TOMFIT masážní olej Natural 250 ml | velvesa.cz

Masážní olej Natural 250 ml

Masážní olej Natural 250 ml

169 Kč
141 Kč bez DPH

										
																		
																		
									
									
+
-
169 Kč
141 Kčbez DPH

Masážní olej natural je směs velmi kvalitních rostlinných olejů – mandlový a makadamiový.

Je vhodný pro masáž celého těla, obličeje a dekoltu. Rovněž je vhodný jako velmi kvalitní nosný olej.

Obsahuje vyvážený poměr pěsticích látek s hojivou schopností. Masážní olej NATURAL má antioxidační účinky, pokožku ošetřuje, regeneruje, vyhlazuje. Pomáhá v péči o aknózní pleť.
Je vhodný pro jakýkoliv typ pleti, zejména pak pro suchou, ekzematickou, rozpraskanou, přetěžovanou a popálenou pokožku od slunce. Velmi rychle a dlouhodobě hydratuje a regeneruje. Pokožce dodává přirozenou hebkost a vláčnost. Zklidňuje pokožku a nevyvolává alergické reakce.
Je velice vhodný pro dětskou pokožku.

Mandlový olej je bohatý zejména na vitamíny, minerály a nenasycené mastné kyseliny. Používaný je zejména na stárnoucí a suchou kůži se sklony k olupování, svědění a praskání. Jemný mandlový olej se získává lisováním sladkých mandlí a je bohatý na celou řadu biologicky aktivních látek. Mandlový olej se po staletí řadí mezi nejluxusnější kosmetické oleje.

Makadamiový olej je získávaný z makadamiových oříšků je velmi bohatý na mastné kyseliny vysoké kvality, především kyselinu palmitovou. Makadamiový olej má velmi silné antioxidační účinky, zabraňuje poškozování buněčných membrán a pokožku velmi silně vyhlazuje. Obzvlášť vhodný na suchou, rozpraskanou, přetěžovanou a popálenou pokožku.

Možno použít přímo k masáži, případně použít jako nosný olej či přidat do koupele.

Způsob použití:
  • zklidňuje podrážděnou dětskou pokožku
  • vhodný zejména pro suchou kůži
  • tlumí projevy lupénky, akné a ekzémů různého původu
  • aktivně proniká do podkoží, hydratuje a regeneruje
  • k léčbě spálenin po opalování
  • nevyvolává alergické reakce
  • vylepšuje kvalitu vlasů

Obsah balení: 250ml

Často kladené dotazy

  • Jak nakupovat
Jak si mohu objednat?

1. zadáním objednávky na e-shopu jako registrovaný nebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovních dnech mezi 7:00 a 15:00 na čísle 720 540 422
3. e-mailem na info@velvesa.scz

Jak mohu zaplatit?

1. kartou online
2. na dobírku (v hotovosti nebo kartou kurýrovi)
3. v hotovosti nebo kartou (v kamenné prodejně)
4. bankovním převodem

Neprošla mi platba kartou, co teď?

Platba kartou obvykle nepřejde z následujících důvodů:
- zadali jste nesprávné údaje z platební karty nebo je Vaše karta je exspirovaná
- nemáte dostatek finančních prostředků na bankovním účtu nebo máte nastavený nízký limit pro platbu kartou

Co dál?
Můžete si vybrat jeden z následujících postupů:
1. Prosím zkontrolujte si údaje na kartě a zaevidujte si objednávku znovu. Zadávejte platební údaje pozorně.
2. Pokud jste se rozhodli pro jiný způsob platby, vytvořte si objednávku znovu a vyberte si platbu na dobírku nebo bankovním převodem.
3. Zadaná objednávka zůstává u nás v systému, takže v pracovních dnech 7-15:00 kontaktujte náš zákaznický servis, kde k Vaší objednávce vybereme jiný způsob platby.

Je možné udělat změnu v objednávce?

Obvykle není problém změnit v objednávce množství nebo druh zboží, doručovací adresu nebo způsob dopravy. Prosím kontaktujte nás co nejdříve. Změny v objednávce, která již byla zabalena a předána dopravci, bohužel udělat neumíme.

Kdy mi doručí objednávku?

Pokud je Vaše objednávka zadána do 12:00 v pracovní den, bude Vám zásilka doručována následující pracovní den. Platí pro zboží, které máme skladem.

Pokud zboží momentálně nemáme na skladě, budeme Vás telefonicky kontaktovat s informací o předpokládaném čase naskladnění zboží a odeslání objednávky.

Po odeslání z našeho skladu přebírá zásilku dopravní společnost:
Kurýr GLS - v den doručování Vám přijde e-mail s určením tříhodinového okna, ve kterém bude zásilka doručována. Zásilku si můžete přesměrovat podle pokynů dopravce.
Zásilkovna - v den doručení objednávky na vámi vybrané odběrné místo Vám přijde e-mail / SMS s kódem pro vyzvednutí balíku a dalšími pokyny. Zásilku může vyzvednout kdokoliv, kdo nadiktuje obsluze odběrného místa kód pro vyzvednutí zásilky.

Mohu zboží vrátit bez udání důvodu?

Ano, zboží můžete vrátit bez udání důvodu do 14 kalendářních dnů od jeho doručení. Vrácené zboží nesmí být poškozen. Zboží zabalte do původního obalu.

Jak mám reklamovat zboží?

Kontaktujte nás prosím při každé reklamaci.

Záruční reklamace
- do 2 let od zakoupení zboží
- řešíme co nejrychleji a dopravu zaplatíme my

Expres reklamace
- pro vybrané produkty s ikonou expres reklamace okamžitá výměna kus za kus nebo výměna poškozené části
- nahlaste nám do 12:00 v pracovní dny poškození nebo nefunkčnost produktu (doručte e-mailem fotografie poškození či chyby)
- následující pracovní den doručíme zdarma nový výrobek nebo náhradní díl

Pozáruční reklamace
- řešíme stejně rychle jako záruční
- náklady nese zákazník
- někdy stačí vyměnit pouze vadný díl a výrobek bude sloužit dál - kontaktujte nás

Máte dotaz k produktu?

Zeptejte se odborníka

Tato stránka používá cookies, aby vám přinesla co nejpříjemnější uživatelskou zkušenost. Více informací