Parafínový ohřívač 5l

Parafínový ohřívač 5l

1 720 Kč
1 421 Kč bez DPH

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
1 720 Kč
1 421 Kčbez DPH

Parafínový ohřívač je nástroj pro tání vosku pro parafínový zábal, který má příznivé účinky na organismus, stimuluje krevní oběh a uvolňuje bolestivé svalstvo i klouby. Pomáhá proti stresu, také má omlazující účinky a zbavuje pokožku odumřelých buněk. Ruce, lokty i nohy zanechává hydratované a zregenerované.

Ohřívač se může využívat v kosmetických salonech, terapeutických zařízeních i v domácnostech. Vanička ohřívače je vyrobena ze speciálního polypropylenového materiálu, který odolává vysoké teplotě. Je vsazena do vnějšího bezpečnostního rámu, který zabraňuje vniknutí parafínu do zařízení.

Průhledná pokrývka chrání vnitřek vaničky před prachem. Zařízení disponuje jednoduchým ovládacím displejem pro nastavení času a teploty ohřevu.
Rozměry a hloubkou vaničky 5l je ohřívač dostatečně velký pro ponoření rukou, loktů či chodidel. Má zabudovanou funkci automatického vypínání, aby se předešlo případnému přehřátí.

Použití:
Vložte parafín do vaničky ohřívače, navrch položte plastovou tepelně izolační mřížku a překryjte vaničku pokrývkou. Zapněte ohřívač pomocí tlačítka ON/OFF. Ohřívač je přednastaven na 30 minut a během této doby se parafín roztaje a zahřeje na teplotu 85°C. Po této době ze zařízení zazní zvukové znamení. Následně začne teplota vosku klesat, dokud nedosáhne 50°C a opět zazní zvukové znamení. Přístroj bude tuto teplotu nadále udržovat. Následně stiskněte tlačítko SET, ve kterém si vyberete možnost nastavení teploty „C“ od 30 – 85°C a nastavení časovače „H“ od 1 – 99 minut. Přístroj bude vámi zvolenou teplotu konstantně udržovat.

Pro parafínový zábal se doporučuje, aby teplota vosku měla cca. 50°C. Abyste předešli popálení, před začátkem procedury teplotu vosku otestujte na zápěstí. Ruce, lokty nebo nohy si nejprve důkladně omyjte nebo vydezinfikujte a poté přetřete olivovým nebo kokosovým olejem. Ošetřovaná část těla by se měla ponořit 3x s malými přestávkami, aby se na ní vytvořila dostatečná vrstva parafínu.

Následně si navlékněte plastové rukavice, parafínové sáčky nebo návleky na nohy, případně použijte plastovou fólii, kterou přikryjete vrstvy parafínu. Jako poslední vrstvu při zábalu rukou můžete použít textilní bezprstové rukavice a při zábalu loktů či nohou překryjte plastovou fólii froté ručníkem. V zábalu se doporučuje setrvat přibližně 30 minut. Vosk lze jedním tahem stáhnout z pokožky spolu s plastovým sáčkem nebo fólií. Nakonec si po zábalu můžete dopřát jemnou masáž.

Přístroj se snadno čistí. Počkejte, až parafín ve vaničce zcela nevychladne a neztuhne. Následně se pomocí silikonové špachtle snažte parafín z celého obvodu odlepit od stěny vaničky. Přístroj překlopte a z vaničky vypadne ztuhlý parafín. Vaničku pak jednoduše přetřete papírovou utěrkou, která odstraní zbytkové množství parafínu a olejů. Druhým způsobem čištění vaničky ohřívače je nechat parafín vychladnout a za tekuté konzistence vosk vylít do odpadového sáčku. Zbytky stačí vytřít papírovou utěrkou.

Parametry:
Výška: 18 cm
Délka: 39 cm
Šířka: 26 cm
Hmotnost: 1,45 kg
Výkon: 230 W
Rozměry vnitřní vaničky (délka x šířka x výška): 32 x 17,5 x 10 cm


Recenze 1

Ferenc
26.4.2023

Dělá svou práci

0.0.0
velvesa

Často kladené dotazy

  • Jak nakupovat
Jak si mohu objednat?

1. zadáním objednávky na e-shopu jako registrovaný nebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovních dnech mezi 7:00 a 15:00 na čísle 720 540 422
3. e-mailem na info@velvesa.cz

Jak mohu zaplatit?

1. kartou online
2. na dobírku (v hotovosti nebo kartou kurýrovi)
3. v hotovosti nebo kartou (v kamenné prodejně)
4. bankovním převodem

Neprošla mi platba kartou, co teď?

Platba kartou obvykle nepřejde z následujících důvodů:
- zadali jste nesprávné údaje z platební karty nebo je Vaše karta je exspirovaná
- nemáte dostatek finančních prostředků na bankovním účtu nebo máte nastavený nízký limit pro platbu kartou

Co dál?
Můžete si vybrat jeden z následujících postupů:
1. Prosím zkontrolujte si údaje na kartě a zaevidujte si objednávku znovu. Zadávejte platební údaje pozorně.
2. Pokud jste se rozhodli pro jiný způsob platby, vytvořte si objednávku znovu a vyberte si platbu na dobírku nebo bankovním převodem.
3. Zadaná objednávka zůstává u nás v systému, takže v pracovních dnech 7-15:00 kontaktujte náš zákaznický servis, kde k Vaší objednávce vybereme jiný způsob platby.

Je možné udělat změnu v objednávce?

Obvykle není problém změnit v objednávce množství nebo druh zboží, doručovací adresu nebo způsob dopravy. Prosím kontaktujte nás co nejdříve. Změny v objednávce, která již byla zabalena a předána dopravci, bohužel udělat neumíme.

Kdy mi doručí objednávku?

Pokud je Vaše objednávka zadána do 12:00 v pracovní den, bude Vám zásilka doručována následující pracovní den. Platí pro zboží, které máme skladem.

Pokud zboží momentálně nemáme na skladě, budeme Vás telefonicky kontaktovat s informací o předpokládaném čase naskladnění zboží a odeslání objednávky.

Po odeslání z našeho skladu přebírá zásilku dopravní společnost:
Kurýr GLS - v den doručování Vám přijde e-mail s určením tříhodinového okna, ve kterém bude zásilka doručována. Zásilku si můžete přesměrovat podle pokynů dopravce.
Zásilkovna - v den doručení objednávky na vámi vybrané odběrné místo Vám přijde e-mail / SMS s kódem pro vyzvednutí balíku a dalšími pokyny. Zásilku může vyzvednout kdokoliv, kdo nadiktuje obsluze odběrného místa kód pro vyzvednutí zásilky.

Mohu zboží vrátit bez udání důvodu?

Ano, zboží můžete vrátit bez udání důvodu do 14 kalendářních dnů od jeho doručení. Vrácené zboží nesmí být poškozeno. Zboží zabalte do původního obalu.

Jak mám reklamovat zboží?

Kontaktujte nás prosím při každé reklamaci.

Záruční reklamace
- do 2 let od zakoupení zboží
- řešíme co nejrychleji a dopravu zaplatíme my

Expres reklamace
- pro vybrané produkty s ikonou expres reklamaceexpres reklamace okamžitá výměna kus za kus nebo výměna poškozené části
- nahlaste nám do 12:00 v pracovní dny poškození nebo nefunkčnost produktu (doručte e-mailem fotografie poškození či chyby)
- následující pracovní den doručíme zdarma nový výrobek nebo náhradní díl

Pozáruční reklamace
- řešíme stejně rychle jako záruční
- náklady nese zákazník
- někdy stačí vyměnit pouze vadný díl a výrobek bude sloužit dál - kontaktujte nás