Gymnastický míč Pezzi Gymball 53 cm - oranžová | velvesa.cz

PEZZI GymBall 53 cm - oranžová

PEZZI GymBall 53 cm - oranžová

364 Kč
303 Kč bez DPH

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
364 Kč
303 Kčbez DPH

Originální cvičební míče od Ledragommy! Jsou základní a nejvíce používané gymnastické míče. Míče od Ledragommy jsou vyrobeny z velmi kvalitního syntetického materiálu s lesklým povrchem.

PEZZI GymBall
Ideálně je využijete při rehabilitaci, gymnastice, fitness, aerobiku, tanci, ale také jako pomůcku pro zdravé sezení doma, ve škole či v zaměstnání. Maximální zatížení míče je 400 kg.

Správná velikost velkého míče se určuje podle výšky postavy nebo délky paže.
Tabulka je pouze orientační.
výška postavy délka paže průměr míče
do 140cm 45 - 55cm 42cm
do 150cm 56 - 65cm 53cm
do 175cm 66 - 80cm 65cm
nad 175cm 81 - 90cm 75cm

Jejich používání zasahuje do šedesátých let do Švýcarska a dodnes jsou nesprávně nazývány „Swiss ball - Švýcarské míče”. Míče mají široký okruh uplatnění od gymnastiky až po rehabilitaci, od fitnessu až po aerobik vhodné k zábavě, sportu i terapii. Míče Original Pezzi® Gymnastik Ball jsou určeny především k dosažení správné a příjemné polohy těla při sezení doma, ve škole i v kanceláři. Dostupné ve 4 různých průměrech (o 42, 53, 65, 75 cm) a jasných barvách, jsou vyrobeny z odolného a elastického plastu.
K míči lze dodat kompletní a dostačující cvičební návod v šesti jazycích (verze BOX).

Často kladené dotazy

  • Jak nakupovat
Jak si mohu objednat?

1. zadáním objednávky na e-shopu jako registrovaný nebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovních dnech mezi 7:00 a 15:00 na čísle 720 540 422
3. e-mailem na info@velvesa.scz

Jak mohu zaplatit?

1. kartou online
2. na dobírku (v hotovosti nebo kartou kurýrovi)
3. v hotovosti nebo kartou (v kamenné prodejně)
4. bankovním převodem

Neprošla mi platba kartou, co teď?

Platba kartou obvykle nepřejde z následujících důvodů:
- zadali jste nesprávné údaje z platební karty nebo je Vaše karta je exspirovaná
- nemáte dostatek finančních prostředků na bankovním účtu nebo máte nastavený nízký limit pro platbu kartou

Co dál?
Můžete si vybrat jeden z následujících postupů:
1. Prosím zkontrolujte si údaje na kartě a zaevidujte si objednávku znovu. Zadávejte platební údaje pozorně.
2. Pokud jste se rozhodli pro jiný způsob platby, vytvořte si objednávku znovu a vyberte si platbu na dobírku nebo bankovním převodem.
3. Zadaná objednávka zůstává u nás v systému, takže v pracovních dnech 7-15:00 kontaktujte náš zákaznický servis, kde k Vaší objednávce vybereme jiný způsob platby.

Je možné udělat změnu v objednávce?

Obvykle není problém změnit v objednávce množství nebo druh zboží, doručovací adresu nebo způsob dopravy. Prosím kontaktujte nás co nejdříve. Změny v objednávce, která již byla zabalena a předána dopravci, bohužel udělat neumíme.

Kdy mi doručí objednávku?

Pokud je Vaše objednávka zadána do 12:00 v pracovní den, bude Vám zásilka doručována následující pracovní den. Platí pro zboží, které máme skladem.

Pokud zboží momentálně nemáme na skladě, budeme Vás telefonicky kontaktovat s informací o předpokládaném čase naskladnění zboží a odeslání objednávky.

Po odeslání z našeho skladu přebírá zásilku dopravní společnost:
Kurýr GLS - v den doručování Vám přijde e-mail s určením tříhodinového okna, ve kterém bude zásilka doručována. Zásilku si můžete přesměrovat podle pokynů dopravce.
Zásilkovna - v den doručení objednávky na vámi vybrané odběrné místo Vám přijde e-mail / SMS s kódem pro vyzvednutí balíku a dalšími pokyny. Zásilku může vyzvednout kdokoliv, kdo nadiktuje obsluze odběrného místa kód pro vyzvednutí zásilky.

Mohu zboží vrátit bez udání důvodu?

Ano, zboží můžete vrátit bez udání důvodu do 14 kalendářních dnů od jeho doručení. Vrácené zboží nesmí být poškozen. Zboží zabalte do původního obalu.

Jak mám reklamovat zboží?

Kontaktujte nás prosím při každé reklamaci.

Záruční reklamace
- do 2 let od zakoupení zboží
- řešíme co nejrychleji a dopravu zaplatíme my

Expres reklamace
- pro vybrané produkty s ikonou expres reklamace okamžitá výměna kus za kus nebo výměna poškozené části
- nahlaste nám do 12:00 v pracovní dny poškození nebo nefunkčnost produktu (doručte e-mailem fotografie poškození či chyby)
- následující pracovní den doručíme zdarma nový výrobek nebo náhradní díl

Pozáruční reklamace
- řešíme stejně rychle jako záruční
- náklady nese zákazník
- někdy stačí vyměnit pouze vadný díl a výrobek bude sloužit dál - kontaktujte nás

Máte dotaz k produktu?

Zeptejte se odborníka

Tato stránka používá cookies, aby vám přinesla co nejpříjemnější uživatelskou zkušenost. Více informací