Biofreeze roll-on 89ml

Biofreeze roll-on 89ml

485 Kč
401 Kč bez DPH

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
485 Kč
401 Kčbez DPH

Přípravek proti bolesti zad, svalů a kloubů na bázi mentolu. Neobsahuje žádné analgetické látky, působí lokálně, nezatěžuje zbytečně celý organismus jako léky proti bolesti. Biofreeze působí jako lokální kryoterapie.

Jednoduchá bezdotyková aplikace. Díky roll-on balení stačí nanést na postiženou oblast těla. Není třeba vtírat nebo vmasírovat.

Biofreeze se rychle vstřebává, nezanechává pocit mastnoty. Účinek nastupuje rychle a vydrží přes tři hodiny. Uleví od bolesti svalstva a kloubů při poranění, natažení nebo přetížení. Mimořádně vhodný při zánětlivých onemocněních kloubů (artritida, artróza).

Ve srovnání s ledováním nebo léky proti bolesti má Biofreeze nesporné výhody:
  • rychlá a jednoduchá aplikace
  • nezpůsobuje zatuhnutí ošetřované části těla
  • nezpůsobí necitlivost pokožky
  • neomezuje v pohybu a další aktivitě
  • neovlivňuje pozornost, nezpůsobuje ospalost nebo zpomalené reakce
  • působí rychle a do hloubky
  • působí cíleně a lokálně
  • je po ruce i při sportu nebo turistice
  • účinek vydrží více než tři hodiny
  • vhodný i pro děti již od 2 let věku

Použití: Naneste v tenké vrstvě na postižené místo. Není nutné vtírat do pokožky. Použijte tři, nejvíce čtyřikrát denně.

Upozornění: Vyhněte se s kontaktu s očima, sliznicemi, neaplikujte na poraněnou a podrážděnou pokožku. Nekombinujte s jinými masážními prostředky. Místo aplikace neobvazujte a nenahřívejte! Biofreeze je vhodný pro dospělé a děti od 2 let. Používejte výhradně zvenčí. Těhotné a kojící ženy, děti mladší 2 let a osoby s citlivou pokožkou by měly použití přípravku konzultovat s lékařem.

Složení (INCI): Isopropyl Alcohol, Water, Herbal Extract (Ilex Paraguariensis), Menthol, Glycerine, Propylene Glycol, Carbomer, Triethanolamine, Camphor, Silicon Dioxide, Methylparaben, E102, E133

Recenze

Přidejte recenzi k produktu.

Často kladené dotazy

  • Jak nakupovat
Jak si mohu objednat?

1. zadáním objednávky na e-shopu jako registrovaný nebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovních dnech mezi 7:00 a 15:00 na čísle 720 540 422
3. e-mailem na info@velvesa.cz

Jak mohu zaplatit?

1. kartou online
2. na dobírku (v hotovosti nebo kartou kurýrovi)
3. v hotovosti nebo kartou (v kamenné prodejně)
4. bankovním převodem

Neprošla mi platba kartou, co teď?

Platba kartou obvykle nepřejde z následujících důvodů:
- zadali jste nesprávné údaje z platební karty nebo je Vaše karta je exspirovaná
- nemáte dostatek finančních prostředků na bankovním účtu nebo máte nastavený nízký limit pro platbu kartou

Co dál?
Můžete si vybrat jeden z následujících postupů:
1. Prosím zkontrolujte si údaje na kartě a zaevidujte si objednávku znovu. Zadávejte platební údaje pozorně.
2. Pokud jste se rozhodli pro jiný způsob platby, vytvořte si objednávku znovu a vyberte si platbu na dobírku nebo bankovním převodem.
3. Zadaná objednávka zůstává u nás v systému, takže v pracovních dnech 7-15:00 kontaktujte náš zákaznický servis, kde k Vaší objednávce vybereme jiný způsob platby.

Je možné udělat změnu v objednávce?

Obvykle není problém změnit v objednávce množství nebo druh zboží, doručovací adresu nebo způsob dopravy. Prosím kontaktujte nás co nejdříve. Změny v objednávce, která již byla zabalena a předána dopravci, bohužel udělat neumíme.

Kdy mi doručí objednávku?

Pokud je Vaše objednávka zadána do 12:00 v pracovní den, bude Vám zásilka doručována následující pracovní den. Platí pro zboží, které máme skladem.

Pokud zboží momentálně nemáme na skladě, budeme Vás telefonicky kontaktovat s informací o předpokládaném čase naskladnění zboží a odeslání objednávky.

Po odeslání z našeho skladu přebírá zásilku dopravní společnost:
Kurýr GLS - v den doručování Vám přijde e-mail s určením tříhodinového okna, ve kterém bude zásilka doručována. Zásilku si můžete přesměrovat podle pokynů dopravce.
Zásilkovna - v den doručení objednávky na vámi vybrané odběrné místo Vám přijde e-mail / SMS s kódem pro vyzvednutí balíku a dalšími pokyny. Zásilku může vyzvednout kdokoliv, kdo nadiktuje obsluze odběrného místa kód pro vyzvednutí zásilky.

Mohu zboží vrátit bez udání důvodu?

Ano, zboží můžete vrátit bez udání důvodu do 14 kalendářních dnů od jeho doručení. Vrácené zboží nesmí být poškozeno. Zboží zabalte do původního obalu.

Jak mám reklamovat zboží?

Kontaktujte nás prosím při každé reklamaci.

Záruční reklamace
- do 2 let od zakoupení zboží
- řešíme co nejrychleji a dopravu zaplatíme my

Expres reklamace
- pro vybrané produkty s ikonou expres reklamaceexpres reklamace okamžitá výměna kus za kus nebo výměna poškozené části
- nahlaste nám do 12:00 v pracovní dny poškození nebo nefunkčnost produktu (doručte e-mailem fotografie poškození či chyby)
- následující pracovní den doručíme zdarma nový výrobek nebo náhradní díl

Pozáruční reklamace
- řešíme stejně rychle jako záruční
- náklady nese zákazník
- někdy stačí vyměnit pouze vadný díl a výrobek bude sloužit dál - kontaktujte nás