Hořčíkový olej 1000ml

Hořčíkový olej 1000ml

599 Kč
495 Kč bez DPH

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
599 Kč
495 Kčbez DPH
SKLADEM 5 a více ks (30. 4. 2024 u vás)
Info o doručení

Hořčíkový olej pro regeneraci, uvolnění svalového napětí, léčbu bolestí svalů, křečí, svalových poranění a relaxaci. Má také blahodárné účinky na pokožku, hydratuje, redukuje mastnotu a udržuje ji pružnou.

Olej je získán z přírodního zdroje Zechstein, oblasti bývalých moří, která je stará 250 milionů let. Olej je vyroben bez jakéhokoli chemického nebo tepelného zpracování. Obsahuje vysoké dávky hořčíku v 31% koncentraci, proto je hořčíkový olej Zechstein nejvíce doporučený hořčíkový olej na světě.

Olej je určen k zevnímu použití. Vysoká koncentrace hořčíku zajišťuje vynikající kluznost, proto může být použit jako masážní olej, či přísada do koupelí a koupele na nohy.

Použití: Hořčíkový olej aplikujte na tělo rukama nebo nasprejujte pomocí láhve s rozprašovačem. Aplikujte 3-5 střiků na bolestivé místo, nejlépe na nohy, a následně jej nechte účinkovat 15-30 minut. Doporučuje se jej používat 1x denně. Pokud vám na pokožce vadí bílé zbytky nebo vás obtěžuje brnění, olej si můžete z pokožky setřít nebo smýt vodou.

Upozornění: Uchovávejte mimo dosah dětí. Zamezte kontaktu s očima, ústy a otevřenými ranami. Po prvních aplikacích oleje můžete pociťovat brnění a pálení. Nepoužívejte na poškozenou, podrážděnou nebo čerstvě oholenou pokožku.

Pro více informací si přečtěte náš článek o hořčíkovém oleji.

Složení: Aqua, Magnesium chloride 31% (ZI® Brine – přírodní zdroj hořčíku)

Balení: 1000 ml

Recenze 6

Helena
19.3.2024

S olejem jsem velmi spokojena

0.0.0
velvesa
Cami
23.2.2024

Je to velmi účinný olej při bolestech svalů, kontrakcích, křečích. Používám ho při masáži v kombinaci s jinými masážními oleji.

0.0.0
velvesa
Edita Miartusova
17.11.2023

tip od kamosky, super! za 2 dny skončila rýma

0.0.0
velvesa
Boboia Simina
1.9.2023

Velmi spokojena

0.0.0
velvesa
Mirceaa Moldovan
11.7.2023

O magnéziovém oleji jsem se dozvěděla náhodou od známého. Od doby, co ho používám na boky, lýtka a ramena, je to mnohem lepší, každým dnem cítím zlepšení bolestí způsobených kalcifikáty a revmatickými bolestmi.

0.0.0
velvesa
Ivan
21.6.2023

Zákazník je s tímto produktem spokojen na 100% .

0.0.0
velvesa

Často kladené dotazy

  • Jak nakupovat
Jak si mohu objednat?

1. zadáním objednávky na e-shopu jako registrovaný nebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovních dnech mezi 7:00 a 15:00 na čísle 720 540 422
3. e-mailem na info@velvesa.cz

Jak mohu zaplatit?

1. kartou online
2. na dobírku (v hotovosti nebo kartou kurýrovi)
3. v hotovosti nebo kartou (v kamenné prodejně)
4. bankovním převodem

Neprošla mi platba kartou, co teď?

Platba kartou obvykle nepřejde z následujících důvodů:
- zadali jste nesprávné údaje z platební karty nebo je Vaše karta je exspirovaná
- nemáte dostatek finančních prostředků na bankovním účtu nebo máte nastavený nízký limit pro platbu kartou

Co dál?
Můžete si vybrat jeden z následujících postupů:
1. Prosím zkontrolujte si údaje na kartě a zaevidujte si objednávku znovu. Zadávejte platební údaje pozorně.
2. Pokud jste se rozhodli pro jiný způsob platby, vytvořte si objednávku znovu a vyberte si platbu na dobírku nebo bankovním převodem.
3. Zadaná objednávka zůstává u nás v systému, takže v pracovních dnech 7-15:00 kontaktujte náš zákaznický servis, kde k Vaší objednávce vybereme jiný způsob platby.

Je možné udělat změnu v objednávce?

Obvykle není problém změnit v objednávce množství nebo druh zboží, doručovací adresu nebo způsob dopravy. Prosím kontaktujte nás co nejdříve. Změny v objednávce, která již byla zabalena a předána dopravci, bohužel udělat neumíme.

Kdy mi doručí objednávku?

Pokud je Vaše objednávka zadána do 12:00 v pracovní den, bude Vám zásilka doručována následující pracovní den. Platí pro zboží, které máme skladem.

Pokud zboží momentálně nemáme na skladě, budeme Vás telefonicky kontaktovat s informací o předpokládaném čase naskladnění zboží a odeslání objednávky.

Po odeslání z našeho skladu přebírá zásilku dopravní společnost:
Kurýr GLS - v den doručování Vám přijde e-mail s určením tříhodinového okna, ve kterém bude zásilka doručována. Zásilku si můžete přesměrovat podle pokynů dopravce.
Zásilkovna - v den doručení objednávky na vámi vybrané odběrné místo Vám přijde e-mail / SMS s kódem pro vyzvednutí balíku a dalšími pokyny. Zásilku může vyzvednout kdokoliv, kdo nadiktuje obsluze odběrného místa kód pro vyzvednutí zásilky.

Mohu zboží vrátit bez udání důvodu?

Ano, zboží můžete vrátit bez udání důvodu do 14 kalendářních dnů od jeho doručení. Vrácené zboží nesmí být poškozeno. Zboží zabalte do původního obalu.

Jak mám reklamovat zboží?

Kontaktujte nás prosím při každé reklamaci.

Záruční reklamace
- do 2 let od zakoupení zboží
- řešíme co nejrychleji a dopravu zaplatíme my

Expres reklamace
- pro vybrané produkty s ikonou expres reklamaceexpres reklamace okamžitá výměna kus za kus nebo výměna poškozené části
- nahlaste nám do 12:00 v pracovní dny poškození nebo nefunkčnost produktu (doručte e-mailem fotografie poškození či chyby)
- následující pracovní den doručíme zdarma nový výrobek nebo náhradní díl

Pozáruční reklamace
- řešíme stejně rychle jako záruční
- náklady nese zákazník
- někdy stačí vyměnit pouze vadný díl a výrobek bude sloužit dál - kontaktujte nás