Ergonomická akupresurní opěrka nohou
Zakoupením služby garantujeme, že náklady na dopravu při vrácení zboží k nám platíme my. Chcete vrátit zboží, se kterým byla tato služba zakoupena? Dopravní náklady při vrácení zboží v zákonné lhůtě do 14 dnů od jeho koupě a v případě záruční reklamace zaplatíme my.
Ergonomická opěrka na nohy s masážními hroty je určena k akupresurní masáži chodidel, ale také stehen a lýtek a posloužiť může také k uvolnění spodní části zad. Její používání je vhodné pro pracovníky v kancelářích dlouhodobě sedících u počítače, ale také pro lidi, kteří v práci celý den stojí a chtějí se regenerovat. Ideální je také pro masáž v pohodlí domova při odpočinku a relaxaci, případně i na cestách.
Rozety s hroty jsou rozmístěny po celé podložce, čímž zajišťují rovnoměrný tlak a stimulují velké množství akupresurních bodů. To přispívá ke snížení bolesti, celkovému uvolnění, lepšímu prokrvení a snížení únavy. Pocit pohodlí zajišťují protiskluzové prvky na spodní části, které zabraňují klouzání opěrky po podlaze. Výhodou je i ergonomický tvar opěrky a úhel jejího sklonu.
Ergonomická akupresurní opěrka má pěnovou výplň a je potažena látkou z přírodní bavlny. Masážní hroty jsou vyrobeny z hypoalergenního HIPS materiálu, který je bezpečný pro pokožku a odolný vůči deformaci.
Použití: Akupresurní opěrka je vhodná pro každodenní použití a má vícero využití. Můžete si jí při sedu podložit chodidla, ale také stehna či lýtka. Při lehu na zemi ji lze uložit pod bedra, což kromě uvolnění svalového napětí přinese i příjemné protažení zad. Na opěrce se doporučuje setrvat 20 až 40 minut, nejlépe bez oblečení, případně v tenké vrstvě oděvu či s tenkými ponožkami. Pro celotělovou masáž můžete využít akupresurní podložku s polštářkem.
Čištění: Opěrku čistěte vlhkým hadříkem a jemným čisticím prostředkem, následně osušte suchým ručníkem.
Parametry opěrky:
Velikost: 35 x 19,5 x 46 cm
Počet hrotů na rozetě: 42
Počet rozet: 94
Počet akupresurních bodů: 3948
Materiál: Bavlna, pěnová výplň a HIPS materiál
Barva: černo-tyrkysová
Související produkty
Recenze
Přidejte recenzi k produktu.
Často kladené dotazy
- Jak nakupovat
1. zadáním objednávky na e-shopu jako registrovaný nebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovních dnech mezi 7:00 a 15:00 na čísle 720 540 422
3. e-mailem na info@velvesa.cz
1. kartou online
2. na dobírku (v hotovosti nebo kartou kurýrovi)
3. v hotovosti nebo kartou (v kamenné prodejně)
4. bankovním převodem
Platba kartou obvykle nepřejde z následujících důvodů:
- zadali jste nesprávné údaje z platební karty nebo je Vaše karta je exspirovaná
- nemáte dostatek finančních prostředků na bankovním účtu nebo máte nastavený nízký limit pro platbu kartou
Co dál?
Můžete si vybrat jeden z následujících postupů:
1. Prosím zkontrolujte si údaje na kartě a zaevidujte si objednávku znovu. Zadávejte platební údaje pozorně.
2. Pokud jste se rozhodli pro jiný způsob platby, vytvořte si objednávku znovu a vyberte si platbu na dobírku nebo bankovním převodem.
3. Zadaná objednávka zůstává u nás v systému, takže v pracovních dnech 7-15:00 kontaktujte náš zákaznický servis, kde k Vaší objednávce vybereme jiný způsob platby.
Obvykle není problém změnit v objednávce množství nebo druh zboží, doručovací adresu nebo způsob dopravy. Prosím kontaktujte nás co nejdříve. Změny v objednávce, která již byla zabalena a předána dopravci, bohužel udělat neumíme.
Pokud je Vaše objednávka zadána do 12:00 v pracovní den, bude Vám zásilka doručována následující pracovní den. Platí pro zboží, které máme skladem.
Pokud zboží momentálně nemáme na skladě, budeme Vás telefonicky kontaktovat s informací o předpokládaném čase naskladnění zboží a odeslání objednávky.
Po odeslání z našeho skladu přebírá zásilku dopravní společnost:
Kurýr GLS - v den doručování Vám přijde e-mail s určením tříhodinového okna, ve kterém bude zásilka doručována. Zásilku si můžete přesměrovat podle pokynů dopravce.
Zásilkovna - v den doručení objednávky na vámi vybrané odběrné místo Vám přijde e-mail / SMS s kódem pro vyzvednutí balíku a dalšími pokyny. Zásilku může vyzvednout kdokoliv, kdo nadiktuje obsluze odběrného místa kód pro vyzvednutí zásilky.
Ano, zboží můžete vrátit bez udání důvodu do 14 kalendářních dnů od jeho doručení. Vrácené zboží nesmí být poškozeno. Zboží zabalte do původního obalu.
Kontaktujte nás prosím při každé reklamaci.
Záruční reklamace
- do 2 let od zakoupení zboží
Expres reklamace
- pro vybrané produkty s ikonou expres reklamace okamžitá výměna kus za kus nebo výměna poškozené části
- nahlaste nám do 12:00 v pracovní dny poškození nebo nefunkčnost produktu (doručte e-mailem fotografie poškození či chyby)
- následující pracovní den doručíme zdarma nový výrobek nebo náhradní díl
Pozáruční reklamace
- řešíme stejně rychle jako záruční
- náklady nese zákazník
- někdy stačí vyměnit pouze vadný díl a výrobek bude sloužit dál - kontaktujte nás