Gymnastický míč Lipt 65cm

Gymnastický míč Lipt 65cm

90 Kč
75 Kč bez DPH

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
Tento produkt se již neprodává.

Gymnastický míč je pomůcka, která poskytuje mnohostrannou činnost k upevnění Vašeho zdraví i k relaxaci. Cvičení s míčem snižuje napětí organismu, posiluje břišní a zádové svalstvo a aktivuje klouby. Můžete ji využít i jako alternativu sedacího nábytku.
- míč má příjemný, neklouzavý povrch
- je vyroben z nepraskavého materiálu - nepraskne při vniknutí tenkých špičatých předmětů ale pomalu uniká vzduch, čímž Vás chrání před úrazem. U nekvalitních míčů se Vám může snadno stát že se poraní. Pokud narazíte na ostřejší předmět, běžný míč může snadno prasknout jako nafukovací balonek. U našich míčů se Vám to nestane.
- nosnost až 150kg

Míče využíváme na:
Cvičení: všechny úrovně kondičního cvičení - program zvyšuje pružnost těla, zlepšuje jeho držení, posiluje svaly, zlepšuje kondici, zeštíhluje a formuje postavu.
Rehabilitaci: vhodná po úrazech páteře, kolen, kotníků.
Dynamický sed: posiluje břišní a zádové svaly, odlehčuje ploténky a obratle, zlepšuje postoj těla, prevence poškození páteře.
Odbourání stresu: pohupování se na míči, převalování se na břicho a záda, natahuje a uvolňuje.
Aktivní hračka pro děti: nutí je k aktivnímu sezení - chrání před poškozením páteře.

Jakou velikost míče zvolit?
Změřte si délku od ramene po zápěstí. Volte si vždy raději větší velikost!

Výška postavy

Délka od ramene po zápěstí

Průměr míče

140 - 160 cm

45 -50 cm

55 cm

160 - 180 cm

50 - 60 cm

65 cm

Nad 180 cm

60 a viac cm

75 cm

Pokud nemáte pumpu, doporučujeme ji k míči dokoupit pro pohodlnější foukání a dosažení správné velikosti míče.

Recenze

Přidejte recenzi k produktu.

Často kladené dotazy

  • Jak nakupovat
Jak si mohu objednat?

1. zadáním objednávky na e-shopu jako registrovaný nebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovních dnech mezi 7:00 a 15:00 na čísle 720 540 422
3. e-mailem na info@velvesa.cz

Jak mohu zaplatit?

1. kartou online
2. na dobírku (v hotovosti nebo kartou kurýrovi)
3. v hotovosti nebo kartou (v kamenné prodejně)
4. bankovním převodem

Neprošla mi platba kartou, co teď?

Platba kartou obvykle nepřejde z následujících důvodů:
- zadali jste nesprávné údaje z platební karty nebo je Vaše karta je exspirovaná
- nemáte dostatek finančních prostředků na bankovním účtu nebo máte nastavený nízký limit pro platbu kartou

Co dál?
Můžete si vybrat jeden z následujících postupů:
1. Prosím zkontrolujte si údaje na kartě a zaevidujte si objednávku znovu. Zadávejte platební údaje pozorně.
2. Pokud jste se rozhodli pro jiný způsob platby, vytvořte si objednávku znovu a vyberte si platbu na dobírku nebo bankovním převodem.
3. Zadaná objednávka zůstává u nás v systému, takže v pracovních dnech 7-15:00 kontaktujte náš zákaznický servis, kde k Vaší objednávce vybereme jiný způsob platby.

Je možné udělat změnu v objednávce?

Obvykle není problém změnit v objednávce množství nebo druh zboží, doručovací adresu nebo způsob dopravy. Prosím kontaktujte nás co nejdříve. Změny v objednávce, která již byla zabalena a předána dopravci, bohužel udělat neumíme.

Kdy mi doručí objednávku?

Pokud je Vaše objednávka zadána do 12:00 v pracovní den, bude Vám zásilka doručována následující pracovní den. Platí pro zboží, které máme skladem.

Pokud zboží momentálně nemáme na skladě, budeme Vás telefonicky kontaktovat s informací o předpokládaném čase naskladnění zboží a odeslání objednávky.

Po odeslání z našeho skladu přebírá zásilku dopravní společnost:
Kurýr GLS - v den doručování Vám přijde e-mail s určením tříhodinového okna, ve kterém bude zásilka doručována. Zásilku si můžete přesměrovat podle pokynů dopravce.
Zásilkovna - v den doručení objednávky na vámi vybrané odběrné místo Vám přijde e-mail / SMS s kódem pro vyzvednutí balíku a dalšími pokyny. Zásilku může vyzvednout kdokoliv, kdo nadiktuje obsluze odběrného místa kód pro vyzvednutí zásilky.

Mohu zboží vrátit bez udání důvodu?

Ano, zboží můžete vrátit bez udání důvodu do 14 kalendářních dnů od jeho doručení. Vrácené zboží nesmí být poškozeno. Zboží zabalte do původního obalu.

Jak mám reklamovat zboží?

Kontaktujte nás prosím při každé reklamaci.

Záruční reklamace
- do 2 let od zakoupení zboží
- řešíme co nejrychleji a dopravu zaplatíme my

Expres reklamace
- pro vybrané produkty s ikonou expres reklamaceexpres reklamace okamžitá výměna kus za kus nebo výměna poškozené části
- nahlaste nám do 12:00 v pracovní dny poškození nebo nefunkčnost produktu (doručte e-mailem fotografie poškození či chyby)
- následující pracovní den doručíme zdarma nový výrobek nebo náhradní díl

Pozáruční reklamace
- řešíme stejně rychle jako záruční
- náklady nese zákazník
- někdy stačí vyměnit pouze vadný díl a výrobek bude sloužit dál - kontaktujte nás