Barevné čakrové svíčky - velké balení | velvesa.cz

Barevné čakrové svíčky - velké balení

Barevné čakrové svíčky - velké balení

285 Kč
238 Kč bez DPH

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
285 Kč
238 Kčbez DPH

Barevné čakrové svíčky (velké balení), obsah: 7kusov, různé barvy.

Princip jejich fungování:
Čakrové svíčky pracují na stejném principu jako tělové či ušní, avšak jejich barva přísluší k barvám jednotlivých čaker.

Použití:
Jejich použití je obdobné jako u tělních nebo ušních svíček. Čakrové svíčky se aplikují hlavně na čakry, ale zkušení terapeuti mohou aplikovat svíčky i na jiné části těla. V balení čakrových svíček je přiložen návod, doporučujeme si jej důkladně přečíst.

Co jsou to čakry:
Jsou to energetická centra, přes které proudí energie dovnitř a ven z těla člověka. Proudí přes ně životní energie, která zásobuje fyzické tělo, aby mohlo existovat a fungovat. Pokud je tato energie blokována ať už v důsledku znečištěného životního prostředí, nezdravého životního stylu, tělo trpí v důsledku čehož se mohou objevit symptomy různých onemocnění.

Známe sedm hlavních čaker, kde je aktivita této životní energie nejsilnější. Tok energie proudící z těchto čaker může být prospěšně ovlivněn energetickou prací prováděnou zkušeným terapeutem, např. prací s krystaly a léčivými kameny, vyzařujícími energii, barvami, zvuky, barevnými čakrových svíčkami atd.

Aplikace čakrových tělových svíček:

Červená svíčka - 1. čakra (kořenová)
Klient leží na břiše, svíčku umístíme před kostrční obratel a zapálíme. Tento způsob je vhodný pro odstranění bolesti podbřišku, zlaté žíly, křečových žil. Červenou svíčkou můžeme ovlivnit i místa s nedostatkem energie - tam kde je studená pokožka na libovolné části těla.

Oranžová svíčka - 2. čakra (hara čakra - pohlavní orgány)
Z jejího jména vyplývá, že přes tuto čakru se dají léčit ženské a mužské problémy jako například zánět vaječníků, prostaty, ale dá se použít i na léčení frigidity a impotence. V tomto případě umístíme svíčku cca 10 cm pod pupkem.

Žlutá svíčka - 3. čakra (solar plexus - ústřední čakra)
Svíčku umístíme do pupíku klienta ležícího na zádech, tímto způsobem zajistíme proudění energie k okolním orgánům, harmonizuje se imunitní a nervový systém.

Zelená svíčka - 4. čakra (srdeční čakra)
Klient leží na zádech, svíčku umístíme na prsní kost. Tato čakra představuje vztah k lásce, ale jejím prostřednictvím se ovlivňuje i astma a alergie.

Modrá svíčka - 5. čakra (hrdelní čakra)
Klient leží na zádech a svíčku vložíme do prohlubně pod krkem. Modrá barva působí uklidňujícím způsobem na sympatikus, napomáhá při léčení uší, průdušek a také snižuje horečku.

Tmavomodrá svíčka
- 6. čakra (třetí oko)
Klient leží na zádech a svíčku umístíme do středu čela. Tím se zlepší intuitivnost, vyjasnieva se mysl, činnost hypofýzy, ztratí se migrénové bolesti hlavy a zánět čelních dutin.

Fialová svíčka - 7. čakra (korunní čakra)
Terapii provádíme buď mezi 6 -7 krčním obratlem nebo na čele. Při krčních obratlích - klient si sedne za stůl a hlavu si složí na ruce, takto se obratle rozevřou a možnost proudění energie bude větší.

Často kladené dotazy

  • Jak nakupovat
Jak si mohu objednat?

1. zadáním objednávky na e-shopu jako registrovaný nebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovních dnech mezi 7:00 a 15:00 na čísle 720 540 422
3. e-mailem na info@velvesa.scz

Jak mohu zaplatit?

1. kartou online
2. na dobírku (v hotovosti nebo kartou kurýrovi)
3. v hotovosti nebo kartou (v kamenné prodejně)
4. bankovním převodem

Neprošla mi platba kartou, co teď?

Platba kartou obvykle nepřejde z následujících důvodů:
- zadali jste nesprávné údaje z platební karty nebo je Vaše karta je exspirovaná
- nemáte dostatek finančních prostředků na bankovním účtu nebo máte nastavený nízký limit pro platbu kartou

Co dál?
Můžete si vybrat jeden z následujících postupů:
1. Prosím zkontrolujte si údaje na kartě a zaevidujte si objednávku znovu. Zadávejte platební údaje pozorně.
2. Pokud jste se rozhodli pro jiný způsob platby, vytvořte si objednávku znovu a vyberte si platbu na dobírku nebo bankovním převodem.
3. Zadaná objednávka zůstává u nás v systému, takže v pracovních dnech 7-15:00 kontaktujte náš zákaznický servis, kde k Vaší objednávce vybereme jiný způsob platby.

Je možné udělat změnu v objednávce?

Obvykle není problém změnit v objednávce množství nebo druh zboží, doručovací adresu nebo způsob dopravy. Prosím kontaktujte nás co nejdříve. Změny v objednávce, která již byla zabalena a předána dopravci, bohužel udělat neumíme.

Kdy mi doručí objednávku?

Pokud je Vaše objednávka zadána do 12:00 v pracovní den, bude Vám zásilka doručována následující pracovní den. Platí pro zboží, které máme skladem.

Pokud zboží momentálně nemáme na skladě, budeme Vás telefonicky kontaktovat s informací o předpokládaném čase naskladnění zboží a odeslání objednávky.

Po odeslání z našeho skladu přebírá zásilku dopravní společnost:
Kurýr GLS - v den doručování Vám přijde e-mail s určením tříhodinového okna, ve kterém bude zásilka doručována. Zásilku si můžete přesměrovat podle pokynů dopravce.
Zásilkovna - v den doručení objednávky na vámi vybrané odběrné místo Vám přijde e-mail / SMS s kódem pro vyzvednutí balíku a dalšími pokyny. Zásilku může vyzvednout kdokoliv, kdo nadiktuje obsluze odběrného místa kód pro vyzvednutí zásilky.

Mohu zboží vrátit bez udání důvodu?

Ano, zboží můžete vrátit bez udání důvodu do 14 kalendářních dnů od jeho doručení. Vrácené zboží nesmí být poškozen. Zboží zabalte do původního obalu.

Jak mám reklamovat zboží?

Kontaktujte nás prosím při každé reklamaci.

Záruční reklamace
- do 2 let od zakoupení zboží
- řešíme co nejrychleji a dopravu zaplatíme my

Expres reklamace
- pro vybrané produkty s ikonou expres reklamace okamžitá výměna kus za kus nebo výměna poškozené části
- nahlaste nám do 12:00 v pracovní dny poškození nebo nefunkčnost produktu (doručte e-mailem fotografie poškození či chyby)
- následující pracovní den doručíme zdarma nový výrobek nebo náhradní díl

Pozáruční reklamace
- řešíme stejně rychle jako záruční
- náklady nese zákazník
- někdy stačí vyměnit pouze vadný díl a výrobek bude sloužit dál - kontaktujte nás

Máte dotaz k produktu?

Zeptejte se odborníka

Tato stránka používá cookies, aby vám přinesla co nejpříjemnější uživatelskou zkušenost. Více informací