Stop celulitidě tělový peeling

Stop celulitidě tělový peeling

od 270 Kč
223 Kč bez DPH

										
																		
																		
									
									
+
-
od 270 Kč
223 Kčbez DPH
SKLADEM 5 a více ks (23. 4. 2024 u vás)
Info o doručení

Přírodní tělový peeling STOP CELULITIDĚ pro efektivní odstranění celulitidy a zpomalení projevů stárnutí. Peeling sjednocuje tón pokožky, zvyšuje její elasticitu i pružnost a zanechává ji dokonale hladkou a matnou.

Může se používat k čištění a péči o pokožku před masáží nebo zábalem a během procedur zaměřených na odstranění celulitidy, hubnutí a formování postavy.

Tělový peeling je složen z čistě přírodních přísad. Částečky mořské soli poskytují důkladné pročištění pórů a odstranění odumřelých kožních buněk. Mořská sůl pokožku hydratuje a také pomáhá při tvorbě kolagenu.
Přírodní olejové extrakty z červených papriček, skořice, pepře, kořene zázvoru a kopřivy mají hřejivý účinek a stimulují krevní oběh. Tradičně se využívají k podpoře spalování podkožního tuku, redukci růstu buněk tukové tkáně a omlazení vzhledu pokožky.
Esenciální oleje z citronu a grapefruitu doplňují peeling o vitamíny pro výživu pokožky. Jejich vůně uklidňuje nervový systém a zmírňuje stres či únavu.

Použití:
Peeling aplikujte na vlhkou pokožku, jemně jej rozmasírujte po dobu 2 – 3 minut a poté opláchněte teplou vodou.

Složení:
Mořská sůl, ricinový olej, kukuřičný olej, hydrogenovaný olej z palmových jader, bílý včelí vosk, olej z palmových jader, řepkový olej, olejový extrakt ze skořice, olejový extrakt z červených papriček, olejový extrakt z kořene zázvoru, olejový extrakt z černého pepře, olejový extrakt z kopřivy, esenciální olej ze semen pomela, esenciální olej z citrónové kůry, tokoferol, limonen, citral.

Skladování:
Peeling uchovávejte v suchém prostředí při teplotě 5 - 20 ºC. Chraňte před přímým slunečním zářením.

Recenze

Přidejte recenzi k produktu.

Často kladené dotazy

  • Jak nakupovat
Jak si mohu objednat?

1. zadáním objednávky na e-shopu jako registrovaný nebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovních dnech mezi 7:00 a 15:00 na čísle 720 540 422
3. e-mailem na info@velvesa.cz

Jak mohu zaplatit?

1. kartou online
2. na dobírku (v hotovosti nebo kartou kurýrovi)
3. v hotovosti nebo kartou (v kamenné prodejně)
4. bankovním převodem

Neprošla mi platba kartou, co teď?

Platba kartou obvykle nepřejde z následujících důvodů:
- zadali jste nesprávné údaje z platební karty nebo je Vaše karta je exspirovaná
- nemáte dostatek finančních prostředků na bankovním účtu nebo máte nastavený nízký limit pro platbu kartou

Co dál?
Můžete si vybrat jeden z následujících postupů:
1. Prosím zkontrolujte si údaje na kartě a zaevidujte si objednávku znovu. Zadávejte platební údaje pozorně.
2. Pokud jste se rozhodli pro jiný způsob platby, vytvořte si objednávku znovu a vyberte si platbu na dobírku nebo bankovním převodem.
3. Zadaná objednávka zůstává u nás v systému, takže v pracovních dnech 7-15:00 kontaktujte náš zákaznický servis, kde k Vaší objednávce vybereme jiný způsob platby.

Je možné udělat změnu v objednávce?

Obvykle není problém změnit v objednávce množství nebo druh zboží, doručovací adresu nebo způsob dopravy. Prosím kontaktujte nás co nejdříve. Změny v objednávce, která již byla zabalena a předána dopravci, bohužel udělat neumíme.

Kdy mi doručí objednávku?

Pokud je Vaše objednávka zadána do 12:00 v pracovní den, bude Vám zásilka doručována následující pracovní den. Platí pro zboží, které máme skladem.

Pokud zboží momentálně nemáme na skladě, budeme Vás telefonicky kontaktovat s informací o předpokládaném čase naskladnění zboží a odeslání objednávky.

Po odeslání z našeho skladu přebírá zásilku dopravní společnost:
Kurýr GLS - v den doručování Vám přijde e-mail s určením tříhodinového okna, ve kterém bude zásilka doručována. Zásilku si můžete přesměrovat podle pokynů dopravce.
Zásilkovna - v den doručení objednávky na vámi vybrané odběrné místo Vám přijde e-mail / SMS s kódem pro vyzvednutí balíku a dalšími pokyny. Zásilku může vyzvednout kdokoliv, kdo nadiktuje obsluze odběrného místa kód pro vyzvednutí zásilky.

Mohu zboží vrátit bez udání důvodu?

Ano, zboží můžete vrátit bez udání důvodu do 14 kalendářních dnů od jeho doručení. Vrácené zboží nesmí být poškozeno. Zboží zabalte do původního obalu.

Jak mám reklamovat zboží?

Kontaktujte nás prosím při každé reklamaci.

Záruční reklamace
- do 2 let od zakoupení zboží
- řešíme co nejrychleji a dopravu zaplatíme my

Expres reklamace
- pro vybrané produkty s ikonou expres reklamaceexpres reklamace okamžitá výměna kus za kus nebo výměna poškozené části
- nahlaste nám do 12:00 v pracovní dny poškození nebo nefunkčnost produktu (doručte e-mailem fotografie poškození či chyby)
- následující pracovní den doručíme zdarma nový výrobek nebo náhradní díl

Pozáruční reklamace
- řešíme stejně rychle jako záruční
- náklady nese zákazník
- někdy stačí vyměnit pouze vadný díl a výrobek bude sloužit dál - kontaktujte nás