Stop celulitidě masážní vosk

Stop celulitidě masážní vosk

od 254 Kč
210 Kč bez DPH

										
																		
																		
									
									
+
-
od 254 Kč
210 Kčbez DPH
SKLADEM 5 a více ks (23. 4. 2024 u vás)
Info o doručení

Masážní vosk z produktové linie Stop Celulitidě je součástí oblíbené přírodní kosmetiky Verana. Vosk se absorbuje pomaleji než krémy na vodní bázi, proto je ideální pro profesionální i domácí použití na procedury proti celulitidě. Zároveň snižuje projevy stárnutí pokožky, zvyšuje její elasticitu a dodává jí vitamíny a minerály. Kromě masáží je vhodný ik ošetření pokožky během saunování nebo po teplé koupeli.

Vůně citrónu a grapefruitu povzbuzuje, zmírňuje stres a podporuje kreativitu, zatímco unikátní složky, jako jsou červená paprika, skořice, pepř, kořen zázvoru a kopřiva, pomáhají stimulovat krevní oběh a redukovat jemné vrásky. Také pomáhají zpomalit proces stárnutí, podporují spalování, odbourávání tuků, tonizují a regenerují kůži. Po použití masážního vosku je pokožka hladká, pevná a pružná.

Použití: Před masáží doporučujeme dopřát si teplou sprchu. Před aplikací vosku na tělo jej zahřejte v dlaních, následně jej naneste na pokožku a začněte masírovat. Lidská pokožka vstřebá tolik vosku, kolik potřebuje, v závislosti na ročním období a stavu pokožky.
Po masáži doporučujeme zabalit se do ručníku a 10 minut odpočívat. Za tuto dobu pokožka absorbuje zbytek vosku. Ukončete proceduru teplou sprchou, pomocí které smyjete zbytek vosku z těla.

Skladování: Masážní vosk skladujte na suchém a tmavém místě při teplotě 5 - 20ºC.

Složení / INCI: Elaeis guineensis Kernel Oil, Brassica Campestris Seed Oil, Hydrogenated Palm Kernel Oil, Cera Alba, Cinnamomum Zeylanicum Bark Extract, Capsicum Annuum Fruit Extract, Zingiber Officinalis Root Extract, Piper Nigrum Oil, Citrus Limon Peel Oil, Tocopherol, Limonene, Citral

Recenze

Přidejte recenzi k produktu.

Často kladené dotazy

  • Jak nakupovat
Jak si mohu objednat?

1. zadáním objednávky na e-shopu jako registrovaný nebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovních dnech mezi 7:00 a 15:00 na čísle 720 540 422
3. e-mailem na info@velvesa.cz

Jak mohu zaplatit?

1. kartou online
2. na dobírku (v hotovosti nebo kartou kurýrovi)
3. v hotovosti nebo kartou (v kamenné prodejně)
4. bankovním převodem

Neprošla mi platba kartou, co teď?

Platba kartou obvykle nepřejde z následujících důvodů:
- zadali jste nesprávné údaje z platební karty nebo je Vaše karta je exspirovaná
- nemáte dostatek finančních prostředků na bankovním účtu nebo máte nastavený nízký limit pro platbu kartou

Co dál?
Můžete si vybrat jeden z následujících postupů:
1. Prosím zkontrolujte si údaje na kartě a zaevidujte si objednávku znovu. Zadávejte platební údaje pozorně.
2. Pokud jste se rozhodli pro jiný způsob platby, vytvořte si objednávku znovu a vyberte si platbu na dobírku nebo bankovním převodem.
3. Zadaná objednávka zůstává u nás v systému, takže v pracovních dnech 7-15:00 kontaktujte náš zákaznický servis, kde k Vaší objednávce vybereme jiný způsob platby.

Je možné udělat změnu v objednávce?

Obvykle není problém změnit v objednávce množství nebo druh zboží, doručovací adresu nebo způsob dopravy. Prosím kontaktujte nás co nejdříve. Změny v objednávce, která již byla zabalena a předána dopravci, bohužel udělat neumíme.

Kdy mi doručí objednávku?

Pokud je Vaše objednávka zadána do 12:00 v pracovní den, bude Vám zásilka doručována následující pracovní den. Platí pro zboží, které máme skladem.

Pokud zboží momentálně nemáme na skladě, budeme Vás telefonicky kontaktovat s informací o předpokládaném čase naskladnění zboží a odeslání objednávky.

Po odeslání z našeho skladu přebírá zásilku dopravní společnost:
Kurýr GLS - v den doručování Vám přijde e-mail s určením tříhodinového okna, ve kterém bude zásilka doručována. Zásilku si můžete přesměrovat podle pokynů dopravce.
Zásilkovna - v den doručení objednávky na vámi vybrané odběrné místo Vám přijde e-mail / SMS s kódem pro vyzvednutí balíku a dalšími pokyny. Zásilku může vyzvednout kdokoliv, kdo nadiktuje obsluze odběrného místa kód pro vyzvednutí zásilky.

Mohu zboží vrátit bez udání důvodu?

Ano, zboží můžete vrátit bez udání důvodu do 14 kalendářních dnů od jeho doručení. Vrácené zboží nesmí být poškozeno. Zboží zabalte do původního obalu.

Jak mám reklamovat zboží?

Kontaktujte nás prosím při každé reklamaci.

Záruční reklamace
- do 2 let od zakoupení zboží
- řešíme co nejrychleji a dopravu zaplatíme my

Expres reklamace
- pro vybrané produkty s ikonou expres reklamaceexpres reklamace okamžitá výměna kus za kus nebo výměna poškozené části
- nahlaste nám do 12:00 v pracovní dny poškození nebo nefunkčnost produktu (doručte e-mailem fotografie poškození či chyby)
- následující pracovní den doručíme zdarma nový výrobek nebo náhradní díl

Pozáruční reklamace
- řešíme stejně rychle jako záruční
- náklady nese zákazník
- někdy stačí vyměnit pouze vadný díl a výrobek bude sloužit dál - kontaktujte nás