Skleněná karafa s korkovou zátkou 210ml

Skleněná karafa s korkovou zátkou 210ml

92 Kč
76 Kč bez DPH

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
92 Kč
76 Kčbez DPH
SKLADEM 5 a více ks (30. 4. 2024 u vás)
Info o doručení

Skleněná karafa s korkovou zátkou o objemu 210 ml je určena především pro ohřívač masážního oleje. Kromě toho má široké využití v domácnosti, například při stolování, na oleje a ochucovadla, smetanu do kávy, sirupy nebo domácí likéry. Skleněná karafa může sloužit také jako pěkný obal na kosmetiku, jako jsou tekutá mýdla, šampony nebo koupelové soli. Můžete ji také použít jako dekoraci nasypáním dekorativního písku a kamínků. Díky zobáčku a malému oušku na karafě je nalévání pohodlnější, snazší a nehrozí nechtěné odkapávání obsahu.

Součástí láhve je korková zátka, která pevně uzavírá vnitřek karafy a zabraňuje znehodnocení obsahu, ať už masážního oleje nebo potravin, pokud karafu používáte pro domácí účely. Karafa má elegantní tvar, takže je vhodná pro každou příležitost a použití.

Láhev je vyrobena ze silného skla, které je odolné proti rozbití nebo prasknutí, a lze ji mýt v myčce nádobí.

Parametry karafy:
Výška: 16,2 cm
Průměr: 6,8 cm
Objem: 210 ml
Tloušťka stěny: 4 mm
Průměr otvoru: 16 mm

Parametry korkové zátky:
Výška: 15 mm
Průměr dna: 15 mm
Horní průměr: 21 mm

Recenze

Přidejte recenzi k produktu.

Často kladené dotazy

  • Jak nakupovat
Jak si mohu objednat?

1. zadáním objednávky na e-shopu jako registrovaný nebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovních dnech mezi 7:00 a 15:00 na čísle 720 540 422
3. e-mailem na info@velvesa.cz

Jak mohu zaplatit?

1. kartou online
2. na dobírku (v hotovosti nebo kartou kurýrovi)
3. v hotovosti nebo kartou (v kamenné prodejně)
4. bankovním převodem

Neprošla mi platba kartou, co teď?

Platba kartou obvykle nepřejde z následujících důvodů:
- zadali jste nesprávné údaje z platební karty nebo je Vaše karta je exspirovaná
- nemáte dostatek finančních prostředků na bankovním účtu nebo máte nastavený nízký limit pro platbu kartou

Co dál?
Můžete si vybrat jeden z následujících postupů:
1. Prosím zkontrolujte si údaje na kartě a zaevidujte si objednávku znovu. Zadávejte platební údaje pozorně.
2. Pokud jste se rozhodli pro jiný způsob platby, vytvořte si objednávku znovu a vyberte si platbu na dobírku nebo bankovním převodem.
3. Zadaná objednávka zůstává u nás v systému, takže v pracovních dnech 7-15:00 kontaktujte náš zákaznický servis, kde k Vaší objednávce vybereme jiný způsob platby.

Je možné udělat změnu v objednávce?

Obvykle není problém změnit v objednávce množství nebo druh zboží, doručovací adresu nebo způsob dopravy. Prosím kontaktujte nás co nejdříve. Změny v objednávce, která již byla zabalena a předána dopravci, bohužel udělat neumíme.

Kdy mi doručí objednávku?

Pokud je Vaše objednávka zadána do 12:00 v pracovní den, bude Vám zásilka doručována následující pracovní den. Platí pro zboží, které máme skladem.

Pokud zboží momentálně nemáme na skladě, budeme Vás telefonicky kontaktovat s informací o předpokládaném čase naskladnění zboží a odeslání objednávky.

Po odeslání z našeho skladu přebírá zásilku dopravní společnost:
Kurýr GLS - v den doručování Vám přijde e-mail s určením tříhodinového okna, ve kterém bude zásilka doručována. Zásilku si můžete přesměrovat podle pokynů dopravce.
Zásilkovna - v den doručení objednávky na vámi vybrané odběrné místo Vám přijde e-mail / SMS s kódem pro vyzvednutí balíku a dalšími pokyny. Zásilku může vyzvednout kdokoliv, kdo nadiktuje obsluze odběrného místa kód pro vyzvednutí zásilky.

Mohu zboží vrátit bez udání důvodu?

Ano, zboží můžete vrátit bez udání důvodu do 14 kalendářních dnů od jeho doručení. Vrácené zboží nesmí být poškozeno. Zboží zabalte do původního obalu.

Jak mám reklamovat zboží?

Kontaktujte nás prosím při každé reklamaci.

Záruční reklamace
- do 2 let od zakoupení zboží
- řešíme co nejrychleji a dopravu zaplatíme my

Expres reklamace
- pro vybrané produkty s ikonou expres reklamaceexpres reklamace okamžitá výměna kus za kus nebo výměna poškozené části
- nahlaste nám do 12:00 v pracovní dny poškození nebo nefunkčnost produktu (doručte e-mailem fotografie poškození či chyby)
- následující pracovní den doručíme zdarma nový výrobek nebo náhradní díl

Pozáruční reklamace
- řešíme stejně rychle jako záruční
- náklady nese zákazník
- někdy stačí vyměnit pouze vadný díl a výrobek bude sloužit dál - kontaktujte nás