Elektrická topná přikrývka BEURER HD 90
Výhřevná přikrývka Beurer HD 90 od německého výrobce Beurer.
Příjemná hřejivá deka, která se stane nepostradatelnou součástí každé ložnice. Perfektně zahřeje v chladném a nevlídném počasí. Zajisté ji ocení především lidé se špatnou termoregulací a to během celého roku. S touto dekou si zpříjemníte nejen sledování televize, ale i spánek. Výhřevnost deky si sami nastavíte tak, jak potřebujete. Aby nedošlo k přehřátí, je deka vybavena automatickým vypínáním. Vysoce kvalitní výrobek, který zaručuje maximální bezpečnost při nahřívání a poskytne maximální pohodlí. Po odpojení kabelu lze dečku také snadno vyprat v pračce. Zapomeňte na hromadu přikrývek i teplé pyžamo, kupte si tuto jedinečnou hřejivou deku a už nikdy vám nebude zima!
O bezpečnost se stará Beurer Safety Systém - ochrana proti přehřátí. Díky tomuto systému se podložka vypne v případě, že topná spirála uvnitř podložky je poškozena a hrozilo by nebezpečí prohoření. Automatické vypnutí zas podušku vypne přibližně po 90 minutách.
Udržování tohoto topného zařízení Beaurer je jednoduché. Povlak z mikrovláken může být bezpečně omývána v pračce při teplotě do 30 stupňů Celsia.
Navíc má přikrývka certifikát Oeko-Tex 100! Oeko-Tex: Textilie použité pro toto zařízení splňují přísné ekologické požadavky Oeko-Tex Standard 100, ověřené Hohenstein Research Institute.
Dopřejte si odpočinek po náročném dni. Nechte se hýčkat jako ve wellnesu příjemným teplem s kvalitou Beurer!
Charakteristika a technické údaje:
elektrická přikrývka
elektronická regulace teploty
BSS ochranný systém
automatické vypínání po 3 hodinách
6 nastavení teploty
podsvícené číslice ovladače
materiál PES - cosy flís
možnost praní v pračce při 30 ° C
rozměr: 180 x 130 cm
100 W
Oeko-Tex: textilie tohoto zařízení splňuje nejpřísnější ekologické
požadavky Oeko-Tex Standard 100,
potvrzeno institutem Hohenstein Research
Související produkty
Recenze
Přidejte recenzi k produktu.
Často kladené dotazy
- Jak nakupovat
1. zadáním objednávky na e-shopu jako registrovaný nebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovních dnech mezi 7:00 a 15:00 na čísle 720 540 422
3. e-mailem na info@velvesa.cz
1. kartou online
2. na dobírku (v hotovosti nebo kartou kurýrovi)
3. v hotovosti nebo kartou (v kamenné prodejně)
4. bankovním převodem
Platba kartou obvykle nepřejde z následujících důvodů:
- zadali jste nesprávné údaje z platební karty nebo je Vaše karta je exspirovaná
- nemáte dostatek finančních prostředků na bankovním účtu nebo máte nastavený nízký limit pro platbu kartou
Co dál?
Můžete si vybrat jeden z následujících postupů:
1. Prosím zkontrolujte si údaje na kartě a zaevidujte si objednávku znovu. Zadávejte platební údaje pozorně.
2. Pokud jste se rozhodli pro jiný způsob platby, vytvořte si objednávku znovu a vyberte si platbu na dobírku nebo bankovním převodem.
3. Zadaná objednávka zůstává u nás v systému, takže v pracovních dnech 7-15:00 kontaktujte náš zákaznický servis, kde k Vaší objednávce vybereme jiný způsob platby.
Obvykle není problém změnit v objednávce množství nebo druh zboží, doručovací adresu nebo způsob dopravy. Prosím kontaktujte nás co nejdříve. Změny v objednávce, která již byla zabalena a předána dopravci, bohužel udělat neumíme.
Pokud je Vaše objednávka zadána do 12:00 v pracovní den, bude Vám zásilka doručována následující pracovní den. Platí pro zboží, které máme skladem.
Pokud zboží momentálně nemáme na skladě, budeme Vás telefonicky kontaktovat s informací o předpokládaném čase naskladnění zboží a odeslání objednávky.
Po odeslání z našeho skladu přebírá zásilku dopravní společnost:
Kurýr GLS - v den doručování Vám přijde e-mail s určením tříhodinového okna, ve kterém bude zásilka doručována. Zásilku si můžete přesměrovat podle pokynů dopravce.
Zásilkovna - v den doručení objednávky na vámi vybrané odběrné místo Vám přijde e-mail / SMS s kódem pro vyzvednutí balíku a dalšími pokyny. Zásilku může vyzvednout kdokoliv, kdo nadiktuje obsluze odběrného místa kód pro vyzvednutí zásilky.
Ano, zboží můžete vrátit bez udání důvodu do 14 kalendářních dnů od jeho doručení. Vrácené zboží nesmí být poškozeno. Zboží zabalte do původního obalu.
Kontaktujte nás prosím při každé reklamaci.
Záruční reklamace
- do 2 let od zakoupení zboží
- řešíme co nejrychleji a dopravu zaplatíme my
Expres reklamace
- pro vybrané produkty s ikonou expres reklamace okamžitá výměna kus za kus nebo výměna poškozené části
- nahlaste nám do 12:00 v pracovní dny poškození nebo nefunkčnost produktu (doručte e-mailem fotografie poškození či chyby)
- následující pracovní den doručíme zdarma nový výrobek nebo náhradní díl
Pozáruční reklamace
- řešíme stejně rychle jako záruční
- náklady nese zákazník
- někdy stačí vyměnit pouze vadný díl a výrobek bude sloužit dál - kontaktujte nás