Elektrická vyhřívací podložka Comfort

Elektrická vyhřívací podložka Comfort

1 039 Kč
859 Kč bez DPH

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
1 039 Kč
859 Kčbez DPH

Příjemné teplo na masážním lehátku nebo na posteli. Ideální pro lidi, kterým je často chladno, v zimě na vyhřívání postele, při nemoci, kdy se pacientovi žádá teplo.

Během masáže udrží podložka příjemný teplotní komfort pro klienty. Zabudovaná automatická ochrana před přehřátím - podložka se při přehřátí sama vypne.

Tři úrovně teploty s jednoduchou regulací přepínáním na ovladači. Ovladač je součástí přívodního kabelu a úroveň vyhřívání můžete nastavit vy nebo si ji určuje klient.

Podložka se na masážní stůl přichytí pomocí širokých gumiček našitých na rozích.

Rozměry 185 x 75 cm přesně kopírují většinu standardních masážních stolů.

Recenze 8

Marinela
24.1.2023

Jsem spokojená. Čekala jsem, že čas na zahřátí bude kratší, jinak se mi líbí.

0.0.0
velvesa
Gabriela
30.11.2022

S výrobkem jsem velmi spokojena. Doporučuji!

0.0.0
velvesa
Orsi
23.11.2022

Perfektně sedí k mému většímu i menšímu lehátku. Funguje v pořádku. Dostatečně ohřívá, nepálí ani při vyšším stupni. Kabel je dostatečně dlouhý. Moji klienti ji zbožňují. Byla to velmi dobrá volba. Doporučuji i ostatním.

0.0.0
velvesa
Anet
30.9.2022

Úžasná věc, skvěle padne, kabel akorát... Splňuje funkci na 1. Dekuji.

0.0.0
velvesa
Petre
30.9.2022

Velmi kvalitní výrobek, doporučuji.

0.0.0
velvesa
Lívia
6.4.2022

Podložku využívám často při práci a pořídila jsem si jednu i domů. Zákaznice jsou vždy nadšené. Doporučuji

0.0.0
velvesa
Ľubica
1.4.2022

Kamarád mi doporučil vyhřívací podložku na masážní stoly, hlavně v zimních měsících a pro starší klienty je velmi praktická. Nikde jsem ji nemohla najít, ale váš eshop nezklamal! Rozměry přesně pasuje na mé lehátko a jednoduše se ovládá.

0.0.0
velvesa
AuroraMassage
23.2.2022

Tuto podložku jsem si objednala hned po Vánocích, víc ze zvědavosti a byla to jedna z nejlepších investic. Nic se nevyrovná již zahřátému masážnímu stolu. Zejména v zimě. Moje klientky byly velmi nadšené a jejich spokojenost je neocenitelná.

0.0.0
velvesa

Často kladené dotazy

  • Jak nakupovat
Jak si mohu objednat?

1. zadáním objednávky na e-shopu jako registrovaný nebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovních dnech mezi 7:00 a 15:00 na čísle 720 540 422
3. e-mailem na info@velvesa.cz

Jak mohu zaplatit?

1. kartou online
2. na dobírku (v hotovosti nebo kartou kurýrovi)
3. v hotovosti nebo kartou (v kamenné prodejně)
4. bankovním převodem

Neprošla mi platba kartou, co teď?

Platba kartou obvykle nepřejde z následujících důvodů:
- zadali jste nesprávné údaje z platební karty nebo je Vaše karta je exspirovaná
- nemáte dostatek finančních prostředků na bankovním účtu nebo máte nastavený nízký limit pro platbu kartou

Co dál?
Můžete si vybrat jeden z následujících postupů:
1. Prosím zkontrolujte si údaje na kartě a zaevidujte si objednávku znovu. Zadávejte platební údaje pozorně.
2. Pokud jste se rozhodli pro jiný způsob platby, vytvořte si objednávku znovu a vyberte si platbu na dobírku nebo bankovním převodem.
3. Zadaná objednávka zůstává u nás v systému, takže v pracovních dnech 7-15:00 kontaktujte náš zákaznický servis, kde k Vaší objednávce vybereme jiný způsob platby.

Je možné udělat změnu v objednávce?

Obvykle není problém změnit v objednávce množství nebo druh zboží, doručovací adresu nebo způsob dopravy. Prosím kontaktujte nás co nejdříve. Změny v objednávce, která již byla zabalena a předána dopravci, bohužel udělat neumíme.

Kdy mi doručí objednávku?

Pokud je Vaše objednávka zadána do 12:00 v pracovní den, bude Vám zásilka doručována následující pracovní den. Platí pro zboží, které máme skladem.

Pokud zboží momentálně nemáme na skladě, budeme Vás telefonicky kontaktovat s informací o předpokládaném čase naskladnění zboží a odeslání objednávky.

Po odeslání z našeho skladu přebírá zásilku dopravní společnost:
Kurýr GLS - v den doručování Vám přijde e-mail s určením tříhodinového okna, ve kterém bude zásilka doručována. Zásilku si můžete přesměrovat podle pokynů dopravce.
Zásilkovna - v den doručení objednávky na vámi vybrané odběrné místo Vám přijde e-mail / SMS s kódem pro vyzvednutí balíku a dalšími pokyny. Zásilku může vyzvednout kdokoliv, kdo nadiktuje obsluze odběrného místa kód pro vyzvednutí zásilky.

Mohu zboží vrátit bez udání důvodu?

Ano, zboží můžete vrátit bez udání důvodu do 14 kalendářních dnů od jeho doručení. Vrácené zboží nesmí být poškozeno. Zboží zabalte do původního obalu.

Jak mám reklamovat zboží?

Kontaktujte nás prosím při každé reklamaci.

Záruční reklamace
- do 2 let od zakoupení zboží
- řešíme co nejrychleji a dopravu zaplatíme my

Expres reklamace
- pro vybrané produkty s ikonou expres reklamaceexpres reklamace okamžitá výměna kus za kus nebo výměna poškozené části
- nahlaste nám do 12:00 v pracovní dny poškození nebo nefunkčnost produktu (doručte e-mailem fotografie poškození či chyby)
- následující pracovní den doručíme zdarma nový výrobek nebo náhradní díl

Pozáruční reklamace
- řešíme stejně rychle jako záruční
- náklady nese zákazník
- někdy stačí vyměnit pouze vadný díl a výrobek bude sloužit dál - kontaktujte nás

Tato stránka používá cookies, aby vám přinesla co nejpříjemnější uživatelskou zkušenost. Více informací