Osvěžující masážní med do sauny 250g | velvesa.cz

Osvěžující saunový med 250g

Osvěžující saunový med 250g

239 Kč
198 Kč bez DPH

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
239 Kč
198 Kčbez DPH

Osvěžující směs včelího medu s éterickými oleji bergamotu a levandule pro ošetření pokožky během saunování nebo koupele. Obzvláště vhodná pro mastnou a smíšenou pokožku. Dodá jí potřebnou hydrataci, zjemní ji a zajistí její přirozenou obnovu. Svěží citrusová vůně bergamotu spolu s omamným nádechem levandule zklidní, povzbudí a má pozitivní vliv na nervový systém.

Před použitím v sauně doporučujeme směs krátce nahřát, aby získala tekutou konzistenci. Naberte si do dlaně potřebné množství a jemně jej naneste na zahřátou pokožku. Vstřebání saunového medu můžete podpořit krátkou masáží, není to však nevyhnutelné.
Po aplikaci setrvejte ve vyhřátém prostoru 10 - 15 minut, než se tělo dostatečně prohřeje.
Krátce poté se omyjte teplou vodou, bez použití mýdla či sprchového gelu.

Může se použít i pro každodenní ošetření mastné pleti a černých teček na tváři. Pro tento účel je lepší směs uchovávat v chladu, aby organické cukry prošly krystalizací a med ztuhl. Před ošetřením navlhčete pleť libovolným hydrolátem (květinovou nebo bylinkovou vodou), naneste med a opatrně ji masírujte. Vyhněte se kontaktu s očima.
Přebytečnou směs odstraňte navlhčenou kosmetickou utěrkou.

100% přírodní produkt. Způsob výroby je šetrný k životnímu prostředí.

Složení (INCI): Mel, Citrus aurantium bergamia fruit oil, Lavandula angustifolia oil, Limonene*, Linalool*
*přirozená součást éterických olejů

Neobsahuje syntetické ani konzervační látky.

Recenze

Přidejte recenzi k produktu.

Často kladené dotazy

  • Jak nakupovat
Jak si mohu objednat?

1. zadáním objednávky na e-shopu jako registrovaný nebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovních dnech mezi 7:00 a 15:00 na čísle 720 540 422
3. e-mailem na info@velvesa.cz

Jak mohu zaplatit?

1. kartou online
2. na dobírku (v hotovosti nebo kartou kurýrovi)
3. v hotovosti nebo kartou (v kamenné prodejně)
4. bankovním převodem

Neprošla mi platba kartou, co teď?

Platba kartou obvykle nepřejde z následujících důvodů:
- zadali jste nesprávné údaje z platební karty nebo je Vaše karta je exspirovaná
- nemáte dostatek finančních prostředků na bankovním účtu nebo máte nastavený nízký limit pro platbu kartou

Co dál?
Můžete si vybrat jeden z následujících postupů:
1. Prosím zkontrolujte si údaje na kartě a zaevidujte si objednávku znovu. Zadávejte platební údaje pozorně.
2. Pokud jste se rozhodli pro jiný způsob platby, vytvořte si objednávku znovu a vyberte si platbu na dobírku nebo bankovním převodem.
3. Zadaná objednávka zůstává u nás v systému, takže v pracovních dnech 7-15:00 kontaktujte náš zákaznický servis, kde k Vaší objednávce vybereme jiný způsob platby.

Je možné udělat změnu v objednávce?

Obvykle není problém změnit v objednávce množství nebo druh zboží, doručovací adresu nebo způsob dopravy. Prosím kontaktujte nás co nejdříve. Změny v objednávce, která již byla zabalena a předána dopravci, bohužel udělat neumíme.

Kdy mi doručí objednávku?

Pokud je Vaše objednávka zadána do 12:00 v pracovní den, bude Vám zásilka doručována následující pracovní den. Platí pro zboží, které máme skladem.

Pokud zboží momentálně nemáme na skladě, budeme Vás telefonicky kontaktovat s informací o předpokládaném čase naskladnění zboží a odeslání objednávky.

Po odeslání z našeho skladu přebírá zásilku dopravní společnost:
Kurýr GLS - v den doručování Vám přijde e-mail s určením tříhodinového okna, ve kterém bude zásilka doručována. Zásilku si můžete přesměrovat podle pokynů dopravce.
Zásilkovna - v den doručení objednávky na vámi vybrané odběrné místo Vám přijde e-mail / SMS s kódem pro vyzvednutí balíku a dalšími pokyny. Zásilku může vyzvednout kdokoliv, kdo nadiktuje obsluze odběrného místa kód pro vyzvednutí zásilky.

Mohu zboží vrátit bez udání důvodu?

Ano, zboží můžete vrátit bez udání důvodu do 14 kalendářních dnů od jeho doručení. Vrácené zboží nesmí být poškozeno. Zboží zabalte do původního obalu.

Jak mám reklamovat zboží?

Kontaktujte nás prosím při každé reklamaci.

Záruční reklamace
- do 2 let od zakoupení zboží
- řešíme co nejrychleji a dopravu zaplatíme my

Expres reklamace
- pro vybrané produkty s ikonou expres reklamaceexpres reklamace okamžitá výměna kus za kus nebo výměna poškozené části
- nahlaste nám do 12:00 v pracovní dny poškození nebo nefunkčnost produktu (doručte e-mailem fotografie poškození či chyby)
- následující pracovní den doručíme zdarma nový výrobek nebo náhradní díl

Pozáruční reklamace
- řešíme stejně rychle jako záruční
- náklady nese zákazník
- někdy stačí vyměnit pouze vadný díl a výrobek bude sloužit dál - kontaktujte nás

Tato stránka používá cookies, aby vám přinesla co nejpříjemnější uživatelskou zkušenost. Více informací