Jednorázová prostěradla 500m x 80cm

Jednorázová prostěradla 500m x 80cm

1 089 Kč
900 Kč bez DPH

										
																		
																		
									
									
+
-
1 089 Kč
900 Kčbez DPH

Jednorázové plachty z netkané textilie s hustotou 15 g/m2. Hebký a na dotek příjemný materiál.

Praktická náhrada za klasické plachty. Vysoký hygienický standard a ekonomické řešení pro váš provoz.

Balení: role 500m x 80cm

Recenze 27

Renata
20.9.2024

děkuji za nákup, jsem spokojena

0.0.0
velvesa
Peneșel Lorena
12.9.2024

Jsem velmi spokojena se zbožím této firmy! Doporučuji!

0.0.0
velvesa
Yana
31.7.2024

Všechno bylo v pořádku

0.0.0
velvesa
Nataliya
2.7.2024

Rychle dodání, všechno jak jsem si představovala

0.0.0
velvesa
Ljuba
11.6.2024

Super, díky. Rychle dodání

0.0.0
velvesa
Klára
10.12.2023

Super, kvalita, jednoduchá manipulace, ušetřím čas i peníze za praní.

0.0.0
velvesa
Michaela
6.12.2023

Vse super jako vždy.. Objednavam pravidelně 2x do měsíce

0.0.0
velvesa
Gruescu
1.12.2023

Všechny produkty, které jsem koupil, jsou výborné!

0.0.0
velvesa
Serhii
9.11.2023

Super

0.0.0
velvesa
Lucie
25.7.2023

S výrobkem jsem spokojená. Objednávám opakovaně.

0.0.0
velvesa
Martina Skácelová
28.6.2023

Výrobek mi vyhovuje po všech stránkách. Neperforovaný je lepší. Cena taky odpovídá.

0.0.0
velvesa
Vít Nádvorník
26.6.2023

Dodání zboží bylo rychlé. Kvalitně zabaleno. Doporučuji!

0.0.0
velvesa
Rudolf
2.5.2023

Rychlé dodání a kvalitní produkty

0.0.0
velvesa
Miroslav
18.1.2023

Pro naše potřeby v ordinaci je ideální.

0.0.0
velvesa
I.I.Ghioc Ana Luiza
23.12.2022

Velmi spokojena ve všech směrech.

0.0.0
velvesa
Lucie
2.12.2022

S produktem jsem naprosto spokojená. Objednávám už dlouho. Pevný, netrha se.

0.0.0
velvesa
Květuše Simonová
10.11.2022

Jsem maximálně spokojená s kvalitou produktu,je širší, což jsem potřebovala a netrhá se, což je skvělé. Rychlé dodání. Děkuji

0.0.0
velvesa
Stepanka
26.10.2022

Jako jednorázové jemné prostěradlo pro klienta fyzioterapie funguje dobře, netrhá se ani při cvičení. Bohužel nemá perforaci, je třeba ho stříhat.

Zobrazit odpověď Skrýt odpověď

Doporučujeme v tom případě stříhaná prostěradla 20ks nebo 50ks rozměru 200 x 80 cm.

27.10.2022
velvesa
Kamenný Vesmír
27.7.2022

Kvalitní materiál, netrhá se, pěkně se s ním pracuje, šířka vyhovující. Doporučuji a zároveň i tuto firmu, jelikož jsme spokojeni s rychlým dodáním.

0.0.0
velvesa
Nicoleta Oprea
22.6.2022

Velice kvalitní materiál.

0.0.0
velvesa
Anna.Pustow
2.5.2022

Používám na lehátko DS-01, 80 cm šířka mi při masážích vyhovuje více než 70 a 60 cm prostěradla, materiál se netrhá a je vzdušný a jemný na dotek.

0.0.0
velvesa
Mir Oslava
13.8.2024

Zákazník je s tímto produktem spokojen na 100% .

0.0.0
velvesa
Anton
15.7.2024

Zákazník je s tímto produktem spokojen na 100% .

0.0.0
velvesa
I.I.Ghioc Ana Luiza
12.3.2024

Zákazník je s tímto produktem spokojen na 100% .

0.0.0
velvesa
Galina
17.7.2023

Zákazník je s tímto produktem spokojen na 100% .

0.0.0
velvesa
Denis
22.1.2023

Zákazník je s tímto produktem spokojen na 100% .

0.0.0
velvesa
Ljubov Benešová
10.4.2022

Zákazník je s tímto produktem spokojen na 100% .

0.0.0
velvesa

Často kladené dotazy

  • Jak nakupovat
Jak si mohu objednat?

1. zadáním objednávky na e-shopu jako registrovaný nebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovních dnech mezi 7:00 a 15:00 na čísle 720 540 422
3. e-mailem na info@velvesa.cz

Jak mohu zaplatit?

1. kartou online
2. na dobírku (v hotovosti nebo kartou kurýrovi)
3. v hotovosti nebo kartou (v kamenné prodejně)
4. bankovním převodem

Neprošla mi platba kartou, co teď?

Platba kartou obvykle nepřejde z následujících důvodů:
- zadali jste nesprávné údaje z platební karty nebo je Vaše karta je exspirovaná
- nemáte dostatek finančních prostředků na bankovním účtu nebo máte nastavený nízký limit pro platbu kartou

Co dál?
Můžete si vybrat jeden z následujících postupů:
1. Prosím zkontrolujte si údaje na kartě a zaevidujte si objednávku znovu. Zadávejte platební údaje pozorně.
2. Pokud jste se rozhodli pro jiný způsob platby, vytvořte si objednávku znovu a vyberte si platbu na dobírku nebo bankovním převodem.
3. Zadaná objednávka zůstává u nás v systému, takže v pracovních dnech 7-15:00 kontaktujte náš zákaznický servis, kde k Vaší objednávce vybereme jiný způsob platby.

Je možné udělat změnu v objednávce?

Obvykle není problém změnit v objednávce množství nebo druh zboží, doručovací adresu nebo způsob dopravy. Prosím kontaktujte nás co nejdříve. Změny v objednávce, která již byla zabalena a předána dopravci, bohužel udělat neumíme.

Kdy mi doručí objednávku?

Pokud je Vaše objednávka zadána do 12:00 v pracovní den, bude Vám zásilka doručována následující pracovní den. Platí pro zboží, které máme skladem.

Pokud zboží momentálně nemáme na skladě, budeme Vás telefonicky kontaktovat s informací o předpokládaném čase naskladnění zboží a odeslání objednávky.

Po odeslání z našeho skladu přebírá zásilku dopravní společnost:
Kurýr GLS - v den doručování Vám přijde e-mail s určením tříhodinového okna, ve kterém bude zásilka doručována. Zásilku si můžete přesměrovat podle pokynů dopravce.
Zásilkovna - v den doručení objednávky na vámi vybrané odběrné místo Vám přijde e-mail / SMS s kódem pro vyzvednutí balíku a dalšími pokyny. Zásilku může vyzvednout kdokoliv, kdo nadiktuje obsluze odběrného místa kód pro vyzvednutí zásilky.

Mohu zboží vrátit bez udání důvodu?

Ano, zboží můžete vrátit bez udání důvodu do 14 kalendářních dnů od jeho doručení. Vrácené zboží nesmí být poškozeno. Zboží zabalte do původního obalu.

Jak mám reklamovat zboží?

Kontaktujte nás prosím při každé reklamaci.

Záruční reklamace
- do 2 let od zakoupení zboží
- řešíme co nejrychleji a dopravu zaplatíme my

Expres reklamace
- pro vybrané produkty s ikonou expres reklamaceexpres reklamace okamžitá výměna kus za kus nebo výměna poškozené části
- nahlaste nám do 12:00 v pracovní dny poškození nebo nefunkčnost produktu (doručte e-mailem fotografie poškození či chyby)
- následující pracovní den doručíme zdarma nový výrobek nebo náhradní díl

Pozáruční reklamace
- řešíme stejně rychle jako záruční
- náklady nese zákazník
- někdy stačí vyměnit pouze vadný díl a výrobek bude sloužit dál - kontaktujte nás