ŽIVA cievy- pijavice lékařská v kapsli 5ks | velvesa.cz

ŽIVA cévy 5ks VÝHODNÉ BALENÍ

ŽIVA cévy 5ks VÝHODNÉ BALENÍ

4 905 Kč
4 415 Kč
3 679 Kč bez DPH

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
4 905 Kč
4 415 Kč
3 679 Kčbez DPH
Skladem u dodavatele (u vás o 3 - 5 dnů)
Info o doručení

ŽIVA - dárek pro zdraví, který potěší.

ŽIVA - "pijavka lékařská v kapsli" je výživový doplněk určený ke zlepšení stavu celého organismu na fyzické i psychické úrovni. Speciálně navržená receptura s ochrannou známkou přináší čisté přírodní výtažky (více než 70% vlastností bioaktivních látek, které poskytuje pijavka lékařská) pro podporu zdraví a obranyschopnosti organismu. Staletími ověřené účinky hirudoterapie (terapie pijavkou lékařskou) nyní ukryté v kapsli - síla přírody dostupná pro každého.

Kdy je vhodné užívat ŽIVA cévy?
Doporučuje se jako podpora organismu při problémech se žilami a lymfou jako jsou křečové žíly, křehkost mikro cév (tzv. pavučinky), problémy s mikrocirkulací krve, při otocích a pocitu těžkých nohou, na podporu toku lymfy, při potížích s hemoroidy, zánětech a ztrátě elasticity cévních stěn, potrombotických poruchách, na celkovou regeneraci cév včetně lymfatických.

Složení: diosmin, nattokináza, hesperidin, výtažek z komonice lékařské (Melilotus officinalis), výtažek z lisnatca trnitého (Ruscus aculeatus), proantosyanidy (OPC), rutin, vitamin C (kyselina L-askorbová), vitamin B1 (thiamin). Tobolka: hydroxypropylmetylcelulóza, voda.

Doporučené dávkování: 1 kapsle - 1 krát denně. Tobolku polkněte a zapijte dostatečným množstvím tekutiny během jídla. Doporučená denní dávka se nesmí přesáhnout.

Upozornění: Tento výživový doplněk se nesmí používat jako náhrada pestré stravy a není určen pro děti. O užívání v průběhu těhotenství a kojení se poraďte se svým lékařem. Tento produkt není určen jako prevence nebo lék na některá onemocnění. Při užívání léků na ředění krve, přecitlivělosti nebo alergii přestaňte tento přípravek užívat a poraďte se svým lékařem.

Produkt není náhradou za lék předepsaný lékařem. Je to doplněk stravy se samostatným způsobem užívání. S produktem se nespojují žádné konkrétní zdravotní tvrzení.

Balení: 5 x 60 kapslí

Přečtěte si také náš článek: ŽIVA - inovativní léčba pijavicemi pro moderní dobu

Konkrétní tipy na použití:

Alzheimerova choroba
Ateroskleróza
Bakteriální onemocnění
Degenerace oka
Diabetes a diabetická polyneuropatie
Endometrióza
Fibrocystická mastopatie, chronické onemocnění prsu
Chronické a recidivující záněty (v oblasti nosu, uší a krku, horních a dolních cest dýchacích, močového a pohlavního ústrojí, kloubů a jiné)
Chronické záněty tkání i kloubů
Impotence, erekce
krevní sraženiny
Lymfedémy (otoky způsobené poruchou odtoku lymfy) různé etiologie
Migrény a bolesti hlavy
Obezita
Ochrana pokožky, jater
V onkologii
Osteoporóza
Potrombotický syndrom dolních končetin (stavy po ucpání žil dolních končetin krevní sraženinou)
Poúrazové otoky
proti stárnutí
Problémy se spánkem
Revmatoidní artritida, artritida, artróza
Silná detoxikace a vyplavování nečistot
Roztroušená skleróza
Srdečně cévní poruchy
Úleva od bolesti
Užívání antikoncepce - zmírnění následků
Vysoký krevní tlak
Vytrvalost - výkon
Záněty střev, Crohnova choroba, Ulcerózní kolitida, dráždivý tračník
Zánětlivé a pooperační stavy v chirurgii
Záněty povrchových žil a cév celkově

Často kladené dotazy

  • Jak nakupovat
Jak si mohu objednat?

1. zadáním objednávky na e-shopu jako registrovaný nebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovních dnech mezi 7:00 a 15:00 na čísle 720 540 422
3. e-mailem na info@velvesa.cz

Jak mohu zaplatit?

1. kartou online
2. na dobírku (v hotovosti nebo kartou kurýrovi)
3. v hotovosti nebo kartou (v kamenné prodejně)
4. bankovním převodem

Neprošla mi platba kartou, co teď?

Platba kartou obvykle nepřejde z následujících důvodů:
- zadali jste nesprávné údaje z platební karty nebo je Vaše karta je exspirovaná
- nemáte dostatek finančních prostředků na bankovním účtu nebo máte nastavený nízký limit pro platbu kartou

Co dál?
Můžete si vybrat jeden z následujících postupů:
1. Prosím zkontrolujte si údaje na kartě a zaevidujte si objednávku znovu. Zadávejte platební údaje pozorně.
2. Pokud jste se rozhodli pro jiný způsob platby, vytvořte si objednávku znovu a vyberte si platbu na dobírku nebo bankovním převodem.
3. Zadaná objednávka zůstává u nás v systému, takže v pracovních dnech 7-15:00 kontaktujte náš zákaznický servis, kde k Vaší objednávce vybereme jiný způsob platby.

Je možné udělat změnu v objednávce?

Obvykle není problém změnit v objednávce množství nebo druh zboží, doručovací adresu nebo způsob dopravy. Prosím kontaktujte nás co nejdříve. Změny v objednávce, která již byla zabalena a předána dopravci, bohužel udělat neumíme.

Kdy mi doručí objednávku?

Pokud je Vaše objednávka zadána do 12:00 v pracovní den, bude Vám zásilka doručována následující pracovní den. Platí pro zboží, které máme skladem.

Pokud zboží momentálně nemáme na skladě, budeme Vás telefonicky kontaktovat s informací o předpokládaném čase naskladnění zboží a odeslání objednávky.

Po odeslání z našeho skladu přebírá zásilku dopravní společnost:
Kurýr GLS - v den doručování Vám přijde e-mail s určením tříhodinového okna, ve kterém bude zásilka doručována. Zásilku si můžete přesměrovat podle pokynů dopravce.
Zásilkovna - v den doručení objednávky na vámi vybrané odběrné místo Vám přijde e-mail / SMS s kódem pro vyzvednutí balíku a dalšími pokyny. Zásilku může vyzvednout kdokoliv, kdo nadiktuje obsluze odběrného místa kód pro vyzvednutí zásilky.

Mohu zboží vrátit bez udání důvodu?

Ano, zboží můžete vrátit bez udání důvodu do 14 kalendářních dnů od jeho doručení. Vrácené zboží nesmí být poškozeno. Zboží zabalte do původního obalu.

Jak mám reklamovat zboží?

Kontaktujte nás prosím při každé reklamaci.

Záruční reklamace
- do 2 let od zakoupení zboží
- řešíme co nejrychleji a dopravu zaplatíme my

Expres reklamace
- pro vybrané produkty s ikonou expres reklamaceexpres reklamace okamžitá výměna kus za kus nebo výměna poškozené části
- nahlaste nám do 12:00 v pracovní dny poškození nebo nefunkčnost produktu (doručte e-mailem fotografie poškození či chyby)
- následující pracovní den doručíme zdarma nový výrobek nebo náhradní díl

Pozáruční reklamace
- řešíme stejně rychle jako záruční
- náklady nese zákazník
- někdy stačí vyměnit pouze vadný díl a výrobek bude sloužit dál - kontaktujte nás

Tato stránka používá cookies, aby vám přinesla co nejpříjemnější uživatelskou zkušenost. Více informací