Forma na ledovou masáž obličeje s válečkem

Forma na ledovou masáž obličeje s válečkem
Forma na ledovou masáž obličeje s válečkem
Forma na ledovou masáž obličeje s válečkem
Forma na ledovou masáž obličeje s válečkem
Forma na ledovou masáž obličeje s válečkem

Forma na ledovou masáž obličeje s válečkem

180 Kč
149 Kč bez DPH

										
																		
																		
																		
																		
																		
								

Kosmetická pomůcka pro ledovou masáž obličeje se čtyřmi funkcemi pro komplexní péči o pleť. Ergonomický tvar zajistí pohodlné používání a díky své praktické velikosti se vejde do každé kabelky. Ledová masáž je šetrná a vhodná i pro citlivou pleť.

Součástí masážní pomůcky jsou:
  • Ledová masážní hlavice - pomáhá osvěžit pleť, zredukovat svalové napětí, otok a kruhy pod očima.
  • Nerezový váleček - pro masáž obličeje, přispívá ke zpevnění a prokrvení pleti.
  • Kartáček na čištění kosmetického příslušenství (křížová textura výčnělků)
  • Silikonový kartáček se štětinami - pro mytí a čištění pleti.

Použití chladící hlavice: Do speciálně určeného otvoru v horní části pomůcky nalijte vodu a následně vložte do mrazničky ve svislé poloze přibližně na 4 hodiny. Po vytažení z mrazničky formu krátce opláchněte teplou vodou a sejměte víko.

Odnímatelné víčko je tmavší barvy. Ledový odlitek je zafixován ve spodní polovině formy silikonovou pojistkou, při odnímání proto buďte opatrní, aby se pojistka neodtrhla. Pokud by víčko nešlo stáhnout, opakovaně jej krátce opláchněte teplou vodou.

Před masáží si pleť pečlivě vyčistěte od zbytků make-upu, pro zvýšení efektivity můžete na pleť nanést tonikum, případně sérum. Při masáži postupujte po tváři od středu směrem ven dlouhými tahy, při větších oblastech, jako jsou tváře a čelo masáž provádějte jemnými krouživými pohyby směrem ven. Po proceduře pleť vysušte měkkým ručníkem a naneste pleťový krém nebo olej. Ledovou masáž můžete provádět několikrát týdně.

Použití nerezového válečku: Před masáží si pleť pečlivě vyčistěte od zbytků make-upu, pro zvýšení efektivity můžete na pleť nanést tonikum, případně sérum. Váleček můžete před použitím vychladit. Při masáži postupujte od středu obličeje směrem ven, od brady vzhůru pod oči a od vnitřního koutku oka směrem ke spánkům. Po masáži je vhodné nanést pleťový krém nebo olej.

Použití kartáčku na čištění příslušenství: Kartáček navlhčete a naneste na něj jemný čistící prostředek. Krouživými pohyby čistěte příslušenství od dekorativní kosmetiky. Následně opláchněte vodou a nechte uschnout.

Použití silikonového kartáčku na čištění obličeje: Pleť navlhčete vodou a na silikonový kartáček s výčnělky naneste potřebné množství čistícího gelu, případně peelingu. Při čištění masírujte pleť krouživými pohyby přibližně 1 minutu. Pleť opláchněte vodou, jemně osušte a naneste pleťový krém nebo olej.

Čištění: Pomůcku po každém použití vyčistěte teplou vodou a jemným mýdlem, následně nechte volně uschnout. Vyhýbejte se agresivním čistícím přípravkům, prostředkům s obsahem alkoholu a tvrdým houbám.

Upozornění: Při masáži nepoužívejte nadměrný tlak. Masážní pomůcka se nedoporučuje používat bezprostředně po kosmetických zákrocích ani na pleť s otevřenými ranami a zánětem. Ledová masáž není vhodná pro lidi s přecitlivělostí na chlad.

Parametry:
Velikost: 6,7 x 11 cm
Materiál: Silikon, nerezová ocel
Barva: Růžová

Recenze

Přidejte recenzi k produktu.

Často kladené dotazy

  • Jak nakupovat
Jak si mohu objednat?

1. zadáním objednávky na e-shopu jako registrovaný nebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovních dnech mezi 7:00 a 15:00 na čísle 720 540 422
3. e-mailem na info@velvesa.cz

Jak mohu zaplatit?

1. kartou online
2. na dobírku (v hotovosti nebo kartou kurýrovi)
3. v hotovosti nebo kartou (v kamenné prodejně)
4. bankovním převodem

Neprošla mi platba kartou, co teď?

Platba kartou obvykle nepřejde z následujících důvodů:
- zadali jste nesprávné údaje z platební karty nebo je Vaše karta je exspirovaná
- nemáte dostatek finančních prostředků na bankovním účtu nebo máte nastavený nízký limit pro platbu kartou

Co dál?
Můžete si vybrat jeden z následujících postupů:
1. Prosím zkontrolujte si údaje na kartě a zaevidujte si objednávku znovu. Zadávejte platební údaje pozorně.
2. Pokud jste se rozhodli pro jiný způsob platby, vytvořte si objednávku znovu a vyberte si platbu na dobírku nebo bankovním převodem.
3. Zadaná objednávka zůstává u nás v systému, takže v pracovních dnech 7-15:00 kontaktujte náš zákaznický servis, kde k Vaší objednávce vybereme jiný způsob platby.

Je možné udělat změnu v objednávce?

Obvykle není problém změnit v objednávce množství nebo druh zboží, doručovací adresu nebo způsob dopravy. Prosím kontaktujte nás co nejdříve. Změny v objednávce, která již byla zabalena a předána dopravci, bohužel udělat neumíme.

Kdy mi doručí objednávku?

Pokud je Vaše objednávka zadána do 12:00 v pracovní den, bude Vám zásilka doručována následující pracovní den. Platí pro zboží, které máme skladem.

Pokud zboží momentálně nemáme na skladě, budeme Vás telefonicky kontaktovat s informací o předpokládaném čase naskladnění zboží a odeslání objednávky.

Po odeslání z našeho skladu přebírá zásilku dopravní společnost:
Kurýr GLS - v den doručování Vám přijde e-mail s určením tříhodinového okna, ve kterém bude zásilka doručována. Zásilku si můžete přesměrovat podle pokynů dopravce.
Zásilkovna - v den doručení objednávky na vámi vybrané odběrné místo Vám přijde e-mail / SMS s kódem pro vyzvednutí balíku a dalšími pokyny. Zásilku může vyzvednout kdokoliv, kdo nadiktuje obsluze odběrného místa kód pro vyzvednutí zásilky.

Mohu zboží vrátit bez udání důvodu?

Ano, zboží můžete vrátit bez udání důvodu do 14 kalendářních dnů od jeho doručení. Vrácené zboží nesmí být poškozeno. Zboží zabalte do původního obalu.

Jak mám reklamovat zboží?

Kontaktujte nás prosím při každé reklamaci.

Záruční reklamace
- do 2 let od zakoupení zboží

Expres reklamace
- pro vybrané produkty s ikonou expres reklamaceexpres reklamace okamžitá výměna kus za kus nebo výměna poškozené části
- nahlaste nám do 12:00 v pracovní dny poškození nebo nefunkčnost produktu (doručte e-mailem fotografie poškození či chyby)
- následující pracovní den doručíme zdarma nový výrobek nebo náhradní díl

Pozáruční reklamace
- řešíme stejně rychle jako záruční
- náklady nese zákazník
- někdy stačí vyměnit pouze vadný díl a výrobek bude sloužit dál - kontaktujte nás