relax 20 ml
Bio tělový a pleťový masážní olej Levandule 20 ml
Bio tělový masážní olej Devět květin 20 ml

Recenze 1

Martina
21.1.2024

velká spokojenost i zboží i dodání

0.0.0
velvesa

Často kladené dotazy

  • Jak nakupovat
Jak si mohu objednat?

1. zadáním objednávky na e-shopu jako registrovaný nebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovních dnech mezi 7:00 a 15:00 na čísle 720 540 422
3. e-mailem na info@velvesa.cz

Jak mohu zaplatit?

1. kartou online
2. na dobírku (v hotovosti nebo kartou kurýrovi)
3. v hotovosti nebo kartou (v kamenné prodejně)
4. bankovním převodem

Neprošla mi platba kartou, co teď?

Platba kartou obvykle nepřejde z následujících důvodů:
- zadali jste nesprávné údaje z platební karty nebo je Vaše karta je exspirovaná
- nemáte dostatek finančních prostředků na bankovním účtu nebo máte nastavený nízký limit pro platbu kartou

Co dál?
Můžete si vybrat jeden z následujících postupů:
1. Prosím zkontrolujte si údaje na kartě a zaevidujte si objednávku znovu. Zadávejte platební údaje pozorně.
2. Pokud jste se rozhodli pro jiný způsob platby, vytvořte si objednávku znovu a vyberte si platbu na dobírku nebo bankovním převodem.
3. Zadaná objednávka zůstává u nás v systému, takže v pracovních dnech 7-15:00 kontaktujte náš zákaznický servis, kde k Vaší objednávce vybereme jiný způsob platby.

Je možné udělat změnu v objednávce?

Obvykle není problém změnit v objednávce množství nebo druh zboží, doručovací adresu nebo způsob dopravy. Prosím kontaktujte nás co nejdříve. Změny v objednávce, která již byla zabalena a předána dopravci, bohužel udělat neumíme.

Kdy mi doručí objednávku?

Pokud je Vaše objednávka zadána do 12:00 v pracovní den, bude Vám zásilka doručována následující pracovní den. Platí pro zboží, které máme skladem.

Pokud zboží momentálně nemáme na skladě, budeme Vás telefonicky kontaktovat s informací o předpokládaném čase naskladnění zboží a odeslání objednávky.

Po odeslání z našeho skladu přebírá zásilku dopravní společnost:
Kurýr GLS - v den doručování Vám přijde e-mail s určením tříhodinového okna, ve kterém bude zásilka doručována. Zásilku si můžete přesměrovat podle pokynů dopravce.
Zásilkovna - v den doručení objednávky na vámi vybrané odběrné místo Vám přijde e-mail / SMS s kódem pro vyzvednutí balíku a dalšími pokyny. Zásilku může vyzvednout kdokoliv, kdo nadiktuje obsluze odběrného místa kód pro vyzvednutí zásilky.

Mohu zboží vrátit bez udání důvodu?

Ano, zboží můžete vrátit bez udání důvodu do 14 kalendářních dnů od jeho doručení. Vrácené zboží nesmí být poškozeno. Zboží zabalte do původního obalu.

Jak mám reklamovat zboží?

Kontaktujte nás prosím při každé reklamaci.

Záruční reklamace
- do 2 let od zakoupení zboží
- řešíme co nejrychleji a dopravu zaplatíme my

Expres reklamace
- pro vybrané produkty s ikonou expres reklamaceexpres reklamace okamžitá výměna kus za kus nebo výměna poškozené části
- nahlaste nám do 12:00 v pracovní dny poškození nebo nefunkčnost produktu (doručte e-mailem fotografie poškození či chyby)
- následující pracovní den doručíme zdarma nový výrobek nebo náhradní díl

Pozáruční reklamace
- řešíme stejně rychle jako záruční
- náklady nese zákazník
- někdy stačí vyměnit pouze vadný díl a výrobek bude sloužit dál - kontaktujte nás