Elektrická topná podložka BEURER UB 60

Elektrická topná podložka BEURER UB 60

1 850 Kč
1 529 Kč bez DPH

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
1 850 Kč
1 529 Kčbez DPH

Vyhřívaná podložka s ochranou proti alergii. Vyrobena z měkké, prodyšné bavlny, tato speciální tkanina zajišťuje nepřetržitou ochranu před roztoči domácího prachu, bakteriemi způsobujícími zápach a růstem plísní. Ideální pro alergiky.

Dobrý spánek - s elektrickými podložkami od značky Beurer.

Pro dobrý spánek by měla být pokojová teplota kolem 18°C. Chladný vzduch a příjemně teplá podložka pod peřinou poskytují ideální podmínky pro spaní. Spánek je pak skutečné potěšení.

Beurer podložka má ideální rozměry pro 1 osobu: 150 x 80 cm. Stačí ji umístit na postel a zapnout. Zatímco si myjete zuby, podložka  připraví tepelný komfort, takže už nezažijete žádné studené překvapení.

4 nastavení teploty nabízejí variabilitu, víte si tedy nastavit optimální teplotu. Příjemný flísový povrch je jemný na dotek a zároveň dostatečně prodyšný.

O bezpečnost se stará Beurer Safety Systém - ochrana proti přehřátí. Díky tomuto systému se podložka vypne v případě, že topná spirála uvnitř podložky je poškozena a hrozilo by nebezpečí prohoření.

Beurer UB 60 disponuje i automatickým vypnutím po 12 hodinách a také funkcí automatického snížení teploty z 3. a 4. stupně nastavení teploty na stupeň 2. po 3 hodinách.

Dopřejte si skvělý spánek s topnými podložkami od německé značky Beurer!

Charakteristika a technické údaje:
  • vnější vrstva: měkký flís
  • vnitřní vrstva: flís
  • 4 nastavení teploty
  • inovativní ovladač s osvětleným LCD displejem
  • automatické vypnutí cca po 12 h
  • předehřev (cca 30 min)
  • BSS ochrana proti přehřátí
  • automatické snížení teploty z nastavení 3 a 4 pro nastavení 2
  • odnímatelný ovladač
  • možnost prát při teplotě 30 ° C
  • rozměr: 150 x 80 cm
  • 60 W

Recenze

Přidejte recenzi k produktu.

Často kladené dotazy

  • Jak nakupovat
Jak si mohu objednat?

1. zadáním objednávky na e-shopu jako registrovaný nebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovních dnech mezi 7:00 a 15:00 na čísle 720 540 422
3. e-mailem na info@velvesa.cz

Jak mohu zaplatit?

1. kartou online
2. na dobírku (v hotovosti nebo kartou kurýrovi)
3. v hotovosti nebo kartou (v kamenné prodejně)
4. bankovním převodem

Neprošla mi platba kartou, co teď?

Platba kartou obvykle nepřejde z následujících důvodů:
- zadali jste nesprávné údaje z platební karty nebo je Vaše karta je exspirovaná
- nemáte dostatek finančních prostředků na bankovním účtu nebo máte nastavený nízký limit pro platbu kartou

Co dál?
Můžete si vybrat jeden z následujících postupů:
1. Prosím zkontrolujte si údaje na kartě a zaevidujte si objednávku znovu. Zadávejte platební údaje pozorně.
2. Pokud jste se rozhodli pro jiný způsob platby, vytvořte si objednávku znovu a vyberte si platbu na dobírku nebo bankovním převodem.
3. Zadaná objednávka zůstává u nás v systému, takže v pracovních dnech 7-15:00 kontaktujte náš zákaznický servis, kde k Vaší objednávce vybereme jiný způsob platby.

Je možné udělat změnu v objednávce?

Obvykle není problém změnit v objednávce množství nebo druh zboží, doručovací adresu nebo způsob dopravy. Prosím kontaktujte nás co nejdříve. Změny v objednávce, která již byla zabalena a předána dopravci, bohužel udělat neumíme.

Kdy mi doručí objednávku?

Pokud je Vaše objednávka zadána do 12:00 v pracovní den, bude Vám zásilka doručována následující pracovní den. Platí pro zboží, které máme skladem.

Pokud zboží momentálně nemáme na skladě, budeme Vás telefonicky kontaktovat s informací o předpokládaném čase naskladnění zboží a odeslání objednávky.

Po odeslání z našeho skladu přebírá zásilku dopravní společnost:
Kurýr GLS - v den doručování Vám přijde e-mail s určením tříhodinového okna, ve kterém bude zásilka doručována. Zásilku si můžete přesměrovat podle pokynů dopravce.
Zásilkovna - v den doručení objednávky na vámi vybrané odběrné místo Vám přijde e-mail / SMS s kódem pro vyzvednutí balíku a dalšími pokyny. Zásilku může vyzvednout kdokoliv, kdo nadiktuje obsluze odběrného místa kód pro vyzvednutí zásilky.

Mohu zboží vrátit bez udání důvodu?

Ano, zboží můžete vrátit bez udání důvodu do 14 kalendářních dnů od jeho doručení. Vrácené zboží nesmí být poškozeno. Zboží zabalte do původního obalu.

Jak mám reklamovat zboží?

Kontaktujte nás prosím při každé reklamaci.

Záruční reklamace
- do 2 let od zakoupení zboží
- řešíme co nejrychleji a dopravu zaplatíme my

Expres reklamace
- pro vybrané produkty s ikonou expres reklamaceexpres reklamace okamžitá výměna kus za kus nebo výměna poškozené části
- nahlaste nám do 12:00 v pracovní dny poškození nebo nefunkčnost produktu (doručte e-mailem fotografie poškození či chyby)
- následující pracovní den doručíme zdarma nový výrobek nebo náhradní díl

Pozáruční reklamace
- řešíme stejně rychle jako záruční
- náklady nese zákazník
- někdy stačí vyměnit pouze vadný díl a výrobek bude sloužit dál - kontaktujte nás