Akupresurní podložka černo-zelená 120x40cm
Akupresurní podložka a masážní půlválec jsou masážní pomůcky určené k masírování reflexních ploch celého těla. Byly speciálně navrženy k tomu, aby poskytly regenerační a relaxační účinky podle tradiční čínské techniky akupresury.
Měkká matrace a ergonomický půlválec jsou vyrobeny z přírodní bavlny. Na jejich povrchu jsou rozmístěny kruhové rozety s více masážními hroty. Díky hrotům na rozetách se docílí tlaku na několik akupresurních bodů současně. Masáž na masážní podložce je bezbolestná, podporuje krevní oběh a také zpevňuje pokožku a podkožní tkáň. Uvolňuje bolesti a napětí svalů a kloubů, přináší úlevu od bolesti při migréně a stimuluje nervový systém. Odstraňuje stres, depresi, podporuje lepší spánek a zlepšuje náladu.
Podložka se dá využít k ležení, sezení či stání. Rozety pokaždé vyvinou potřebný tlak na jinou oblast těla. Je přizpůsobena na oblast zad, rukou, beder nebo nohou. Půlválec je vhodný k masáži krku, ale dá se využít i k masírování chodidel.
Použití akupresurní sady je snadné. Matraci i půlválec můžete používat doma či v práci, pokud máte sedavé zaměstnání. Díky přibalenému cestovnímu vaku je můžete bezpečně uskladnit a pohodlně přenášet.
Použití:
Akupresurní podložku můžete rozprostřít na podlahu nebo na libovolné sedadlo. Její tvar se přizpůsobí jakémukoli tvaru sedačky nebo lehátka. Na podložce se doporučuje ležet nebo sedět bez oblečení nebo jen v tenké vrstvě oděvu. Půlválec si současně můžete vložit za krk nebo pod nohy. Akupresurní sada lze používat každý den a podle potřeby na ní můžete setrvat po dobu 5 až 30 minut.
Parametry podložky:
Rozměry: 120 x 40 x 2 cm (délka x šířka x tloušťka)
Materiál: přírodní bavlna
Barva: černo-zelená
Počet rozet: 460
Parametry půlválce:
Rozměry: 39 x 14 x 10 cm (délka x šířka x tloušťka)
Materiál: přírodní bavlna
Barva: černo-zelená
Počet rozet: 66
Parametry rozet:
Materiál: ABS plast
Balení: Akupresurní podložka a půlválec s cestovním vakem
Související produkty
Recenze 2
Často kladené dotazy
- Jak nakupovat
1. zadáním objednávky na e-shopu jako registrovaný nebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovních dnech mezi 7:00 a 15:00 na čísle 720 540 422
3. e-mailem na info@velvesa.cz
1. kartou online
2. na dobírku (v hotovosti nebo kartou kurýrovi)
3. v hotovosti nebo kartou (v kamenné prodejně)
4. bankovním převodem
Platba kartou obvykle nepřejde z následujících důvodů:
- zadali jste nesprávné údaje z platební karty nebo je Vaše karta je exspirovaná
- nemáte dostatek finančních prostředků na bankovním účtu nebo máte nastavený nízký limit pro platbu kartou
Co dál?
Můžete si vybrat jeden z následujících postupů:
1. Prosím zkontrolujte si údaje na kartě a zaevidujte si objednávku znovu. Zadávejte platební údaje pozorně.
2. Pokud jste se rozhodli pro jiný způsob platby, vytvořte si objednávku znovu a vyberte si platbu na dobírku nebo bankovním převodem.
3. Zadaná objednávka zůstává u nás v systému, takže v pracovních dnech 7-15:00 kontaktujte náš zákaznický servis, kde k Vaší objednávce vybereme jiný způsob platby.
Obvykle není problém změnit v objednávce množství nebo druh zboží, doručovací adresu nebo způsob dopravy. Prosím kontaktujte nás co nejdříve. Změny v objednávce, která již byla zabalena a předána dopravci, bohužel udělat neumíme.
Pokud je Vaše objednávka zadána do 12:00 v pracovní den, bude Vám zásilka doručována následující pracovní den. Platí pro zboží, které máme skladem.
Pokud zboží momentálně nemáme na skladě, budeme Vás telefonicky kontaktovat s informací o předpokládaném čase naskladnění zboží a odeslání objednávky.
Po odeslání z našeho skladu přebírá zásilku dopravní společnost:
Kurýr GLS - v den doručování Vám přijde e-mail s určením tříhodinového okna, ve kterém bude zásilka doručována. Zásilku si můžete přesměrovat podle pokynů dopravce.
Zásilkovna - v den doručení objednávky na vámi vybrané odběrné místo Vám přijde e-mail / SMS s kódem pro vyzvednutí balíku a dalšími pokyny. Zásilku může vyzvednout kdokoliv, kdo nadiktuje obsluze odběrného místa kód pro vyzvednutí zásilky.
Ano, zboží můžete vrátit bez udání důvodu do 14 kalendářních dnů od jeho doručení. Vrácené zboží nesmí být poškozeno. Zboží zabalte do původního obalu.
Kontaktujte nás prosím při každé reklamaci.
Záruční reklamace
- do 2 let od zakoupení zboží
- řešíme co nejrychleji a dopravu zaplatíme my
Expres reklamace
- pro vybrané produkty s ikonou expres reklamace okamžitá výměna kus za kus nebo výměna poškozené části
- nahlaste nám do 12:00 v pracovní dny poškození nebo nefunkčnost produktu (doručte e-mailem fotografie poškození či chyby)
- následující pracovní den doručíme zdarma nový výrobek nebo náhradní díl
Pozáruční reklamace
- řešíme stejně rychle jako záruční
- náklady nese zákazník
- někdy stačí vyměnit pouze vadný díl a výrobek bude sloužit dál - kontaktujte nás
Doporučuji. Balíček jsem dostal za 4-5 dní (nepochází z RO). Není moc velká, ale pro dospělého chlapa stačí k účelu, pro který byla navržena.
Spokojenost, pomaha, velika uleva.