Reflexní masáž chodidla - DVD

Reflexní masáž chodidla - DVD

980 Kč
810 Kč bez DPH

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
Tento produkt se již neprodává.

Reflexní masáž chodidla - pohybový systém a vnitřní orgány, DVD

Délka:
Reflexní masáž chodidla - 40 minut
Reflexní body na chodidlech - 16 minut

Reflexní terapie Vás naučí, že každá část těla je zastoupena v oblasti ruce a nohy, a že přitlačování na specifické oblasti na rukou či nohou může mít léčebné účinky na orgány a jiné části těla.

Reflexní masáž chodidla je založena na následujících principech:
  • tělo je rozděleno do 10 podélných zón - pět na každé straně těla
  • každý orgán nebo část těla je zastoupena na rukou a nohou
  • odborník může diagnostikovat abnormality prohmatáním rukou a nohou
  • masáž nebo stlačování každé zóny dokáže stimulovat tok energie, krve, živin a nervové impulsy do daných oblastí a tím i ulevit bolesti

Tak toto je ve zkratce všeobecně uznáváný, ale i zatracovaný základ.
Faktem ale zůstává, že už od dětství jsme měli různé návyky, kterých se nám jen velmi těžko vzdává.
Pravdou zůstává i další věc - je mnoho lidí, pro které jen představa klasické masáže, při níž by se měly svléknout byť jen do spodního prádla, je silně traumatizující a tím pádem i jejich postoj ke takové masáži je radikálním "NE".
Nesmíme zapomínat ani na stále výraznější skupinu lidí, kteří důvěřují alternativní medicíně a všemu, co je s ní spojeno, mnohem více než té klasicky uznávané.

DVD je v slovenském jazyce.

Recenze

Přidejte recenzi k produktu.

Často kladené dotazy

  • Jak nakupovat
Jak si mohu objednat?

1. zadáním objednávky na e-shopu jako registrovaný nebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovních dnech mezi 7:00 a 15:00 na čísle 720 540 422
3. e-mailem na info@velvesa.cz

Jak mohu zaplatit?

1. kartou online
2. na dobírku (v hotovosti nebo kartou kurýrovi)
3. v hotovosti nebo kartou (v kamenné prodejně)
4. bankovním převodem

Neprošla mi platba kartou, co teď?

Platba kartou obvykle nepřejde z následujících důvodů:
- zadali jste nesprávné údaje z platební karty nebo je Vaše karta je exspirovaná
- nemáte dostatek finančních prostředků na bankovním účtu nebo máte nastavený nízký limit pro platbu kartou

Co dál?
Můžete si vybrat jeden z následujících postupů:
1. Prosím zkontrolujte si údaje na kartě a zaevidujte si objednávku znovu. Zadávejte platební údaje pozorně.
2. Pokud jste se rozhodli pro jiný způsob platby, vytvořte si objednávku znovu a vyberte si platbu na dobírku nebo bankovním převodem.
3. Zadaná objednávka zůstává u nás v systému, takže v pracovních dnech 7-15:00 kontaktujte náš zákaznický servis, kde k Vaší objednávce vybereme jiný způsob platby.

Je možné udělat změnu v objednávce?

Obvykle není problém změnit v objednávce množství nebo druh zboží, doručovací adresu nebo způsob dopravy. Prosím kontaktujte nás co nejdříve. Změny v objednávce, která již byla zabalena a předána dopravci, bohužel udělat neumíme.

Kdy mi doručí objednávku?

Pokud je Vaše objednávka zadána do 12:00 v pracovní den, bude Vám zásilka doručována následující pracovní den. Platí pro zboží, které máme skladem.

Pokud zboží momentálně nemáme na skladě, budeme Vás telefonicky kontaktovat s informací o předpokládaném čase naskladnění zboží a odeslání objednávky.

Po odeslání z našeho skladu přebírá zásilku dopravní společnost:
Kurýr GLS - v den doručování Vám přijde e-mail s určením tříhodinového okna, ve kterém bude zásilka doručována. Zásilku si můžete přesměrovat podle pokynů dopravce.
Zásilkovna - v den doručení objednávky na vámi vybrané odběrné místo Vám přijde e-mail / SMS s kódem pro vyzvednutí balíku a dalšími pokyny. Zásilku může vyzvednout kdokoliv, kdo nadiktuje obsluze odběrného místa kód pro vyzvednutí zásilky.

Mohu zboží vrátit bez udání důvodu?

Ano, zboží můžete vrátit bez udání důvodu do 14 kalendářních dnů od jeho doručení. Vrácené zboží nesmí být poškozeno. Zboží zabalte do původního obalu.

Jak mám reklamovat zboží?

Kontaktujte nás prosím při každé reklamaci.

Záruční reklamace
- do 2 let od zakoupení zboží
- řešíme co nejrychleji a dopravu zaplatíme my

Expres reklamace
- pro vybrané produkty s ikonou expres reklamaceexpres reklamace okamžitá výměna kus za kus nebo výměna poškozené části
- nahlaste nám do 12:00 v pracovní dny poškození nebo nefunkčnost produktu (doručte e-mailem fotografie poškození či chyby)
- následující pracovní den doručíme zdarma nový výrobek nebo náhradní díl

Pozáruční reklamace
- řešíme stejně rychle jako záruční
- náklady nese zákazník
- někdy stačí vyměnit pouze vadný díl a výrobek bude sloužit dál - kontaktujte nás