Masážní přístroj BEURER MG 70

Masážní přístroj BEURER MG 70

1 680 Kč
1 388 Kč bez DPH

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
1 680 Kč
1 388 Kčbez DPH
Skladem u dodavatele (u vás o 3 - 5 dnů)
Info o doručení

Vychutnejte si uklidňující masážní terapii kdykoliv pomocí masážního přístroje Beurer. Kompletní s 2 vyjímatelnými nadstavci, tento šikovný masér poskytuje variabilní masážní efekty na uklidnění bolesti a uvolnění svalů.

Beurer Handheld Massager je dodáván s ergonomickou protiskluzovou rukojetí, která umožňuje dosáhnout na těžko přístupná místa jako jsou ramena a záda. Můžete také odstranit rukojeť a masáž přímo pomocí masážní hlavy pro přímou a intenzivní aplikaci.

Využitím rytmických a silných pohybů při aplikaci, masér Beurer hluboko proniká do svalových vrstev, aby uvolnil napětí a vytvořil pocit hluboké relaxace. Intenzita maséra může být přizpůsobena vašim preferencím.

Pro snadné použití je tento ruční masér vybaven popruhem na ruce se suchým zipem. Délku popruhu lze nastavit pomocí suchého zipu, což umožňuje bezproblémové držení a vedení masážní hlavy přes cílenou část těla.

Zařízení je vybaveno infračerveným režimem, který umožňuje masáž s vyšší teplotou povrchu. Pomocí posuvného přepínače vyberte režim masáže a režim infračerveného tepla.

Charakteristika a technické parametry:
  • ruční infračervená masáž
  • uklidňující a relaxační masáž
  • poklepová masáž
  • infračervené teplo
  • plynulé nastavení intenzity
  • 2 nastavení masáže
  • 2 masážní nástavce
  • možnost odebrání držadla pro přesnější masáž
  • 22 W

Recenze 1

Laura Andreea
16.2.2024

Je ok. Líbí se mi

0.0.0
velvesa

Často kladené dotazy

  • Jak nakupovat
Jak si mohu objednat?

1. zadáním objednávky na e-shopu jako registrovaný nebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovních dnech mezi 7:00 a 15:00 na čísle 720 540 422
3. e-mailem na info@velvesa.cz

Jak mohu zaplatit?

1. kartou online
2. na dobírku (v hotovosti nebo kartou kurýrovi)
3. v hotovosti nebo kartou (v kamenné prodejně)
4. bankovním převodem

Neprošla mi platba kartou, co teď?

Platba kartou obvykle nepřejde z následujících důvodů:
- zadali jste nesprávné údaje z platební karty nebo je Vaše karta je exspirovaná
- nemáte dostatek finančních prostředků na bankovním účtu nebo máte nastavený nízký limit pro platbu kartou

Co dál?
Můžete si vybrat jeden z následujících postupů:
1. Prosím zkontrolujte si údaje na kartě a zaevidujte si objednávku znovu. Zadávejte platební údaje pozorně.
2. Pokud jste se rozhodli pro jiný způsob platby, vytvořte si objednávku znovu a vyberte si platbu na dobírku nebo bankovním převodem.
3. Zadaná objednávka zůstává u nás v systému, takže v pracovních dnech 7-15:00 kontaktujte náš zákaznický servis, kde k Vaší objednávce vybereme jiný způsob platby.

Je možné udělat změnu v objednávce?

Obvykle není problém změnit v objednávce množství nebo druh zboží, doručovací adresu nebo způsob dopravy. Prosím kontaktujte nás co nejdříve. Změny v objednávce, která již byla zabalena a předána dopravci, bohužel udělat neumíme.

Kdy mi doručí objednávku?

Pokud je Vaše objednávka zadána do 12:00 v pracovní den, bude Vám zásilka doručována následující pracovní den. Platí pro zboží, které máme skladem.

Pokud zboží momentálně nemáme na skladě, budeme Vás telefonicky kontaktovat s informací o předpokládaném čase naskladnění zboží a odeslání objednávky.

Po odeslání z našeho skladu přebírá zásilku dopravní společnost:
Kurýr GLS - v den doručování Vám přijde e-mail s určením tříhodinového okna, ve kterém bude zásilka doručována. Zásilku si můžete přesměrovat podle pokynů dopravce.
Zásilkovna - v den doručení objednávky na vámi vybrané odběrné místo Vám přijde e-mail / SMS s kódem pro vyzvednutí balíku a dalšími pokyny. Zásilku může vyzvednout kdokoliv, kdo nadiktuje obsluze odběrného místa kód pro vyzvednutí zásilky.

Mohu zboží vrátit bez udání důvodu?

Ano, zboží můžete vrátit bez udání důvodu do 14 kalendářních dnů od jeho doručení. Vrácené zboží nesmí být poškozeno. Zboží zabalte do původního obalu.

Jak mám reklamovat zboží?

Kontaktujte nás prosím při každé reklamaci.

Záruční reklamace
- do 2 let od zakoupení zboží
- řešíme co nejrychleji a dopravu zaplatíme my

Expres reklamace
- pro vybrané produkty s ikonou expres reklamaceexpres reklamace okamžitá výměna kus za kus nebo výměna poškozené části
- nahlaste nám do 12:00 v pracovní dny poškození nebo nefunkčnost produktu (doručte e-mailem fotografie poškození či chyby)
- následující pracovní den doručíme zdarma nový výrobek nebo náhradní díl

Pozáruční reklamace
- řešíme stejně rychle jako záruční
- náklady nese zákazník
- někdy stačí vyměnit pouze vadný díl a výrobek bude sloužit dál - kontaktujte nás