Elektrické lehátko Lipt® Goodwill Flat

Elektrické lehátko Lipt® Goodwill Flat

19 990 Kč
16 521 Kč bez DPH

										
																		
									
									

Cena dopravy v rámci celé ČR: 999 Kč s DPH

+
-
19 990 Kč
16 521 Kčbez DPH
Momentálně vyprodáno
Info o doručení

Cena dopravy v rámci celé ČR: 999 Kč s DPH

Moderní elektrické jednodílné lehátko s podhlavníkem vhodné pro masáž, fyzioterapii nebo jako vyšetřovací lehátko.

Lehátko je vybaveno držákem podhlavníku s podhlavníkem, zdvih se ovládá nožním ovladačem. Otvory pro upevnění podhlavníku nebo držáku na prostěradla jsou na obou stranách lehátka. Přední nohy lehátka končí kolečky pro snazší posun lehátka v prostoru.

Lehátko i podhlavník jsou čalouněny PVC/PU koženkou ve stejné barvě. Koženka určená pro tento typ lehátka se vyznačuje vysokou elasticitou a odolností, a přitom je mimořádně jemná na dotek.

Nožní překlápěcí ovladač

Nastavení výšky lehátka se ovládá praktickým nožním ovladačem. Pokud potřebujete změnit výšku lehátka, nemusíte sundávat ruce dolů z klienta ani sahat na ovladač mastnýma rukama. Položíte nohu na ovladač a překlápěním dopředu a dozadu měníte nastavení výšky lehátka v rozmezí 44 - 94 cm.

“

Technické parametry

Rozměry lehátka

 

Šířka

71 cm

Délka

182 cm

Délka včetně podhlavníku

212 cm

Podhlavník

30 x 30 cm

Tloušťka čalounění

6 cm

Další parametry

Nastavení výšky

44 - 94 cm

Nosnost

200 kg

Ovladač

nožní překlápěcí

Kolečka v přední části

ano

Váha lehátka

51 kg

Barvy

Koženka

krémová

 

achátová modrá

Konstrukce

černá

Držák podhlavníku a podhlavník

Držák podhlavníku s možností jemného náklonu a ergonomicky tvarovaný podhlavník v barvě lehátka jsou součástí dodávky lehátka. Materiál podhlavníku je vyroben ze stejné jemné, ale vysoce elastické a odolné koženky jako lehátko.

“

Pohodlné a praktické čalounění

PVC/PU koženka velmi jemná na dotek s prakticky řešenými rohy lehátka je stálobarevná, elastická a odolná. 6 cm čalounění nabízí klientům pohodlí a komfort i při delším ležení na lehátku, netlačí a přizpůsobí se tělu.

“

Kolečka pro snazší pohyb

Elektrická lehátka jsou poměrně těžká. Pro usnadnění pohybu s lehátkem v rámci místnosti, například při úklidu podlahy, je přední část konstrukce vybavena kolečkem na každé straně. Lehátko tak jemně zvednete v zadní části a přesunete na kolečkách tam, kam potřebujete.

“

Výkonný a tichý motor

Motor pro zdvih lehátka umístěný ve spodní části konstrukce pracuje tiše a spolehlivě a má nosnost až 200 kg. Umožňuje snížit lehátko až na 44 cm, což je nápomocné pro nižší klienty a ty, kteří mají problémy s pohybem. Maximální výška 94 cm je dostatečná pro pohodlí při práci i pro vysoké maséry.

“

Recenze 1

Anonymní zákazník
18.1.2024

Zákazník je s tímto produktem spokojen na 100% .

0.0.0
velvesa

Často kladené dotazy

  • Jak nakupovat
Jak si mohu objednat?

1. zadáním objednávky na e-shopu jako registrovaný nebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovních dnech mezi 7:00 a 15:00 na čísle 720 540 422
3. e-mailem na info@velvesa.cz

Jak mohu zaplatit?

1. kartou online
2. na dobírku (v hotovosti nebo kartou kurýrovi)
3. v hotovosti nebo kartou (v kamenné prodejně)
4. bankovním převodem

Neprošla mi platba kartou, co teď?

Platba kartou obvykle nepřejde z následujících důvodů:
- zadali jste nesprávné údaje z platební karty nebo je Vaše karta je exspirovaná
- nemáte dostatek finančních prostředků na bankovním účtu nebo máte nastavený nízký limit pro platbu kartou

Co dál?
Můžete si vybrat jeden z následujících postupů:
1. Prosím zkontrolujte si údaje na kartě a zaevidujte si objednávku znovu. Zadávejte platební údaje pozorně.
2. Pokud jste se rozhodli pro jiný způsob platby, vytvořte si objednávku znovu a vyberte si platbu na dobírku nebo bankovním převodem.
3. Zadaná objednávka zůstává u nás v systému, takže v pracovních dnech 7-15:00 kontaktujte náš zákaznický servis, kde k Vaší objednávce vybereme jiný způsob platby.

Je možné udělat změnu v objednávce?

Obvykle není problém změnit v objednávce množství nebo druh zboží, doručovací adresu nebo způsob dopravy. Prosím kontaktujte nás co nejdříve. Změny v objednávce, která již byla zabalena a předána dopravci, bohužel udělat neumíme.

Kdy mi doručí objednávku?

Pokud je Vaše objednávka zadána do 12:00 v pracovní den, bude Vám zásilka doručována následující pracovní den. Platí pro zboží, které máme skladem.

Pokud zboží momentálně nemáme na skladě, budeme Vás telefonicky kontaktovat s informací o předpokládaném čase naskladnění zboží a odeslání objednávky.

Po odeslání z našeho skladu přebírá zásilku dopravní společnost:
Kurýr GLS - v den doručování Vám přijde e-mail s určením tříhodinového okna, ve kterém bude zásilka doručována. Zásilku si můžete přesměrovat podle pokynů dopravce.
Zásilkovna - v den doručení objednávky na vámi vybrané odběrné místo Vám přijde e-mail / SMS s kódem pro vyzvednutí balíku a dalšími pokyny. Zásilku může vyzvednout kdokoliv, kdo nadiktuje obsluze odběrného místa kód pro vyzvednutí zásilky.

Mohu zboží vrátit bez udání důvodu?

Ano, zboží můžete vrátit bez udání důvodu do 14 kalendářních dnů od jeho doručení. Vrácené zboží nesmí být poškozeno. Zboží zabalte do původního obalu.

Jak mám reklamovat zboží?

Kontaktujte nás prosím při každé reklamaci.

Záruční reklamace
- do 2 let od zakoupení zboží
- řešíme co nejrychleji a dopravu zaplatíme my

Expres reklamace
- pro vybrané produkty s ikonou expres reklamaceexpres reklamace okamžitá výměna kus za kus nebo výměna poškozené části
- nahlaste nám do 12:00 v pracovní dny poškození nebo nefunkčnost produktu (doručte e-mailem fotografie poškození či chyby)
- následující pracovní den doručíme zdarma nový výrobek nebo náhradní díl

Pozáruční reklamace
- řešíme stejně rychle jako záruční
- náklady nese zákazník
- někdy stačí vyměnit pouze vadný díl a výrobek bude sloužit dál - kontaktujte nás