Gumové masážní baňky set 4ks

Gumové masážní baňky set 4ks

279 Kč
231 Kč bez DPH

										
																		
																		
									
									
+
-
279 Kč
231 Kčbez DPH

Sada gumových masážních baněk pro maséry i pro domácí použití. Podtlak si při přiložení baňky můžete regulovat sami podle potřeby. Vhodné zejména na odbourávání celulitidy a zlepšení lymfatického toku. Výborná aplikace u dětí, odpadá strach z ohně.

Přínosy baňkování:
  • odstranění bolestí svalstva a kloubů
  • uvolnění svalstva a kloubů
  • omlazení pokožky
  • zlepšení stavu celulitidní pokožky
  • zlepšení cirkulace krve
  • zlepšení průtoku lymfy
  • detoxikace

Použití:
Naneste na kůži masážní prostředek - krém, gel nebo olej. Stiskněte baňku uprostřed prsty, vytlačte z ní vzduch. Přiložte stlačenou baňku na vybrané místo na těle, dbejte, aby byl celý okraj baňky v kontaktu s kůží. Uvolněte tlak prstů. Baňka vytvořeným podtlakem nasaje kůži a podkožní tkáň.

Údržba:
Myjte v teplé vodě, jemným čisticím prostředkem. Nepoužívejte abrazivní čisticí prostředky ani kyseliny či silné zásady. Baňky se mohou dezinfikovat podobně jako dětské dudlíky či láhve vyvařením.

Materiál:
Guma

Obsah a rozměry:
4 ks baněk s vnitřním průměrem 25mm, 40mm, 50mm a 60mm

Recenze 12

Antal Rédai
14.10.2024

S produktem jsem velmi spokojena! Ještě je třeba je zaběhnout, ale to je normální! Doporučuji

0.0.0
velvesa
Lenka
20.8.2024

Pracuji s těmito bankami už mnoho let. Jsou dostačující. Jen mě vadí, že jsou v takovém balení velikostí, že si člověk nemůže vybrat jen určitou velikost... Ale i tak dík a velká spokojenost

0.0.0
velvesa
Marta
27.7.2023

Jsou trochu tuhé, ale fungují dobře i na masáž

0.0.0
velvesa
VIP Masszázs Oktatási Stúdió
27.3.2023

Pracovala jsem už s více baňkami, ale dosud za 18 let tyto se mi osvědčily nejvíc. Ráda s nimi pracuji.

0.0.0
velvesa
Mona
17.7.2022

Dobře se s nimi pracuje, přítlak si umím regulovat, líbí se mi.

0.0.0
velvesa
Emese
15.6.2022

Perfektní

0.0.0
velvesa
Zuzana Fillova
13.4.2022

Baňky jsem dostala jako dárek. Jsem s nima spokojená.

0.0.0
velvesa
Bató Veronika
13.6.2023

Zákazník je s tímto produktem spokojen na 100% .

0.0.0
velvesa
Bató Veronika
6.6.2023

Zákazník je s tímto produktem spokojen na 100% .

0.0.0
velvesa
Bató Veronika
25.5.2023

Zákazník je s tímto produktem spokojen na 100% .

0.0.0
velvesa
Bató Veronika
15.5.2023

Zákazník je s tímto produktem spokojen na 100% .

0.0.0
velvesa
Bató Veronika
15.4.2023

Zákazník je s tímto produktem spokojen na 100% .

0.0.0
velvesa

Často kladené dotazy

  • Jak nakupovat
Jak si mohu objednat?

1. zadáním objednávky na e-shopu jako registrovaný nebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovních dnech mezi 7:00 a 15:00 na čísle 720 540 422
3. e-mailem na info@velvesa.cz

Jak mohu zaplatit?

1. kartou online
2. na dobírku (v hotovosti nebo kartou kurýrovi)
3. v hotovosti nebo kartou (v kamenné prodejně)
4. bankovním převodem

Neprošla mi platba kartou, co teď?

Platba kartou obvykle nepřejde z následujících důvodů:
- zadali jste nesprávné údaje z platební karty nebo je Vaše karta je exspirovaná
- nemáte dostatek finančních prostředků na bankovním účtu nebo máte nastavený nízký limit pro platbu kartou

Co dál?
Můžete si vybrat jeden z následujících postupů:
1. Prosím zkontrolujte si údaje na kartě a zaevidujte si objednávku znovu. Zadávejte platební údaje pozorně.
2. Pokud jste se rozhodli pro jiný způsob platby, vytvořte si objednávku znovu a vyberte si platbu na dobírku nebo bankovním převodem.
3. Zadaná objednávka zůstává u nás v systému, takže v pracovních dnech 7-15:00 kontaktujte náš zákaznický servis, kde k Vaší objednávce vybereme jiný způsob platby.

Je možné udělat změnu v objednávce?

Obvykle není problém změnit v objednávce množství nebo druh zboží, doručovací adresu nebo způsob dopravy. Prosím kontaktujte nás co nejdříve. Změny v objednávce, která již byla zabalena a předána dopravci, bohužel udělat neumíme.

Kdy mi doručí objednávku?

Pokud je Vaše objednávka zadána do 12:00 v pracovní den, bude Vám zásilka doručována následující pracovní den. Platí pro zboží, které máme skladem.

Pokud zboží momentálně nemáme na skladě, budeme Vás telefonicky kontaktovat s informací o předpokládaném čase naskladnění zboží a odeslání objednávky.

Po odeslání z našeho skladu přebírá zásilku dopravní společnost:
Kurýr GLS - v den doručování Vám přijde e-mail s určením tříhodinového okna, ve kterém bude zásilka doručována. Zásilku si můžete přesměrovat podle pokynů dopravce.
Zásilkovna - v den doručení objednávky na vámi vybrané odběrné místo Vám přijde e-mail / SMS s kódem pro vyzvednutí balíku a dalšími pokyny. Zásilku může vyzvednout kdokoliv, kdo nadiktuje obsluze odběrného místa kód pro vyzvednutí zásilky.

Mohu zboží vrátit bez udání důvodu?

Ano, zboží můžete vrátit bez udání důvodu do 14 kalendářních dnů od jeho doručení. Vrácené zboží nesmí být poškozeno. Zboží zabalte do původního obalu.

Jak mám reklamovat zboží?

Kontaktujte nás prosím při každé reklamaci.

Záruční reklamace
- do 2 let od zakoupení zboží
- řešíme co nejrychleji a dopravu zaplatíme my

Expres reklamace
- pro vybrané produkty s ikonou expres reklamaceexpres reklamace okamžitá výměna kus za kus nebo výměna poškozené části
- nahlaste nám do 12:00 v pracovní dny poškození nebo nefunkčnost produktu (doručte e-mailem fotografie poškození či chyby)
- následující pracovní den doručíme zdarma nový výrobek nebo náhradní díl

Pozáruční reklamace
- řešíme stejně rychle jako záruční
- náklady nese zákazník
- někdy stačí vyměnit pouze vadný díl a výrobek bude sloužit dál - kontaktujte nás