Masážní stůl stacionární dvoudílný

Masážní stůl stacionární dvoudílný

11 674 Kč
9 728 Kč bez DPH

										
																		
																		
																		
									
									

Cena dopravy v rámci celé ČR: 999 Kč s DPH

Tento produkt se již neprodává.

Barva koženky: krémová
Dynamická nosnost: 270 kg
Statická nosnost: 790 kg
Délka: 190 cm
Šířka: 70 cm
Hmotnost: 50 kg
Nastavitelná výška: 64 cm - 90 cm
Tloušťka molitanu: 7 cm
Čalounění: Comfort Soft-touch PU
Lehátko je vyrobeno z bukového dřeva
Cena dopravy v rámci České republiky: 999 Kč

Příslušenství:

  • ultra měkký deluxe podhlavník
  • nastavitelný hliníkový držák podhlavníku
  • opěrka rukou

Vlastnosti:
  • vyklápěcí jedna strana lehátka
  • 11-poloh nastavitelné části
  • zaoblené rohy
  • otevřená odkládací plocha
  • otvory na držák podhlavníku na obou stranách
  • dvojitý zámek nohy pro větší bezpečnost

Masivní dřevěné skládací lehátko pro maséry, rehabilitační pracovníky, fyzioterapeuty, kosmetičky...
Lehátko je vyrobeno z bukového dřeva s nastavitelnou výškou v rozmezí 64-90 cm a s jednou vyklápěcí stranou s 11-ti polohami polosedu. Polohování může zlepšit kontakt maséra s klientem například při reflexní masáži a poskytnout masírovanému větší pohodlí. Sklon hliníkového držáku podhlavníku je jednoduše nastavitelný pomocí rychloupínáku. K výbavě patří pohodlný podhlavník z "Comfort Soft-touch PU" čalouněním. Střih a švy podhlavníku jsou řešeny tak, aby co nejméně otiskli tvář masírovaného a nepůsobily rušivě na masáž. Celé lehátko je potaženo stejně kvalitním materiálem. Tloušťka vícevrstvého molitanu je až 7 cm, což zajistí dokonalé pohodlí klienta. K příslušenství patří i opěrka rukou. Všechny nohy mají gumovou podložku díky níž se lehátko neklouže po podlaze a má vysokou stabilitu.

Recenze

Přidejte recenzi k produktu.

Často kladené dotazy

  • Jak nakupovat
Jak si mohu objednat?

1. zadáním objednávky na e-shopu jako registrovaný nebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovních dnech mezi 7:00 a 15:00 na čísle 720 540 422
3. e-mailem na info@velvesa.cz

Jak mohu zaplatit?

1. kartou online
2. na dobírku (v hotovosti nebo kartou kurýrovi)
3. v hotovosti nebo kartou (v kamenné prodejně)
4. bankovním převodem

Neprošla mi platba kartou, co teď?

Platba kartou obvykle nepřejde z následujících důvodů:
- zadali jste nesprávné údaje z platební karty nebo je Vaše karta je exspirovaná
- nemáte dostatek finančních prostředků na bankovním účtu nebo máte nastavený nízký limit pro platbu kartou

Co dál?
Můžete si vybrat jeden z následujících postupů:
1. Prosím zkontrolujte si údaje na kartě a zaevidujte si objednávku znovu. Zadávejte platební údaje pozorně.
2. Pokud jste se rozhodli pro jiný způsob platby, vytvořte si objednávku znovu a vyberte si platbu na dobírku nebo bankovním převodem.
3. Zadaná objednávka zůstává u nás v systému, takže v pracovních dnech 7-15:00 kontaktujte náš zákaznický servis, kde k Vaší objednávce vybereme jiný způsob platby.

Je možné udělat změnu v objednávce?

Obvykle není problém změnit v objednávce množství nebo druh zboží, doručovací adresu nebo způsob dopravy. Prosím kontaktujte nás co nejdříve. Změny v objednávce, která již byla zabalena a předána dopravci, bohužel udělat neumíme.

Kdy mi doručí objednávku?

Pokud je Vaše objednávka zadána do 12:00 v pracovní den, bude Vám zásilka doručována následující pracovní den. Platí pro zboží, které máme skladem.

Pokud zboží momentálně nemáme na skladě, budeme Vás telefonicky kontaktovat s informací o předpokládaném čase naskladnění zboží a odeslání objednávky.

Po odeslání z našeho skladu přebírá zásilku dopravní společnost:
Kurýr GLS - v den doručování Vám přijde e-mail s určením tříhodinového okna, ve kterém bude zásilka doručována. Zásilku si můžete přesměrovat podle pokynů dopravce.
Zásilkovna - v den doručení objednávky na vámi vybrané odběrné místo Vám přijde e-mail / SMS s kódem pro vyzvednutí balíku a dalšími pokyny. Zásilku může vyzvednout kdokoliv, kdo nadiktuje obsluze odběrného místa kód pro vyzvednutí zásilky.

Mohu zboží vrátit bez udání důvodu?

Ano, zboží můžete vrátit bez udání důvodu do 14 kalendářních dnů od jeho doručení. Vrácené zboží nesmí být poškozeno. Zboží zabalte do původního obalu.

Jak mám reklamovat zboží?

Kontaktujte nás prosím při každé reklamaci.

Záruční reklamace
- do 2 let od zakoupení zboží
- řešíme co nejrychleji a dopravu zaplatíme my

Expres reklamace
- pro vybrané produkty s ikonou expres reklamaceexpres reklamace okamžitá výměna kus za kus nebo výměna poškozené části
- nahlaste nám do 12:00 v pracovní dny poškození nebo nefunkčnost produktu (doručte e-mailem fotografie poškození či chyby)
- následující pracovní den doručíme zdarma nový výrobek nebo náhradní díl

Pozáruční reklamace
- řešíme stejně rychle jako záruční
- náklady nese zákazník
- někdy stačí vyměnit pouze vadný díl a výrobek bude sloužit dál - kontaktujte nás