Minerální bahno z Mrtvého moře, 400g

Minerální bahno z Mrtvého moře, 400g

479 Kč
396 Kč bez DPH

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
479 Kč
396 Kčbez DPH

Unikátní přírodní zábalový produkt s vysokým obsahem minerálů, který je používán v terapii lupénky, ekzémů, revmatismu, akutních i chronických zánětů či bolestí.

Přírodní produkty z Mrtvého moře jsou používána v terapii širokého spektra revmatických, artritických a kožních onemocnění, jakými jsou například lupénka, ekzém, akutní i chronické záněty či bolesti pohybového aparátu.Minerální bahno uvolňuje a posiluje celý organismus. Odstraňuje z kůže toxiny a odumřelé buňky, povzbuzuje metabolismus a krevní oběh. Velmi dobře se nanáší na kůži.

Nahřáté bahno z Mrtvého moře uvolňuje bolest v zádech, kloubech, otevírá póry a minerály lépe prostupují do kůže. Mořské bahno je určeno jak pro částečné zábaly, tak pro zábaly celého těla a díky svým absorbujícím vlastnostem čistí a vyhladí strukturu pokožky i vlasů. Působí účinně proti otokům. Je to přípravek 100% přírodního původu a pochází z hlubin Mrtvého moře.Obsah minerálních látek a stopových prvků podporuje organismus ve vylučovacím procesu. Aktivuje se prokrvení a regenerarční síly organizmu.

Naše minerální bahno je dodáváno ve vysoké kvalitě, snadno se skladuje a především jej nabízíme v balení, které umožňuje snadné uzavření po každém použití. Na rozdíl od konkurence nepoužíváme klasické aluminiové sáčky, které nelze nijak jednoduše uzavřít. Navíc je hliník zdraví škodlivý. Používáme speciální plastové, zdraví neovlivňující dózy, které lze po použití uzavřít a zabránit tak vysychání bahna.

Návod k použití:
Bahno rozetřete rovnoměrně po těle, v případě potřeby mírně rozředte vodou. Uzavřete dózu, aby bahno zůstalo vlhké a místo aplikace přikryjte teplou dekou. Doba působení je zhruba 20-30 minut. Nakonec pokožku důkladně opláchněte nebo osprchujte. Obzvláště účinné je také použití jako pleťová maska a vlasová kúra.

Při celulitidě proveďte 2× – 4× týdně teplý bahenní zábal, který eliminuje toxiny a stimuluje krevní a lymfatický oběh.

20minutová bahenní maska na obličej či dekolt, kterou necháme zaschnout, zanechá pleť čistou a svěží, pomáhá vyhladit hluboké vrásky a zároveň tlumí vznik nových vrásek. U pravidelného používání bahenní masky je omezen až úplně zastaven vznik akné.

Recenze 2

Spataru Cristina
31.7.2023

Špičková kvalita, skutečné neředěné bahno.

0.0.0
velvesa
Marcela
18.10.2022

Zákazník je s tímto produktem spokojen na 100% .

0.0.0
velvesa

Často kladené dotazy

  • Jak nakupovat
Jak si mohu objednat?

1. zadáním objednávky na e-shopu jako registrovaný nebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovních dnech mezi 7:00 a 15:00 na čísle 720 540 422
3. e-mailem na info@velvesa.cz

Jak mohu zaplatit?

1. kartou online
2. na dobírku (v hotovosti nebo kartou kurýrovi)
3. v hotovosti nebo kartou (v kamenné prodejně)
4. bankovním převodem

Neprošla mi platba kartou, co teď?

Platba kartou obvykle nepřejde z následujících důvodů:
- zadali jste nesprávné údaje z platební karty nebo je Vaše karta je exspirovaná
- nemáte dostatek finančních prostředků na bankovním účtu nebo máte nastavený nízký limit pro platbu kartou

Co dál?
Můžete si vybrat jeden z následujících postupů:
1. Prosím zkontrolujte si údaje na kartě a zaevidujte si objednávku znovu. Zadávejte platební údaje pozorně.
2. Pokud jste se rozhodli pro jiný způsob platby, vytvořte si objednávku znovu a vyberte si platbu na dobírku nebo bankovním převodem.
3. Zadaná objednávka zůstává u nás v systému, takže v pracovních dnech 7-15:00 kontaktujte náš zákaznický servis, kde k Vaší objednávce vybereme jiný způsob platby.

Je možné udělat změnu v objednávce?

Obvykle není problém změnit v objednávce množství nebo druh zboží, doručovací adresu nebo způsob dopravy. Prosím kontaktujte nás co nejdříve. Změny v objednávce, která již byla zabalena a předána dopravci, bohužel udělat neumíme.

Kdy mi doručí objednávku?

Pokud je Vaše objednávka zadána do 12:00 v pracovní den, bude Vám zásilka doručována následující pracovní den. Platí pro zboží, které máme skladem.

Pokud zboží momentálně nemáme na skladě, budeme Vás telefonicky kontaktovat s informací o předpokládaném čase naskladnění zboží a odeslání objednávky.

Po odeslání z našeho skladu přebírá zásilku dopravní společnost:
Kurýr GLS - v den doručování Vám přijde e-mail s určením tříhodinového okna, ve kterém bude zásilka doručována. Zásilku si můžete přesměrovat podle pokynů dopravce.
Zásilkovna - v den doručení objednávky na vámi vybrané odběrné místo Vám přijde e-mail / SMS s kódem pro vyzvednutí balíku a dalšími pokyny. Zásilku může vyzvednout kdokoliv, kdo nadiktuje obsluze odběrného místa kód pro vyzvednutí zásilky.

Mohu zboží vrátit bez udání důvodu?

Ano, zboží můžete vrátit bez udání důvodu do 14 kalendářních dnů od jeho doručení. Vrácené zboží nesmí být poškozeno. Zboží zabalte do původního obalu.

Jak mám reklamovat zboží?

Kontaktujte nás prosím při každé reklamaci.

Záruční reklamace
- do 2 let od zakoupení zboží
- řešíme co nejrychleji a dopravu zaplatíme my

Expres reklamace
- pro vybrané produkty s ikonou expres reklamaceexpres reklamace okamžitá výměna kus za kus nebo výměna poškozené části
- nahlaste nám do 12:00 v pracovní dny poškození nebo nefunkčnost produktu (doručte e-mailem fotografie poškození či chyby)
- následující pracovní den doručíme zdarma nový výrobek nebo náhradní díl

Pozáruční reklamace
- řešíme stejně rychle jako záruční
- náklady nese zákazník
- někdy stačí vyměnit pouze vadný díl a výrobek bude sloužit dál - kontaktujte nás