Sivý klobouk do sauny Sauna

Sivý klobouk do sauny Sauna

223 Kč
184 Kč bez DPH

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
223 Kč
184 Kčbez DPH
SKLADEM 5 a více ks (29. 4. 2024 u vás)
Info o doručení

Klobouk Sauna je praktická pomůcka pro všechny milovníky sauny. Klobouk efektivně izoluje teplo, čímž pokožku hlavy a vlasy chrání před vysušením a spálením. Zabraňuje bolesti hlavy, která se může vyskytnout během pobytu v sauně, kdy je tělo nerovnoměrně zahřáté. Díky klobouku si můžete vychutnat bezpečné, příjemné a delší saunování.

Je vyroben z bavlny a polyesteru, nepromokne, je vzdušný, pohodlný a má univerzální design. Klobouk je rovněž vhodný pro dámy i pány.

Na vrchu klobouku se nachází ouško, za které jej můžete zavěsit, nechat provětrat nebo proschnout.

Upozornění: Klobuk můžete prát pouze ručně. Nežehlete ho, neperte v pračce a nesušte v sušičce.

Velikost (obvod): 80 cm
Materiál: vlna 93% a 7% polyester
Výšivka: bílá, nápis Sauna
Barva: šedá

Recenze 2

Valer
8.4.2024

Skvělý! Super materiál! Děkuji ✌️

0.0.0
velvesa
Cristian
17.3.2023

Je obrovský. Nevěřím, že existuje člověk, který by měl tak velkou hlavu. Materiál je ok. Jestli to mám vrátit, raději se pokusím nějak ho upravit do normálnější velikosti. Nedoporučuji tento produkt!

Zobrazit odpověď Skrýt odpověď

Dobrý den, klobouk má univerzální velikost a jeho spodní okraj lze ohrnout tak, aby pasoval i na menší hlavy. V sauně stačí, je-li klobouk na hlavě jemně položen, nemusí ji obepínat jako běžná čepice, jelikož vlněná plst není elastický materiál.

21.3.2023
velvesa

Často kladené dotazy

  • Jak nakupovat
Jak si mohu objednat?

1. zadáním objednávky na e-shopu jako registrovaný nebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovních dnech mezi 7:00 a 15:00 na čísle 720 540 422
3. e-mailem na info@velvesa.cz

Jak mohu zaplatit?

1. kartou online
2. na dobírku (v hotovosti nebo kartou kurýrovi)
3. v hotovosti nebo kartou (v kamenné prodejně)
4. bankovním převodem

Neprošla mi platba kartou, co teď?

Platba kartou obvykle nepřejde z následujících důvodů:
- zadali jste nesprávné údaje z platební karty nebo je Vaše karta je exspirovaná
- nemáte dostatek finančních prostředků na bankovním účtu nebo máte nastavený nízký limit pro platbu kartou

Co dál?
Můžete si vybrat jeden z následujících postupů:
1. Prosím zkontrolujte si údaje na kartě a zaevidujte si objednávku znovu. Zadávejte platební údaje pozorně.
2. Pokud jste se rozhodli pro jiný způsob platby, vytvořte si objednávku znovu a vyberte si platbu na dobírku nebo bankovním převodem.
3. Zadaná objednávka zůstává u nás v systému, takže v pracovních dnech 7-15:00 kontaktujte náš zákaznický servis, kde k Vaší objednávce vybereme jiný způsob platby.

Je možné udělat změnu v objednávce?

Obvykle není problém změnit v objednávce množství nebo druh zboží, doručovací adresu nebo způsob dopravy. Prosím kontaktujte nás co nejdříve. Změny v objednávce, která již byla zabalena a předána dopravci, bohužel udělat neumíme.

Kdy mi doručí objednávku?

Pokud je Vaše objednávka zadána do 12:00 v pracovní den, bude Vám zásilka doručována následující pracovní den. Platí pro zboží, které máme skladem.

Pokud zboží momentálně nemáme na skladě, budeme Vás telefonicky kontaktovat s informací o předpokládaném čase naskladnění zboží a odeslání objednávky.

Po odeslání z našeho skladu přebírá zásilku dopravní společnost:
Kurýr GLS - v den doručování Vám přijde e-mail s určením tříhodinového okna, ve kterém bude zásilka doručována. Zásilku si můžete přesměrovat podle pokynů dopravce.
Zásilkovna - v den doručení objednávky na vámi vybrané odběrné místo Vám přijde e-mail / SMS s kódem pro vyzvednutí balíku a dalšími pokyny. Zásilku může vyzvednout kdokoliv, kdo nadiktuje obsluze odběrného místa kód pro vyzvednutí zásilky.

Mohu zboží vrátit bez udání důvodu?

Ano, zboží můžete vrátit bez udání důvodu do 14 kalendářních dnů od jeho doručení. Vrácené zboží nesmí být poškozeno. Zboží zabalte do původního obalu.

Jak mám reklamovat zboží?

Kontaktujte nás prosím při každé reklamaci.

Záruční reklamace
- do 2 let od zakoupení zboží
- řešíme co nejrychleji a dopravu zaplatíme my

Expres reklamace
- pro vybrané produkty s ikonou expres reklamaceexpres reklamace okamžitá výměna kus za kus nebo výměna poškozené části
- nahlaste nám do 12:00 v pracovní dny poškození nebo nefunkčnost produktu (doručte e-mailem fotografie poškození či chyby)
- následující pracovní den doručíme zdarma nový výrobek nebo náhradní díl

Pozáruční reklamace
- řešíme stejně rychle jako záruční
- náklady nese zákazník
- někdy stačí vyměnit pouze vadný díl a výrobek bude sloužit dál - kontaktujte nás