Dřevěný šetřič palce Lipt®

Dřevěný šetřič palce Lipt®

170 Kč
140 Kč bez DPH

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
170 Kč
140 Kčbez DPH

Masážní pomůcka z bukového dřeva s plastovou špičkou určená k ošetření spoušťových bodů a bodovou hloubkovou masáž, která šetří palec maséra a pomáhá předejít únavovým zraněním.

Tvar T podporuje pevný úchop s možností přenášení tlaku již od zad a ramene maséra. Šetřič palce umožňuje masírovat tkáň do hloubky a uvolňovat spoušťové body s menším tlakem na citlivé klouby a vazivo palce a zápěstí maséra. Plastová násadka zjemňuje tlak v místě působení a rozkládá ho podobně, jako by na spoušťový bod působily palce maséra.

Použití:
Nejlepších výsledků dosáhnete při masáži bez použití masážních prostředků. Přiložte zaoblenou špičku na bolestivé místo ve svalu, uchopte bezpečně a pohodlně rukojeť a zatlačujte na trigger point v různých úhlech 10-30 sekund. Spolupracujte s klientem při určení správného tlaku a dohlédněte, aby ošetřovaný člověk zhluboka dýchal. Můžete zintenzivňovat a uvolňovat tlak nebo jemně pohybovat pomůckou do stran nebo do kruhu zhruba do oblasti velikosti mince.

Při použití masážního prostředku fixujte špičku druhou rukou, abyste zajistili, že zůstává na správném místě. Můžete ošetřované místo nejprve odmastit nebo vysušit papírovou utěrkou nebo ručníkem.

Rozměry:
Délka: 14 cm
Šířka: 2,8 cm
Výška výčnělku s plastovou špičkou: 10 cm

Materiál: bukové dřevo, plast

Recenze 2

Jana
7.12.2023

Jsem spokojena, nahrazuji sve artroticke klouby, doporucuji

0.0.0
velvesa
Lia
25.11.2023

Je ok, je užitečný, ale základem zůstává lidská ruka!

0.0.0
velvesa

Často kladené dotazy

  • Jak nakupovat
Jak si mohu objednat?

1. zadáním objednávky na e-shopu jako registrovaný nebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovních dnech mezi 7:00 a 15:00 na čísle 720 540 422
3. e-mailem na info@velvesa.cz

Jak mohu zaplatit?

1. kartou online
2. na dobírku (v hotovosti nebo kartou kurýrovi)
3. v hotovosti nebo kartou (v kamenné prodejně)
4. bankovním převodem

Neprošla mi platba kartou, co teď?

Platba kartou obvykle nepřejde z následujících důvodů:
- zadali jste nesprávné údaje z platební karty nebo je Vaše karta je exspirovaná
- nemáte dostatek finančních prostředků na bankovním účtu nebo máte nastavený nízký limit pro platbu kartou

Co dál?
Můžete si vybrat jeden z následujících postupů:
1. Prosím zkontrolujte si údaje na kartě a zaevidujte si objednávku znovu. Zadávejte platební údaje pozorně.
2. Pokud jste se rozhodli pro jiný způsob platby, vytvořte si objednávku znovu a vyberte si platbu na dobírku nebo bankovním převodem.
3. Zadaná objednávka zůstává u nás v systému, takže v pracovních dnech 7-15:00 kontaktujte náš zákaznický servis, kde k Vaší objednávce vybereme jiný způsob platby.

Je možné udělat změnu v objednávce?

Obvykle není problém změnit v objednávce množství nebo druh zboží, doručovací adresu nebo způsob dopravy. Prosím kontaktujte nás co nejdříve. Změny v objednávce, která již byla zabalena a předána dopravci, bohužel udělat neumíme.

Kdy mi doručí objednávku?

Pokud je Vaše objednávka zadána do 12:00 v pracovní den, bude Vám zásilka doručována následující pracovní den. Platí pro zboží, které máme skladem.

Pokud zboží momentálně nemáme na skladě, budeme Vás telefonicky kontaktovat s informací o předpokládaném čase naskladnění zboží a odeslání objednávky.

Po odeslání z našeho skladu přebírá zásilku dopravní společnost:
Kurýr GLS - v den doručování Vám přijde e-mail s určením tříhodinového okna, ve kterém bude zásilka doručována. Zásilku si můžete přesměrovat podle pokynů dopravce.
Zásilkovna - v den doručení objednávky na vámi vybrané odběrné místo Vám přijde e-mail / SMS s kódem pro vyzvednutí balíku a dalšími pokyny. Zásilku může vyzvednout kdokoliv, kdo nadiktuje obsluze odběrného místa kód pro vyzvednutí zásilky.

Mohu zboží vrátit bez udání důvodu?

Ano, zboží můžete vrátit bez udání důvodu do 14 kalendářních dnů od jeho doručení. Vrácené zboží nesmí být poškozeno. Zboží zabalte do původního obalu.

Jak mám reklamovat zboží?

Kontaktujte nás prosím při každé reklamaci.

Záruční reklamace
- do 2 let od zakoupení zboží
- řešíme co nejrychleji a dopravu zaplatíme my

Expres reklamace
- pro vybrané produkty s ikonou expres reklamaceexpres reklamace okamžitá výměna kus za kus nebo výměna poškozené části
- nahlaste nám do 12:00 v pracovní dny poškození nebo nefunkčnost produktu (doručte e-mailem fotografie poškození či chyby)
- následující pracovní den doručíme zdarma nový výrobek nebo náhradní díl

Pozáruční reklamace
- řešíme stejně rychle jako záruční
- náklady nese zákazník
- někdy stačí vyměnit pouze vadný díl a výrobek bude sloužit dál - kontaktujte nás