Koupelová sůl z Mrtvého moře 1000g

Koupelová sůl z Mrtvého moře 1000g

130 Kč
107 Kč bez DPH

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
130 Kč
107 Kčbez DPH
SKLADEM 5 a více ks (8. 10. 2024 u vás)
Info o doručení

Sůl z Mrtvého moře je známá svými blahodárnými léčivými účinky na lidský organismus. Oproti jiným koupelovým solím má vyšší koncentraci minerálů (hořčík, draslík, sodík, vápník, lithium a další), díky čemuž výrazně pomáhá při různých obtížích. Podporuje látkovou výměnu v buňkách, čímž po koupeli pokožka zůstává pružnější a svěží. Kůži pečlivě čistí a pomáhá při problémech jako akné, psoriáza a ekzémy.
Koupelová sůl z Mrtvého moře také příznivě účinkuje na svalstvo, klouby, posiluje kosti i nehty, zlepšuje pohyblivost a tlumí revmatické bolesti.
Inhalace solného roztoku uvolňuje dýchací cesty. Zmírňuje stres, napětí a během koupele vám dopřeje plnohodnotný odpočinek.

Použití:
Sůl z Mrtvého moře můžete využít k celotělové koupeli nebo pro léčivý zábal bolestivých partií.
Pro solnou koupel si napustíte vanu o teplotě vody 36 - 37°C, do které přidáte roztok z 500 g soli a 1 l horké vody. Ve vodě se doporučuje zůstat přibližně 20 minut. Po koupeli se důkladně omyjte čistou vodou a dopřejte si hodinový odpočinek v teplé dece. Pro dosažení uspokojivých výsledků by se kúra měla opakovat 2 – 3 x týdně po dobu 4 týdnů.
Pro zábal si připravte solný roztok z 1 l vody a 100 g soli. Namočte do něj ručník a následně jej přiložte na bolestivé místo. Obklad nechte působit 10 – 15 minut. Ošetřované místo se doporučuje ještě přikrýt druhým ručníkem a dekou alespoň na 1 hodinu.

Balení:
1 kg

Recenze 2

Valu Tibor
23.8.2023

Perfektní servis, výborný produkt za dobrou cenu.

0.0.0
velvesa
Anca
28.11.2022

Vynikající. Doporučuji zejména při bolestech kloubů!

0.0.0
velvesa

Často kladené dotazy

  • Jak nakupovat
Jak si mohu objednat?

1. zadáním objednávky na e-shopu jako registrovaný nebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovních dnech mezi 7:00 a 15:00 na čísle 720 540 422
3. e-mailem na info@velvesa.cz

Jak mohu zaplatit?

1. kartou online
2. na dobírku (v hotovosti nebo kartou kurýrovi)
3. v hotovosti nebo kartou (v kamenné prodejně)
4. bankovním převodem

Neprošla mi platba kartou, co teď?

Platba kartou obvykle nepřejde z následujících důvodů:
- zadali jste nesprávné údaje z platební karty nebo je Vaše karta je exspirovaná
- nemáte dostatek finančních prostředků na bankovním účtu nebo máte nastavený nízký limit pro platbu kartou

Co dál?
Můžete si vybrat jeden z následujících postupů:
1. Prosím zkontrolujte si údaje na kartě a zaevidujte si objednávku znovu. Zadávejte platební údaje pozorně.
2. Pokud jste se rozhodli pro jiný způsob platby, vytvořte si objednávku znovu a vyberte si platbu na dobírku nebo bankovním převodem.
3. Zadaná objednávka zůstává u nás v systému, takže v pracovních dnech 7-15:00 kontaktujte náš zákaznický servis, kde k Vaší objednávce vybereme jiný způsob platby.

Je možné udělat změnu v objednávce?

Obvykle není problém změnit v objednávce množství nebo druh zboží, doručovací adresu nebo způsob dopravy. Prosím kontaktujte nás co nejdříve. Změny v objednávce, která již byla zabalena a předána dopravci, bohužel udělat neumíme.

Kdy mi doručí objednávku?

Pokud je Vaše objednávka zadána do 12:00 v pracovní den, bude Vám zásilka doručována následující pracovní den. Platí pro zboží, které máme skladem.

Pokud zboží momentálně nemáme na skladě, budeme Vás telefonicky kontaktovat s informací o předpokládaném čase naskladnění zboží a odeslání objednávky.

Po odeslání z našeho skladu přebírá zásilku dopravní společnost:
Kurýr GLS - v den doručování Vám přijde e-mail s určením tříhodinového okna, ve kterém bude zásilka doručována. Zásilku si můžete přesměrovat podle pokynů dopravce.
Zásilkovna - v den doručení objednávky na vámi vybrané odběrné místo Vám přijde e-mail / SMS s kódem pro vyzvednutí balíku a dalšími pokyny. Zásilku může vyzvednout kdokoliv, kdo nadiktuje obsluze odběrného místa kód pro vyzvednutí zásilky.

Mohu zboží vrátit bez udání důvodu?

Ano, zboží můžete vrátit bez udání důvodu do 14 kalendářních dnů od jeho doručení. Vrácené zboží nesmí být poškozeno. Zboží zabalte do původního obalu.

Jak mám reklamovat zboží?

Kontaktujte nás prosím při každé reklamaci.

Záruční reklamace
- do 2 let od zakoupení zboží
- řešíme co nejrychleji a dopravu zaplatíme my

Expres reklamace
- pro vybrané produkty s ikonou expres reklamaceexpres reklamace okamžitá výměna kus za kus nebo výměna poškozené části
- nahlaste nám do 12:00 v pracovní dny poškození nebo nefunkčnost produktu (doručte e-mailem fotografie poškození či chyby)
- následující pracovní den doručíme zdarma nový výrobek nebo náhradní díl

Pozáruční reklamace
- řešíme stejně rychle jako záruční
- náklady nese zákazník
- někdy stačí vyměnit pouze vadný díl a výrobek bude sloužit dál - kontaktujte nás