Suchý anticelulitidní masážní kartáček

Suchý anticelulitidní masážní kartáček

118 Kč
98 Kč bez DPH

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
Tento produkt se již neprodává.

Suchý masážní kartáč je vyroben z bukového dřeva a má středně tvrdé štětiny, které zajišťují pohodlné používání. Je vhodný k masáži celého těla, nejčastěji se používá k péči o problematické partie, jako jsou stehna, hýždě a břicho.

Kartáčová masáž pomáhá redukovat celulitidu, odstraňovat odumřelou kůži, prokrvovat pokožku a stimulovat lymfatický systém. Po masáži se otevírají póry v pokožce, což vede k lepšímu pronikání kosmetických přípravků a zvýšení jejich účinnosti.

Masážní kartáček zajišťuje jemný peelingový efekt na odumřelé buňky na povrchu pokožky. Díky tomu bude pokožka při pravidelném používání suchého kartáče pevnější, pružnější a mladší. Pro dosažení viditelných výsledků se doporučuje používat kartáček 3-4 krát týdně.

Kartáč proti celulitidě je vhodný pro suché i mokré použití. Suchá masáž pokožku prokrví a připraví ji na další kosmetická ošetření. Mokrou masáž lze provádět při sprchování nebo koupeli, což podporuje rychlejší odplavování toxinů z pokožky.

Použití: Při masáži postupujte od chodidel k horní části těla. Ruce a nohy masírujte klouzavým způsobem. Krouživými pohyby masírujte stehna, břicho a hýždě. Přizpůsobte tlak masážního kartáče konkrétní části těla.

Péče o anticelulitidní kartáč: Jednou týdně se doporučuje masážní kartáč umýt mýdlem pod tekoucí vodou a poté jej nechat přirozeně uschnout štětinami dolů. Kartáč by se neměl sušit na radiátoru.

Rozměry: 12,5 x 6,5 cm

Recenze

Přidejte recenzi k produktu.

Často kladené dotazy

  • Jak nakupovat
Jak si mohu objednat?

1. zadáním objednávky na e-shopu jako registrovaný nebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovních dnech mezi 7:00 a 15:00 na čísle 720 540 422
3. e-mailem na info@velvesa.cz

Jak mohu zaplatit?

1. kartou online
2. na dobírku (v hotovosti nebo kartou kurýrovi)
3. v hotovosti nebo kartou (v kamenné prodejně)
4. bankovním převodem

Neprošla mi platba kartou, co teď?

Platba kartou obvykle nepřejde z následujících důvodů:
- zadali jste nesprávné údaje z platební karty nebo je Vaše karta je exspirovaná
- nemáte dostatek finančních prostředků na bankovním účtu nebo máte nastavený nízký limit pro platbu kartou

Co dál?
Můžete si vybrat jeden z následujících postupů:
1. Prosím zkontrolujte si údaje na kartě a zaevidujte si objednávku znovu. Zadávejte platební údaje pozorně.
2. Pokud jste se rozhodli pro jiný způsob platby, vytvořte si objednávku znovu a vyberte si platbu na dobírku nebo bankovním převodem.
3. Zadaná objednávka zůstává u nás v systému, takže v pracovních dnech 7-15:00 kontaktujte náš zákaznický servis, kde k Vaší objednávce vybereme jiný způsob platby.

Je možné udělat změnu v objednávce?

Obvykle není problém změnit v objednávce množství nebo druh zboží, doručovací adresu nebo způsob dopravy. Prosím kontaktujte nás co nejdříve. Změny v objednávce, která již byla zabalena a předána dopravci, bohužel udělat neumíme.

Kdy mi doručí objednávku?

Pokud je Vaše objednávka zadána do 12:00 v pracovní den, bude Vám zásilka doručována následující pracovní den. Platí pro zboží, které máme skladem.

Pokud zboží momentálně nemáme na skladě, budeme Vás telefonicky kontaktovat s informací o předpokládaném čase naskladnění zboží a odeslání objednávky.

Po odeslání z našeho skladu přebírá zásilku dopravní společnost:
Kurýr GLS - v den doručování Vám přijde e-mail s určením tříhodinového okna, ve kterém bude zásilka doručována. Zásilku si můžete přesměrovat podle pokynů dopravce.
Zásilkovna - v den doručení objednávky na vámi vybrané odběrné místo Vám přijde e-mail / SMS s kódem pro vyzvednutí balíku a dalšími pokyny. Zásilku může vyzvednout kdokoliv, kdo nadiktuje obsluze odběrného místa kód pro vyzvednutí zásilky.

Mohu zboží vrátit bez udání důvodu?

Ano, zboží můžete vrátit bez udání důvodu do 14 kalendářních dnů od jeho doručení. Vrácené zboží nesmí být poškozeno. Zboží zabalte do původního obalu.

Jak mám reklamovat zboží?

Kontaktujte nás prosím při každé reklamaci.

Záruční reklamace
- do 2 let od zakoupení zboží
- řešíme co nejrychleji a dopravu zaplatíme my

Expres reklamace
- pro vybrané produkty s ikonou expres reklamaceexpres reklamace okamžitá výměna kus za kus nebo výměna poškozené části
- nahlaste nám do 12:00 v pracovní dny poškození nebo nefunkčnost produktu (doručte e-mailem fotografie poškození či chyby)
- následující pracovní den doručíme zdarma nový výrobek nebo náhradní díl

Pozáruční reklamace
- řešíme stejně rychle jako záruční
- náklady nese zákazník
- někdy stačí vyměnit pouze vadný díl a výrobek bude sloužit dál - kontaktujte nás