Masážní krém Verana Professional proti celulitidě 200g | velvesa.cz

Stop celulitidě masážní krém

Stop celulitidě masážní krém

od 239 Kč
198 Kč bez DPH

										
																		
																		
									
									
+
-
od 239 Kč
198 Kčbez DPH
SKLADEM 5 a více ks (6. 12. 2022 u vás)
Info o doručení

Masážní krém Verana Professional “Stop Celulitidě” pomáhá redukovat celulitidu a projevy stárnutí. Dokáže se vstřebat hluboko do pokožky, účinně ji hydratuje, regeneruje a vyživuje.

Masážní krém obsahuje přírodní olejové výtažky z červených papriček, skořice, pepře, kořene zázvoru a kopřivy, které mají hřejivý efekt, stimulují krevní oběh, zpomalují proces stárnutí pokožky a podporují spalování tuků. Esenciální oleje z grapefruitu a citrónu zvyšují elasticitu pokožky, poskytují vitamíny pro její vyživení a stahují póry.

Krém můžete využít k anticelulitidní, omlazující a revitalizační masáži nebo při procedurách zaměřených na hubnutí a formování postavy. Pokožka po něm zůstává na dotek hladká, napnutá a pevná.

Použití:
Krém nejprve naneste na ruce, aby se zahřál. Potom ho natřete na čistou pokožku a můžete začít masírovat.

Skladování:
Masážní krém uchovávejte na tmavém, suchém místě při teplotě 5 – 20°C.

Složení:
Destilovaná voda, řepkový olej, kukuřičný olej, glycerin, palmojádrový olej, tokoferol (přírodní vitamín E), olejový extrakt z červených papriček, olejový extrakt ze skořice, olejový extrakt z pepře, olejový extrakt ze zázvoru, olejový extrakt z kopřivy, esenciální olej z grapefruitu, esenciální olej z citrónu

Balení:
Masážní krém v plastové nádobě 200 g, 500 g

Recenze 2

Petronela
25.10.2022

Příjemná svěží citrusově - smetanová vůně. Krém nepálí jako jiné anticelulitidní přípravky, ale jemně zahřívá pokožku. Ta zůstává hebká, vláčná a napnutá. Krém je hustý, ale teplem rukou se velmi dobře roztírá. Používám jako tělový krém.

0.0.0
velvesa
Vlasta
12.8.2022

Krém příjemně voní, dobře se aplikuje. Jsem spokojená.

0.0.0
velvesa

Často kladené dotazy

  • Jak nakupovat
Jak si mohu objednat?

1. zadáním objednávky na e-shopu jako registrovaný nebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovních dnech mezi 7:00 a 15:00 na čísle 720 540 422
3. e-mailem na info@velvesa.cz

Jak mohu zaplatit?

1. kartou online
2. na dobírku (v hotovosti nebo kartou kurýrovi)
3. v hotovosti nebo kartou (v kamenné prodejně)
4. bankovním převodem

Neprošla mi platba kartou, co teď?

Platba kartou obvykle nepřejde z následujících důvodů:
- zadali jste nesprávné údaje z platební karty nebo je Vaše karta je exspirovaná
- nemáte dostatek finančních prostředků na bankovním účtu nebo máte nastavený nízký limit pro platbu kartou

Co dál?
Můžete si vybrat jeden z následujících postupů:
1. Prosím zkontrolujte si údaje na kartě a zaevidujte si objednávku znovu. Zadávejte platební údaje pozorně.
2. Pokud jste se rozhodli pro jiný způsob platby, vytvořte si objednávku znovu a vyberte si platbu na dobírku nebo bankovním převodem.
3. Zadaná objednávka zůstává u nás v systému, takže v pracovních dnech 7-15:00 kontaktujte náš zákaznický servis, kde k Vaší objednávce vybereme jiný způsob platby.

Je možné udělat změnu v objednávce?

Obvykle není problém změnit v objednávce množství nebo druh zboží, doručovací adresu nebo způsob dopravy. Prosím kontaktujte nás co nejdříve. Změny v objednávce, která již byla zabalena a předána dopravci, bohužel udělat neumíme.

Kdy mi doručí objednávku?

Pokud je Vaše objednávka zadána do 12:00 v pracovní den, bude Vám zásilka doručována následující pracovní den. Platí pro zboží, které máme skladem.

Pokud zboží momentálně nemáme na skladě, budeme Vás telefonicky kontaktovat s informací o předpokládaném čase naskladnění zboží a odeslání objednávky.

Po odeslání z našeho skladu přebírá zásilku dopravní společnost:
Kurýr GLS - v den doručování Vám přijde e-mail s určením tříhodinového okna, ve kterém bude zásilka doručována. Zásilku si můžete přesměrovat podle pokynů dopravce.
Zásilkovna - v den doručení objednávky na vámi vybrané odběrné místo Vám přijde e-mail / SMS s kódem pro vyzvednutí balíku a dalšími pokyny. Zásilku může vyzvednout kdokoliv, kdo nadiktuje obsluze odběrného místa kód pro vyzvednutí zásilky.

Mohu zboží vrátit bez udání důvodu?

Ano, zboží můžete vrátit bez udání důvodu do 14 kalendářních dnů od jeho doručení. Vrácené zboží nesmí být poškozeno. Zboží zabalte do původního obalu.

Jak mám reklamovat zboží?

Kontaktujte nás prosím při každé reklamaci.

Záruční reklamace
- do 2 let od zakoupení zboží
- řešíme co nejrychleji a dopravu zaplatíme my

Expres reklamace
- pro vybrané produkty s ikonou expres reklamaceexpres reklamace okamžitá výměna kus za kus nebo výměna poškozené části
- nahlaste nám do 12:00 v pracovní dny poškození nebo nefunkčnost produktu (doručte e-mailem fotografie poškození či chyby)
- následující pracovní den doručíme zdarma nový výrobek nebo náhradní díl

Pozáruční reklamace
- řešíme stejně rychle jako záruční
- náklady nese zákazník
- někdy stačí vyměnit pouze vadný díl a výrobek bude sloužit dál - kontaktujte nás

Tato stránka používá cookies, aby vám přinesla co nejpříjemnější uživatelskou zkušenost. Více informací