Tělové svíčky - eukalyptové 10ks | velvesa.cz

Tělové svíčky eukalyptové 10ks

Tělové svíčky eukalyptové 10ks

249 Kč
208 Kč bez DPH

										
																		
																		
									
									
+
-
249 Kč
208 Kčbez DPH

Tělové svíčky se silicí eukalyptu 10 ks

Oblast použití:
zánětlivá onemocnění dýchacích cest, rýma, kašel, astma.

Starodávná metoda, původem jde o lidově-léčitelskou metodu, která je známá na celém světě.

Složení:
Tělová svíčka je látka z bavlny, prosáklá čistým včelím voskem a 100% éterickým olejem.

Charakteristika: Bílý horní okraj svíčky zapálíme a přiložíme na bolavé místo, do prohlubně pupíku nebo na akupunkturní bod těla. Včelí vosk zajišťuje pomalé hoření. Vakuum (komínový efekt) - vytvořen hořením svíčky - uvolňuje staré usazeniny. Tyto se přes rozšířené krevní a lymfatické cívky snadno odplavují z léčeného místa. Odplavením usazenin se zánět - a tím doprovázená bolest - postupně snižuje, následkem čehož se léčené místo začíná regenerovat. Hlavní léčivý účinek tělové svíčky představuje jemné vakuum, jehož účinek je možné zvyšovat přídavkem silic.

Tělové svíčky můžete aplikovat i v souladu s reflexními zónami kůže - Headove zóny.

Návod k použití:
  1. Lehněte si.
  2. Na pupek nebo na ošetřené místo přiložíme tenkou gázu, nebo servítků.
  3. Asistující osoba zapálí svíčku na širším (bílém) konci, užší konec svíčky se vloží do pupku nad gázu, nebo na ošetřované místo, celou dobu drží tělovou svíčku ve svislé poloze, pinzetou uštipuje ohořelé části svíčky.
  4. V průběhu asi 6-8 minut shoří 2/3 svíčky.
  5. Zbytek se vloží do připravené nádobky s vodou.

Tato metoda nezpůsobuje žádnou bolest, ani pocit nepříjemného tepla.

Použití tělové svíčky v konkrétních případech:
  • přírodní antibiotikum (mykózy, candidóza ...): svíčka (čajovniková) se přikládá na pupek nebo na ošetřené místo
  • obecně a pro alergiky na silice: svíčka (bez silic) se přikládá podle druhu zdravotních problémů
  • menstruační problémy: svíčka (muškátově-šalvějově) se přikládá na pupek nebo na ošetřené místo
  • výrazné protizánětlivé a hojivé účinky: svíčka (heřmánková) se přikládá na pupek nebo na ošetřené místo
  • záněty a revmatické bolesti končetin: svíčka (rozmarýnová) se přikládá na problematické místo
  • bolesti dříku: svíčka (levandulová) se přikládá na okolí 2. - 5. sakrálního obratle
  • trávicí potíže: svíčka (citronová) se přikládá přímo na pupek
  • dýchací problémy: svíčka (eukalyptová) se přikládá na hrudní kost

Frekvence používání:
Preventivně: 1 x týdně.
Terapeuticky: 5-7 dní za sebou a po 2-3 denní přestávce léčebný se proces může opakovat

Často kladené dotazy

  • Jak nakupovat
Jak si mohu objednat?

1. zadáním objednávky na e-shopu jako registrovaný nebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovních dnech mezi 7:00 a 15:00 na čísle 720 540 422
3. e-mailem na info@velvesa.scz

Jak mohu zaplatit?

1. kartou online
2. na dobírku (v hotovosti nebo kartou kurýrovi)
3. v hotovosti nebo kartou (v kamenné prodejně)
4. bankovním převodem

Neprošla mi platba kartou, co teď?

Platba kartou obvykle nepřejde z následujících důvodů:
- zadali jste nesprávné údaje z platební karty nebo je Vaše karta je exspirovaná
- nemáte dostatek finančních prostředků na bankovním účtu nebo máte nastavený nízký limit pro platbu kartou

Co dál?
Můžete si vybrat jeden z následujících postupů:
1. Prosím zkontrolujte si údaje na kartě a zaevidujte si objednávku znovu. Zadávejte platební údaje pozorně.
2. Pokud jste se rozhodli pro jiný způsob platby, vytvořte si objednávku znovu a vyberte si platbu na dobírku nebo bankovním převodem.
3. Zadaná objednávka zůstává u nás v systému, takže v pracovních dnech 7-15:00 kontaktujte náš zákaznický servis, kde k Vaší objednávce vybereme jiný způsob platby.

Je možné udělat změnu v objednávce?

Obvykle není problém změnit v objednávce množství nebo druh zboží, doručovací adresu nebo způsob dopravy. Prosím kontaktujte nás co nejdříve. Změny v objednávce, která již byla zabalena a předána dopravci, bohužel udělat neumíme.

Kdy mi doručí objednávku?

Pokud je Vaše objednávka zadána do 12:00 v pracovní den, bude Vám zásilka doručována následující pracovní den. Platí pro zboží, které máme skladem.

Pokud zboží momentálně nemáme na skladě, budeme Vás telefonicky kontaktovat s informací o předpokládaném čase naskladnění zboží a odeslání objednávky.

Po odeslání z našeho skladu přebírá zásilku dopravní společnost:
Kurýr GLS - v den doručování Vám přijde e-mail s určením tříhodinového okna, ve kterém bude zásilka doručována. Zásilku si můžete přesměrovat podle pokynů dopravce.
Zásilkovna - v den doručení objednávky na vámi vybrané odběrné místo Vám přijde e-mail / SMS s kódem pro vyzvednutí balíku a dalšími pokyny. Zásilku může vyzvednout kdokoliv, kdo nadiktuje obsluze odběrného místa kód pro vyzvednutí zásilky.

Mohu zboží vrátit bez udání důvodu?

Ano, zboží můžete vrátit bez udání důvodu do 14 kalendářních dnů od jeho doručení. Vrácené zboží nesmí být poškozen. Zboží zabalte do původního obalu.

Jak mám reklamovat zboží?

Kontaktujte nás prosím při každé reklamaci.

Záruční reklamace
- do 2 let od zakoupení zboží
- řešíme co nejrychleji a dopravu zaplatíme my

Expres reklamace
- pro vybrané produkty s ikonou expres reklamace okamžitá výměna kus za kus nebo výměna poškozené části
- nahlaste nám do 12:00 v pracovní dny poškození nebo nefunkčnost produktu (doručte e-mailem fotografie poškození či chyby)
- následující pracovní den doručíme zdarma nový výrobek nebo náhradní díl

Pozáruční reklamace
- řešíme stejně rychle jako záruční
- náklady nese zákazník
- někdy stačí vyměnit pouze vadný díl a výrobek bude sloužit dál - kontaktujte nás

Máte dotaz k produktu?

Zeptejte se odborníka

Tato stránka používá cookies, aby vám přinesla co nejpříjemnější uživatelskou zkušenost. Více informací