Akupresurní podložka EKO s polštářem pro masáž a relaxaci | velvesa.cz

Akupresurní podložka EKO 72x42cm - tyrkysová

Akupresurní podložka EKO 72x42cm - tyrkysová

1 256 Kč
1 038 Kč bez DPH

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
1 256 Kč
1 038 Kčbez DPH
SKLADEM 5 a více ks (31. 1. 2023 u vás)
Info o doručení

Speciální podložka a polštář s masážními hroty, které stimulují akupresurní body, podporují léčbu různých zdravotních obtíží a přispívají ke kompletní relaxaci celého těla.

Akupresurní podložka je spolu s polštářem vyrobena z ekologických materiálů. Měkká výplň podložky je tvořena z kokosového vlákna zabraňuje absorpci vlhkosti a udržuje ji v hygienické čistotě. Polštář je vyplněn pohankovými slupkami, takže se dokonale přizpůsobí tvaru krku a šíje pro účinné ošetření této oblasti. Potah obou masážních pomůcek je vyroben z příjemného přírodního lnu odolného vůči vlhkosti, který také rychle schne, reguluje výměnu tepla mezi pokožkou a vzduchem a je ohleduplný k citlivé pokožce.
Na povrchu podložky a polštáře se nacházejí kruhové rozety, přivařené o potah pomocí techniky heat-press bez použití lepidla, čímž jsou naprosto bezpečné pro pokožku.

Použití podložky a polštáře je nenáročné, jsou vhodné pro domácí masáž nebo relaxaci během sedavého zaměstnání. Během ležení, sezení nebo stání masážní hroty začnou vyvíjet tlak na vybranou oblast těla a aktivují regenerační procesy. Podložka je vhodná pro masáž zad, rukou či beder a akupresurní polštář lze použít k masírování na oblast krku či chodidel.

Rozety s masážními hroty dokážou promasírovat více reflexních ploch zároveň. Tímto způsobem podporují krevní oběh, stimulují pokožku i podkožní tkáň a pomáhají při uvolňování endorfinů, které účinkují proti bolesti svalstva, kloubů a hlavy. Také mírní stres, depresi, nespavost a zlepšují náladu.

Součástí balení je lněná taška přes rameno, do které můžete akupresurní podložku spolu s polštářem uložit a nosit s sebou.

Použití:
Akupresurní podložku můžete rozprostřít na podlahu nebo sedátko. Čím intenzivnější je kontakt hrotů s akupresurními body na těle, tím lepší je účinek podložky. Proto se doporučuje na podložce sedět, ležet nebo stát bez oblečení nebo v tenké vrstvě oděvu. Doba setrvání na akupresurní podložce je individuální, od 5 do 30 minut. Používat ji můžete každý den.

Parametry podložky:
Rozměr: 72 x 42 cm (délka x šířka)
Materiál: len
Výplň: kokosová vlákna
Počet rozet: 221

Parametry polštáře:
Rozměr: 40 x 32 cm (délka x šířka)
Materiál: len
Barva: tyrkysová
Výplň: pohankové slupky
Počet rozet: 60

Parametry rozet:
Materiál: ABS plast

Balení: Akupresurní podložka s polštářem a lněnou taškou

Recenze

Přidejte recenzi k produktu.

Často kladené dotazy

  • Jak nakupovat
Jak si mohu objednat?

1. zadáním objednávky na e-shopu jako registrovaný nebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovních dnech mezi 7:00 a 15:00 na čísle 720 540 422
3. e-mailem na info@velvesa.cz

Jak mohu zaplatit?

1. kartou online
2. na dobírku (v hotovosti nebo kartou kurýrovi)
3. v hotovosti nebo kartou (v kamenné prodejně)
4. bankovním převodem

Neprošla mi platba kartou, co teď?

Platba kartou obvykle nepřejde z následujících důvodů:
- zadali jste nesprávné údaje z platební karty nebo je Vaše karta je exspirovaná
- nemáte dostatek finančních prostředků na bankovním účtu nebo máte nastavený nízký limit pro platbu kartou

Co dál?
Můžete si vybrat jeden z následujících postupů:
1. Prosím zkontrolujte si údaje na kartě a zaevidujte si objednávku znovu. Zadávejte platební údaje pozorně.
2. Pokud jste se rozhodli pro jiný způsob platby, vytvořte si objednávku znovu a vyberte si platbu na dobírku nebo bankovním převodem.
3. Zadaná objednávka zůstává u nás v systému, takže v pracovních dnech 7-15:00 kontaktujte náš zákaznický servis, kde k Vaší objednávce vybereme jiný způsob platby.

Je možné udělat změnu v objednávce?

Obvykle není problém změnit v objednávce množství nebo druh zboží, doručovací adresu nebo způsob dopravy. Prosím kontaktujte nás co nejdříve. Změny v objednávce, která již byla zabalena a předána dopravci, bohužel udělat neumíme.

Kdy mi doručí objednávku?

Pokud je Vaše objednávka zadána do 12:00 v pracovní den, bude Vám zásilka doručována následující pracovní den. Platí pro zboží, které máme skladem.

Pokud zboží momentálně nemáme na skladě, budeme Vás telefonicky kontaktovat s informací o předpokládaném čase naskladnění zboží a odeslání objednávky.

Po odeslání z našeho skladu přebírá zásilku dopravní společnost:
Kurýr GLS - v den doručování Vám přijde e-mail s určením tříhodinového okna, ve kterém bude zásilka doručována. Zásilku si můžete přesměrovat podle pokynů dopravce.
Zásilkovna - v den doručení objednávky na vámi vybrané odběrné místo Vám přijde e-mail / SMS s kódem pro vyzvednutí balíku a dalšími pokyny. Zásilku může vyzvednout kdokoliv, kdo nadiktuje obsluze odběrného místa kód pro vyzvednutí zásilky.

Mohu zboží vrátit bez udání důvodu?

Ano, zboží můžete vrátit bez udání důvodu do 14 kalendářních dnů od jeho doručení. Vrácené zboží nesmí být poškozeno. Zboží zabalte do původního obalu.

Jak mám reklamovat zboží?

Kontaktujte nás prosím při každé reklamaci.

Záruční reklamace
- do 2 let od zakoupení zboží
- řešíme co nejrychleji a dopravu zaplatíme my

Expres reklamace
- pro vybrané produkty s ikonou expres reklamaceexpres reklamace okamžitá výměna kus za kus nebo výměna poškozené části
- nahlaste nám do 12:00 v pracovní dny poškození nebo nefunkčnost produktu (doručte e-mailem fotografie poškození či chyby)
- následující pracovní den doručíme zdarma nový výrobek nebo náhradní díl

Pozáruční reklamace
- řešíme stejně rychle jako záruční
- náklady nese zákazník
- někdy stačí vyměnit pouze vadný díl a výrobek bude sloužit dál - kontaktujte nás

Tato stránka používá cookies, aby vám přinesla co nejpříjemnější uživatelskou zkušenost. Více informací