Ohřívač masážního oleje se skleněnou karafou

Ohřívač masážního oleje se skleněnou karafou

1 298 Kč
1 073 Kč bez DPH

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
1 298 Kč
1 073 Kčbez DPH

Ohřívač masážních olejů se skleněnou karafou je nezbytnou pomůckou pro masážní a wellness zařízení, slouží k ohřevu a udržování požadované teploty masážních olejů.

Zahřátý olej zvyšuje účinnost masáží, protože svaly a šlachy se rychleji uvolňují. Masáž teplým olejem uvolňuje napětí a má velmi uvolňující a uklidňující účinek.

Ohřívač nabízí tři stupně ohřevu, přičemž první stupeň ohřívá masážní olej na teplotu 40-45 °C, druhý stupeň na 70-80 °C a třetí stupeň na 100 °C. Teplotu ohřevu snadno nastavíte pomocí otočného spínače. Po dosažení požadované teploty se ohřívač nevypne, ale udržuje nastavenou teplotu. Masážní olej se zahřeje na optimální teplotu (40 - 45 °C) již po 5 minutách provozu ohřívače.

Součástí balení je uzavíratelná skleněná karafa s korkovou zátkou o objemu 210 ml a utěrka z mikrovlákna pro otření dna karafy po vyjmutí z ohřívače.

Návod na použití:
Naplňte skleněnou karafu masážním olejem a vložte ji do ohřívače. Do prostoru mezi karafou a ohřívačem nalijte přibližně 110 ml vody. Zapojte ohřívač do elektrické sítě a otočným spínačem nastavte požadovaný stupeň ohřevu. Vyjměte karafu s masážním olejem z ohřívače, dno karafy otřete utěrkou z mikrovlákna, abyste zabránili odkapávání vody. Před zahájením masáže se nejprve ujistěte, že má masážní olej vhodnou teplotu a není příliš horký. Naneste zahřátý olej na pokožku a začněte masírovat.

Vlastnosti a technické parametry:
  • výkon: 240 W
  • napětí: 220 V, 50 Hz
  • délka napájecího kabelu: 1,2 m
  • průměr vnitřní nádoby: 80 mm
  • výška vnitřní nádoby: 98 mm
  • objem skleněné karafy: 210 ml
  • regulace teploty až do 100 °C

Obsah balení: ohřívač, skleněná karafa s korkovou zátkou, utěrka z mikrovlákna.

Recenze 3

Katarína
5.11.2024

jsem velmi spokojená, pěkný vzhled a praktický..Děkuji krásné

0.0.0
velvesa
Katka
5.11.2024

Zákazník je s tímto produktem spokojen na 100% .

0.0.0
velvesa
Mária
3.5.2024

Zákazník je s tímto produktem spokojen na 100% .

0.0.0
velvesa

Často kladené dotazy

  • Jak nakupovat
Jak si mohu objednat?

1. zadáním objednávky na e-shopu jako registrovaný nebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovních dnech mezi 7:00 a 15:00 na čísle 720 540 422
3. e-mailem na info@velvesa.cz

Jak mohu zaplatit?

1. kartou online
2. na dobírku (v hotovosti nebo kartou kurýrovi)
3. v hotovosti nebo kartou (v kamenné prodejně)
4. bankovním převodem

Neprošla mi platba kartou, co teď?

Platba kartou obvykle nepřejde z následujících důvodů:
- zadali jste nesprávné údaje z platební karty nebo je Vaše karta je exspirovaná
- nemáte dostatek finančních prostředků na bankovním účtu nebo máte nastavený nízký limit pro platbu kartou

Co dál?
Můžete si vybrat jeden z následujících postupů:
1. Prosím zkontrolujte si údaje na kartě a zaevidujte si objednávku znovu. Zadávejte platební údaje pozorně.
2. Pokud jste se rozhodli pro jiný způsob platby, vytvořte si objednávku znovu a vyberte si platbu na dobírku nebo bankovním převodem.
3. Zadaná objednávka zůstává u nás v systému, takže v pracovních dnech 7-15:00 kontaktujte náš zákaznický servis, kde k Vaší objednávce vybereme jiný způsob platby.

Je možné udělat změnu v objednávce?

Obvykle není problém změnit v objednávce množství nebo druh zboží, doručovací adresu nebo způsob dopravy. Prosím kontaktujte nás co nejdříve. Změny v objednávce, která již byla zabalena a předána dopravci, bohužel udělat neumíme.

Kdy mi doručí objednávku?

Pokud je Vaše objednávka zadána do 12:00 v pracovní den, bude Vám zásilka doručována následující pracovní den. Platí pro zboží, které máme skladem.

Pokud zboží momentálně nemáme na skladě, budeme Vás telefonicky kontaktovat s informací o předpokládaném čase naskladnění zboží a odeslání objednávky.

Po odeslání z našeho skladu přebírá zásilku dopravní společnost:
Kurýr GLS - v den doručování Vám přijde e-mail s určením tříhodinového okna, ve kterém bude zásilka doručována. Zásilku si můžete přesměrovat podle pokynů dopravce.
Zásilkovna - v den doručení objednávky na vámi vybrané odběrné místo Vám přijde e-mail / SMS s kódem pro vyzvednutí balíku a dalšími pokyny. Zásilku může vyzvednout kdokoliv, kdo nadiktuje obsluze odběrného místa kód pro vyzvednutí zásilky.

Mohu zboží vrátit bez udání důvodu?

Ano, zboží můžete vrátit bez udání důvodu do 14 kalendářních dnů od jeho doručení. Vrácené zboží nesmí být poškozeno. Zboží zabalte do původního obalu.

Jak mám reklamovat zboží?

Kontaktujte nás prosím při každé reklamaci.

Záruční reklamace
- do 2 let od zakoupení zboží
- řešíme co nejrychleji a dopravu zaplatíme my

Expres reklamace
- pro vybrané produkty s ikonou expres reklamaceexpres reklamace okamžitá výměna kus za kus nebo výměna poškozené části
- nahlaste nám do 12:00 v pracovní dny poškození nebo nefunkčnost produktu (doručte e-mailem fotografie poškození či chyby)
- následující pracovní den doručíme zdarma nový výrobek nebo náhradní díl

Pozáruční reklamace
- řešíme stejně rychle jako záruční
- náklady nese zákazník
- někdy stačí vyměnit pouze vadný díl a výrobek bude sloužit dál - kontaktujte nás