Velká akupresurní podložka 130x40cm

Velká akupresurní podložka 130x40cm

1 151 Kč
951 Kč bez DPH

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
Tento produkt se již neprodává.

Akupresurní podložka s půlválcem pro akupresurní masáž, která napomáhá k samoléčbě organismu a plnohodnotné relaxaci celého těla.

Podložka spolu s půlválcem mají měkkou výplň potaženou materiálem z přírodní bavlny. Tajemství efektivity těchto masážních pomůcek spočívá v kruhových rozetách s hroty, které jsou připevněny o potah. Kontaktem hrotů s pokožkou a působením tlaku na více akupresurních bodů současně se stimuluje krevní oběh, zpevňuje pokožka, potlačují projevy celulitidy a podpoří vyplavení endorfinů, které tlumí bolesti svalů, kloubů, hlavy, snižují stres a únavu.

Akupresurní podložka je vhodná ke stání, ležení i sezení. Promasíruje oblasti krku, páteře, ramen, rukou, beder i nohou. Masážní půlválec je uzpůsoben zejména pro masáž krku, lze jej však využít i k masírování chodidel během sezení.

Akupresurní podložku můžete využít v pohodlí domova nebo při práci, ve které déle sedíte. Součástí balení je cestovní vak, do kterého lze akupresurní masážní sada vložit, jednoduše ji uskladníte a bezpečně přepravíte, kam potřebujete.

Použití:
Akupresurní podložka je tvárná a můžete ji rozprostřít na rovný povrch nebo jakékoli sedátko. Půlválec vložte podle volby pod krk nebo chodidla. Abyste při masáži docílili správného tlaku, na podložku se uložte bez oblečení nebo pouze v tenké vrstvě oděvu. Podložku můžete používat každý den, po dobu 5 až 30 minut.

Parametry podložky:
Rozměry: 130 x 40 x 2 cm (délka x šířka x tloušťka)
Materiál: přírodní bavlna
Barva: modro-bílá
Počet rozet: 460

Parametry půlválce:
Rozměry: 39 x 14 x 10 cm (délka x šířka x tloušťka)
Materiál: přírodní bavlna
Barva: modro-bílá
Počet rozet: 66

Parametry rozet:
Materiál: ABS plast

Recenze

Přidejte recenzi k produktu.

Často kladené dotazy

  • Jak nakupovat
Jak si mohu objednat?

1. zadáním objednávky na e-shopu jako registrovaný nebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovních dnech mezi 7:00 a 15:00 na čísle 720 540 422
3. e-mailem na info@velvesa.cz

Jak mohu zaplatit?

1. kartou online
2. na dobírku (v hotovosti nebo kartou kurýrovi)
3. v hotovosti nebo kartou (v kamenné prodejně)
4. bankovním převodem

Neprošla mi platba kartou, co teď?

Platba kartou obvykle nepřejde z následujících důvodů:
- zadali jste nesprávné údaje z platební karty nebo je Vaše karta je exspirovaná
- nemáte dostatek finančních prostředků na bankovním účtu nebo máte nastavený nízký limit pro platbu kartou

Co dál?
Můžete si vybrat jeden z následujících postupů:
1. Prosím zkontrolujte si údaje na kartě a zaevidujte si objednávku znovu. Zadávejte platební údaje pozorně.
2. Pokud jste se rozhodli pro jiný způsob platby, vytvořte si objednávku znovu a vyberte si platbu na dobírku nebo bankovním převodem.
3. Zadaná objednávka zůstává u nás v systému, takže v pracovních dnech 7-15:00 kontaktujte náš zákaznický servis, kde k Vaší objednávce vybereme jiný způsob platby.

Je možné udělat změnu v objednávce?

Obvykle není problém změnit v objednávce množství nebo druh zboží, doručovací adresu nebo způsob dopravy. Prosím kontaktujte nás co nejdříve. Změny v objednávce, která již byla zabalena a předána dopravci, bohužel udělat neumíme.

Kdy mi doručí objednávku?

Pokud je Vaše objednávka zadána do 12:00 v pracovní den, bude Vám zásilka doručována následující pracovní den. Platí pro zboží, které máme skladem.

Pokud zboží momentálně nemáme na skladě, budeme Vás telefonicky kontaktovat s informací o předpokládaném čase naskladnění zboží a odeslání objednávky.

Po odeslání z našeho skladu přebírá zásilku dopravní společnost:
Kurýr GLS - v den doručování Vám přijde e-mail s určením tříhodinového okna, ve kterém bude zásilka doručována. Zásilku si můžete přesměrovat podle pokynů dopravce.
Zásilkovna - v den doručení objednávky na vámi vybrané odběrné místo Vám přijde e-mail / SMS s kódem pro vyzvednutí balíku a dalšími pokyny. Zásilku může vyzvednout kdokoliv, kdo nadiktuje obsluze odběrného místa kód pro vyzvednutí zásilky.

Mohu zboží vrátit bez udání důvodu?

Ano, zboží můžete vrátit bez udání důvodu do 14 kalendářních dnů od jeho doručení. Vrácené zboží nesmí být poškozeno. Zboží zabalte do původního obalu.

Jak mám reklamovat zboží?

Kontaktujte nás prosím při každé reklamaci.

Záruční reklamace
- do 2 let od zakoupení zboží
- řešíme co nejrychleji a dopravu zaplatíme my

Expres reklamace
- pro vybrané produkty s ikonou expres reklamaceexpres reklamace okamžitá výměna kus za kus nebo výměna poškozené části
- nahlaste nám do 12:00 v pracovní dny poškození nebo nefunkčnost produktu (doručte e-mailem fotografie poškození či chyby)
- následující pracovní den doručíme zdarma nový výrobek nebo náhradní díl

Pozáruční reklamace
- řešíme stejně rychle jako záruční
- náklady nese zákazník
- někdy stačí vyměnit pouze vadný díl a výrobek bude sloužit dál - kontaktujte nás